Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 je kreeg niet meteen reactie op je posting,wacht effe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: Shahire je kreeg niet meteen reactie op je posting,wacht effe...quote> Druk mannetje, heh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Haddock, ik weet dat je helemaal geen reactie verwacht hoor Had jij ook een onlinecursus? Jammere ervan vind ik dat er nooit meer eens gevraagd wordt hoe het nu gaat. Of ik baat had na zoveel tijd van de cursus..heb ik behoefte om nog eens verder te gaan... Maar Haddock, werd jij pas na 3 maanden droog hyper, begrijp ik dat? En wat is een stokoude leeftijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Druk?? Nog geen reactie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 En nog niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ik ga wortel schieten!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: ShahireMaar Haddock, werd jij pas na 3 maanden droog hyper, begrijp ik dat?quote> Nee, joh. Had m'n leven, ondanks drankge(mis)bruik dik voor mekaar.Werd voorjaar 2007 gepakt, rijden onder invloed, iets wat ik eigenlijk echt nooit deed, was ook wel duidelijk onder invloed, hoor.Nou, genoeg is genoeg, dacht de besluitvaardige, en stopte subiet. Alles zelf doen, toch? Hyper bouwde op. Na 'n maand of drie 'n hele dikke terugval, dat ik nog leef valt me mee. Alsof ik die drie maanden in een dag in wilde halen.Toen ben ik de cursus van Tactus gaan doen, me gemeld bij verslavingszorg en hier terecht gekomen.Van al die drie dingen vind ik dit forum nog het beste. En de stokouwe is 55 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: ShahireIk ga wortel schieten!!!!!!!!!!quote> Schiet maar 'n end weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Hallo! Ben je d'r nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Ja, ben er nog...zat effe bij wie is wie.... schoot even in de lach bij je reactie dat je dit forum nog het beste vindt waren de meningen de laatste dagen volgens mij nog even over verdeeld maar maakt niet uit......hoewel het mij ook niet in de koude kleren is gaan zitten ik heb ook een reactie gegeven die ik niet gauw geef...klaar zijn met iemand... vooruit kijken hè...life goes on!! maar nu geen ritalin meer hoe los je dat nu dan op?? gewoon jezelf zijn...druk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2011 Originally posted by: haddock Originally posted by: ShahireIk ga wortel schieten!!!!!!!!!!quote> Schiet maar 'n end weg!quote> Ik zit al bijna vast hier......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: ShahireJa, ben er nog...zat effe bij wie is wie....schoot even in de lach bij je reactie dat je dit forum nog het beste vindtwaren de meningen de laatste dagen volgens mij nog even over verdeeldmaar maakt niet uit......hoewel het mij ook niet in de koude kleren is gaan zittenik heb ook een reactie gegeven die ik niet gauw geef...klaar zijn met iemand...vooruit kijken hè...life goes on!!maar nu geen ritalin meerhoe los je dat nu dan op?? gewoon jezelf zijn...druk quote> Lees wat je wilt lezen, volg je intuitie, en je hebt 'n hoop aan het forum.Laat het gezever passeren. Er zijn er die komen nooit ergens.Hier kun je alles zelf regelen, de rest legt op.En je moet het gewoon zelf doen.De drukke met te weinig energie wat weer reflectie geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Haddock, auwrefwaar...Sha kribje in...slik, ochtenddienst .... ik lees je morgen...of niet, kan ook natuurlijk slaap lekker drukke man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Slaapze, Sha, morgen nog een late, en dan paar dagen heerlijk om huis prutsen, wind and weather considered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ja, ik moet het zelf doen dus zelf leren...I know!! maar soms is dat zo verrekte moeilijk probeer je het zo enorm van je af te zetten maar uiteindelijk...pakt het me teveel en ga ik toch reageren of ik wil of niet... en dan kan je toch een reactie geven waar je even van schrikt terug lezend blijf ik daar bij en anders kom ik daar op terug zo ben ik dan ook wel weer... maar uiteindelijk...doorgaan met waar we hier mee bezig zijn daar gaat het om...AdB worden/blijven of what ever!! wie ook wie is!! Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Ik doe dit NOOIT Shah, maar nu wel: Zelfafvragen is de weg, en die loop je. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 En nu neem ik nog 'n dikke droge worst en ga derwaarts. One to go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: TheRealKirkyIk dacht echt de drank de baas te zijn en dat af en toe wel zou kunnen .Verkeerd gedacht en dus snel de knop weer omgezet .de schade bleef nu nog enigsinds beperkt . ( alhoewel) .quote> Hoi Kirky,welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2011 Originally posted by: borretjeAls ik zou gaan drinken, vergaat de wereld dan niet?Ik denk dat dan in ieder geval mijn wereld zou vergaan.Ik kan niet drinken, klaar.Welkom trouwens, Alge..quote> Borje weet precies hoe het zitwaar ben je mee bezig?stopklaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tferon Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 geen inhoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden