Spring naar bijdragen

zaterdag 8 oktober

igor

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Gisteren is het weer bal geweest. In mjn dronken bui gisteren weer vreselijke ruzie gemaakt, echt een drama! Eindelijk durf ik nee te zeggen. ik heb besloten te erkennen dat ik mij bijna altijd helemaal niet goed voel, bijna nooit. Gewoon altijd alles doen wat een ander tevreden stelt, verhalen aan moeten horen en daar dan niet meer mee verder kunnen deze wordt namelijk opgeslagen bij de rest van de chaos in mijn hoofd.Vanaf nu ben gestopt met drinken. Het behoeft geen applaus want ik heb er genoeg mee kapot gemaakt. Niet alleen mijn omgeving maar vooral ook mijzelf. Nooit toegeven dat je je verschrikkelijk voelt en waarom want daar kan die ander niet tegen. De schone schijn ophouden. IK STOP ERMEE! Wanneer ik eindelijk voor mijn eigen gevoel ga kiezen blijf ik dichter bij mezelf en hoef ik ook niet meer te drinken. Mijn medicijnen zullen dan beter gaan werken dat is ook fijn. Maandag neem ik contact op met mijn hulpverlener voor een eerdere afspraak.

Dames en heren allemaal heel veel sterkte.

Teuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

MarQ, ik zal duimen voor je... wat zou het leuk gaan staan.

Gewoon op-bakken dat beslag Jaap, heb je morgen ook nog wat, of je vriest ze in voor over een paar dagen....

Luitjes, ik ga er ook vandoor... ook boodschappen halen.

Leker rustig nog nu en geen parkeergeld nog tot tien uur...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

het weer is hier prachtig,

een strak blauwe lucht

en een heerlijk zonnetje.

Ik ben er gelijk weer vandoor,

een hoop te doen vandaag.

Achterstallig onderhoud in huis,

boodschappen, koffie bezoekje

afleggen, vanavond een verjaardag.

Beetje veel maar beter dan niets.

Heb een fijne dag allemaal

en houd het droog.

Dat ga ik ook doen.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das een goed streven Teun dat stoppen met drinken.

Zeker als je er ruzie door gaat maken.

En wie weet hoe je je al een stuk beter gaat voelen als je met een nuchtere kop de chaos in je koppie te lijf gaat.

Misschien ga je wel heel anders tegen de zaken aan kijken als je niet dronken bent of nog de naweeen hebt van het drinken van de vorige dag.

Je zult dan in ieder geval beter in staat zijn te beoordelen of de eisen die men aan jou stelt inderdaad buiten proporties zijn of dat jijzelf ook een aandeel in de onmin hebt.

Sterkte en heeeel veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal

Pfff, deze site begint ingewikkeld te raken terwijl het wrs makkelijker moet worden. :D

Ligt wrs aan mijn stervende toetsenbord kan nu nog veel minder leestekens. Maar de big smile wel al dan niet in capitaal.

Ik bruis van de gedachtes en aangezien ik op dit uur echt niemand kan bellen die ik ken, drop ik het hier maar. Ik waarschuw jullie maar alvast help is niet nodig delen is mijn doel.

Dus scrollen maar :D

De laatste tijd wordt ik nogal geconfronteerd met het feit dat ik alleengaand ben en niet actief zoekende.

En ja, ik ondervindt op dit moment het lastige van alleen zijn, het delen.

Ik snap gewoon nog steeds niet dat mensen de eigenschap hebben te denken dat je alleen zo verschrikkelijk zielig bent. En poehee ik ga dat zelf bijna ook denken. Mensen gaan op eigen houtje zorgen voor een date en daar zit ik eigenlijk helemaal niet op te wachten.

De love of my life heb ik gekend en ik ben bang dat aan dat voorbeeld niemand meer kan tippen. :D

Wat betreft types waar je op zou vallen, loop ik niet in mijn vriendinnen hun vaarwater, dat is opzich goed, maar nu laat ik vriendinnen hebben die divers zijn, nog niet dat ik met 1 in conflict zou kunnen raken.

Ik val op het niet doorsnee type en zelfs daarop kan ik weer afknappen. Moeilijk hoor soms :D

Nu ja, ik ben tevreden met de status alleengaand, vrijgezellig of hoe dat genoemd wordt, soms brengt die tevredenheid me wel aan het twijfelen. Blijkbaar ben ik geen doorsnee mens en dat wilde ik eigenlijk ook altijd wel zijn.

Dat bereikt te hebben, doet me toch wel soms heel erg eenzaamvoelen in deze wereld. Want gesprek op gesprek, lijkt niemand werkelijk te begrijpen dat ik het alleen zijn goed vindt enkel de mogelijkheid dat iemand je smorgens wakker maakt dat je je niet overslaapt is wat ik mis. :D

Ik heb gewoon mijn liefdes gehad, en daar teer ik op, mag een goeie zijn die daaraan kan tippen. :D

Maar waarom trekken mensen je geluks gevoel nog steeds in twijfel als je heb singel bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vandaag is het voor mij de eerste keer in jaren dat ik op een zaterdagavond me niet vol laat lopen.

Althans dat ga ik uit alle macht proberen. Het zal wel raar zijn om mijn avond dan in te vullen maar ik heb er ook zin in. En zie er tegenop.

Straks boodschappen halen en als ik hier doorheen kom heb ik toch weer iets overwonnen.

Iedereen een fijn weekend toegewenst trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Carmen
Spud :-)

Ik hoop dat ik niet voorbarig ben maar voel me kei sterk vandaag. Ik denk dat het gaat lukken.

Dat zou mooi zijn.quote>

Tof dat je het positief opvat, ergens was mijn opmerking niet echt opbouwend. :-)j
Heel veel succes uitroepteken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Carmen
Even de nadelen van drank in mijn kop stampen:

misselijk erna
spijt
pijn in mijn lijf
geen energie
vrije zondag verknoeit

Zo ik kan boodschappen gaan doen nu. :-)quote>

ONZEKER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte ik heb een soortement van plan.

Normaal ga ik altijd gamen en chatten en zuipen en nu ga ik voor dat geld wat die fles drank kost wat lekkers kopen.

Na het eten met de hond naar het bos en bij thuiskomst uitgebreid badderen enzo.

Ik ga dan de kaarsjes aandoen en een film kijken die ik gisteren gedownload heb. Dus de p.c. niet aan vanavond. Chipje erbij :-)

Weer met hondje een blokje om en uurtje of half elf op bed en daar nog wat lezen.

Lekker burgertrutten dus, hahaha. Nou alles beter dan je lichaam slopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk.... dat is tenminste een plan, Carmen

Goed bedacht van tevoren!!

Enne kadootje morgen pas kopen he,

dan is het de beloning dubbel en dwars waard;)

Ik wens je heel veel succes

en wedde dat het je lukt met zo een mooi en vooral lekker plan

Das pas jezelf verwennen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Jane-4

Maar ik heb zo verschrikkelijk veel bagage in mijn hoofd wat ik moet verwerken.

Het is een hele grote berg.

Maar daar heb ik gelukkig (zie ik nu in) mijn hulpverlener voor. Probeerde haar al een mail te sturen maar krijg deze steeds terug. Tot maandag dan maar wachten.

Groetjes van Teuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...