igor Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 goede morgen allemaal. zal ik de ontbijtboel maar klaarmaken dan? iedereen nog op 1 oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 hannah heel veel plezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Igor en alle laterkomers, een goedemorgen! Hannah, succes vandaag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Mmm... En voor wie zin heeft, ik bak wel even pannenkoeken. Met stroop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Jeetje, iedereen inderdaad nog aan het uitlsapen dus. Igor, Jaap en Madelief goeiemorgen Voor mij maar geen pannenkoek even Jaap, klinkt wel heel aanlokkelijk, maar dan heb ik gelijk het grootste gedeelte van wat ik mag eten vandaag al naar binnen, lijkt me geen goed idee... Mooi, eerst maar eens even een bakje van Igor, een pafke in de tuin (waar het inmiddels droog en bijna windstil is geworden) en gisteren teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Janneke Schreef: hoihoi! weet alleen maar dat ik van meerdere nieuwkomers heb gehoord het hier op het forum moeilijk te vinden.ik ook.dus hoe doen jullie het?? Jaap zegt: Blijven schrijven, en de tijd doet de rest, je wordt vanzelf nieuwkomer af, ongemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Sluit ik me helemaal bij aan Jaap. Misschien een extra tip: schrijf 's morgens vroeg, dan is het hier nog lekker rustig ... moet je wel doordeweeks om een uur of zes en in het weekend rond half acht hier binnenkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Pfff, een hele dag bijlezen is wel heel veel. Zie dat Tictive een heeeeeleboel berichtjes heeft gewist. Gek he? Dan word ik altijd zo nieuwsgierig wat er heeft gestaan Zeker als het berichtjes zijn van mensen die eigenlijk nooit berichtjes neerzetten waar ik van denk dat ze wel eens niet door de beugel zouden kunnen.... Fleur heeft een heerlijke dag gehad.... mooi begin van een hopelijk heerlijk jaar Beks gaat ook weer goed, wat ben ik blij dat te lezen, je verdient het meis. Hannah vandaag naar Amsterdam. Leuk. Ennu.... dat vergelijken met kinderen die de hele wereld al hebben gezien? Ach, toen die van ons klein waren zat er of helemaal geen vakantie in of een weekje naar een simpel huisje in de herfstvakantie ergens in nederland. En ook toen waren er al zomervakanties die volledig verregenden... Dat werd dus tenten bouwen op zolder, knutselen met waardeloos materiaal, koekjes bakken af en toe en noem maar op. Het was gewoon niet anders... maar ze kijken er nog steeds met zoveel plezier op terug... Dus lekker Amsterdam in vandaag, genieten van alles om je heen. Laat alles maar over je heen komen hoor. Lekker met ze na het shoppen (uh en ook vóór het shoppen:) ) ergens wat gaan drinken. En vanavond compleet gebroken terugkijken op een grandioze dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hm, denk dat Jaap al die pannenkoeken in zijn eentje zit te verorberen :$ Of hij is zijn bed weer ingedoken, net als Madelief en Igor... Sha... goedemorgen vroege vogel , .... hoewel... vroege vogels zijn we inmiddels al lang niet meer, hihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hai Von en Tactive, zie dat we de enigste op dit moment zijn Tactive heeft volgens mij vannacht doorgewerkt (die zin moet kunnen hoor!) beetje humor tussendoor...jullie toch ook een fijne werkdag toegewenst! Even voor Snoep, Aicha en Jan een paar dikke :heart: lief jullie berichtjes! zit nog heerlijk in pyama, vriendje al vroeg de deur uit paardrijden met dochter dus ik heb even het rijk alleen straks maar eens boodschapjes doen en het winkelcentrum hier onveilig maken shoppen, shoppen, shoppen....niet dat ik iets nodig heb maar doet me gewoon goed en vandaag neem ik de eerste ook niet.... en morgen ook niet..... en overmorgen ook niet... en dan begin ik weer opnieuw met het rijtje van 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Madelief ook jij een goede zaterdagmorgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Von, nee hoor, ik ben kipwakker! Goedemorgen trouwens! Jaap heeft de pannenkoeken al op denk ik ook! Moet er niet aan denken s'ochtends! Ik neem wel een cracker. En weer kan ik niet op Facebook!!! Ik snap er niets van! Op alle andere websites wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Jij dus ook een heerlijk rustig dagje Sha, daar ga ik ook voor. Gewoon genieten van niets MOETEN... Heerlijk... Madelief, er moet toch echt iets fout zitten bij jouw FB dan. Wordt je wachtwoord en/of gebruikersnaam niet geaccepteerd? Of kom je helemaal niet op de pagina?? En wat die pannenkoek betreft... hm, ik zou er mijn ontbijt ook wel mee willen doen hoor, lust er zelfs nog wel een hartige bij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Von, ik kom helemaal niet op de pagina, ik heb echt alles geprobeerd. Krijg alleen de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven. Het blijft een raadsel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Heb je hem in je favorieten staan misschien? In dat geval eens gewoon www.facebook.com proberen? Maar misschien heb je dat al wel allang gedaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Madelief, zoek je via google? Bij mij werkt die zoekmachine eigenlijk altijd het beste. Ik ga ook eens even kijken of mijn FB vanaf hier werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Madelief, hier werkt het gewoon...geen idee waarom bij jou niet. Nu gaat Sha aankleden, boskippies doen en wat huishouden (laatste weet ik nog niet zeker ) Fijne ochtend allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 He Hoi, Er is nog beslag hoor. Ik ga even aan de koffie. En als ik zou roken dan zou die nu smaken. Met mijn volle pens. En dan naar de WC natuurlijk. Of roken op de plee, dat was ook een goede bezigheid. Beetje de geur verbloemen. Hoewel bloemen ruiken toch echt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Goeie Morge allemaal. even melden voor vandaag,ik heb wel aardig geslapen vanacht.Ik hoop dit weekend te horen of het bod op MP op de koloniaal houten eethoek goed is en ik 'm van de week kan ophalen iedereen fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Jaap, pannenkoeken met stroop....op m'n nuchtere maag, nee dank je! Kop koffie is wel even voldoende voorlopig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Marq, dat wordt dus nog even blijven eten op de grond met een bord op schoot....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 O ja, ik was al weg........................zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Goed ontbijten is belangrijk Shahire. En dat weet jij best. Het brengt de spijsvertering op gang. Ik heb ook rijstwafels met humus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Nou hier knalt de waterige hemel weer op aarde. En Sha naar buiten. Ha, ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 goeiemorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden