witte Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ohh dan is het mijn beurt eigenlijk om sorry te zeggen AR Ik denk dat t forum dan nog openstond bij me. Altijd veel pagina's met trollen op het forum. Heeft tactive morgen weer hun handen vol aan. pfff wat een baan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Jane terug?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hi Woman, Ik ben zo blij dat je je leven weer oppakt. Die buikdans is zo helend voor jou! Ook al ben je nu misschien heel moe, de contacten met de anderen en het bezig zijn doen wonderen. Chapeau. Ga zo door meis, je komt er wel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoHé schud mij es wakker, en dat bedoel ik serieusDoor die problemen thuis ben ik even mijn denken kwijt of misschien denk ik wel teveelWill komt hier zo heen en we gaan samen de confrontatie aanquote> Goh AR, het is nu een stuk later. Wat heeft die confrontatie opgeleverd? Ik wil niet nieuwsgierig zijn hoor, maar ik hoop op positioeve berichten.Liefs,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Lytse, het heeft wel positieve dingen gehad, de rest is afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: Jan53Leuk, net nieuw hier, schrijf ik m'n 1e bericht en verdwijnt het in de ether. Kijken of het nu wel luktquote> Hallo Jan 53,Dat soort dingen ovewrkwam mij ook steeds in het begin. Ik ben n.l. een digibeet.Houdt vol en je begrijpt steeds meer.Welkom hier trouwens,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Dank je wel Lytse Morgen weer een normale maandag in mn atelier hoop ik. Moet ook nog werken aan een dansje, choreo leren, en ook nog een ander dansje, choreo zelf maken. Nu naar bed. Afbouw schema gemaakt voor de valium want ik vind dat maar nix dat spul. Gelukkig mag je het combineren met melatonine dus eind van de week ofzo hoop ik van de valium af te zijn. Slaap lekker allemaal, en laat die eerste staan, vandaag. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: GewoonErikBah, het valt me tot nu toe niet mee. Ben chagrijnig en depressief, nergens zin in. Nou ja eigenlijk zin in één ding. Zie ook als een berg op tegen de komende week. Geen zin in werk, geen zin om elke dag in de file te staan. Bah!!! Het begon allemaal wel oké vandaag, vanochtend lekker gesport, even in de sauna geweest. De laatste alcohol eruit zweten zullen we maar zeggen. Maar nu zie ik alles even zwart Zo dat is eruit.Zometeen maar eens gaan koken, even de zinnen verzetten.quote> Hallo Gewoon Erik,Het helpt natuurlijk niet als ik zeg dat het er gewoon bij hoort! Toch is het zo en als je morgen opnieuw AdB bent, probeer dan trots te zijn op wat je hebt bereikt. Je zult zien dat het geleidelijk aan beter wordt.Hou vol!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 truste Woman:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Steunt t steundraadje je een beetje AR? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ja heel erg, toen ik het voor het eerst las kreeg ik gewoon kippevel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: isaatjevoor de mooi en leerzaamheid: nee, ik ben spirit us nietquote> Voor de mooi en leerzaamheid............tja.....Maar waar kom jij nu voor Isa?En wat spirit betreft?geen idee..interesseert me niet, eendagsvlieg...ik ben een groentje begin 2011ik vraag naar jou!!ik vraag wat jij wil met AdB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Bol, Wat een succes vandaag. Wij hadden in de wijk garageverkoop gehouden. De helft van mijn opbrengst had ik al aan het asiel geschonken en alle spullen die niet verkocht waren (we liggen een beetje uit de loop) aan het asiel gedoneerd. Zij hadden de zaterdag daarna een rommelmarkt. Ik hoop dat ze goed verkocht hebben! Bij ons krijgt het asiel n.l. alleen vergoeding voor de opvang van honden en katten. Wat moeten die arme muizen, cavia's, fretten, konijnen enz. enz. dan? Groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hee Johanna, leuk dat je er ook weer bent... Das mooi AR, zo kun je zien dat delen helen is. Ach ja, laten we vooral de positieve dingen van het forum niet vergeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Sha, je bent vrij toch?? Of ben je aan t werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Afgelopen woensdag knapte er iets bij mij en dacht ik zal je laten zien dat ik het wél kan. vanaf dat moment weet ik nu dat ik weer een jaar zonder die troep kan, en afgelopen vrijdag wilde ik iets losmaken bij die persoon, ik weet niet of het gelukt is. de toekomst zal het bewijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: CarmenIk ben blij want heb een week niet gedronken. :-)quote> Carmen, geweldig joh. Ga zo door!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: isaatjedelen dus: en jij?waarom ben jij hier?quote> 'Isa, ik ga er even vanuit dat je het nu tegen mij, Shahire, hebtik ben hier en heb me aangemeld omdat ik een verslaving heb...een alcoholverslaving!!ik ben er niet trots op...zeker niet..maar het is wel zo (helaas)ik zoek hier steun en advies, ervaringen van alcoholisten die mij kunnen vertellen waarom het beter is om te stoppen en/of te minderendaarom ben ik hier...en ja,soms wordt er overheen gelezen, of krijg ik niet de antwoorden waar ik op hoop...maar ik blijf aan de bel trekken hier...en als het niet gaat zoals ik zou willen...helaas pindakaas...dan ga ik bij mezelf afvragen of ik hier wel goed ziten als ik vind van niet...zul je mij hier niet meer lezen/zien (spelfout) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: taxiGoedenavond. snel even de berichten gelezen want ik ben nog maar net terug van mijn werk.Ik ga uit van geen bericht goed bericht dus de kachel zal inmiddels branden. en anders wordt het echt koud want ik meen dat het vannacht tegen het vriespunt wordt.Ik ben moe en ga dus zo ook weer afsluiten, maar wel weer nuchter.quote> Taxi,prima werk hoor! Ga zo door. Ik ben zo blij dat je niet afgehaakt bent!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Zuske, Je bent goed bezig. Hou vol. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Vandaag is Wikkie jarig. Wie is Wikkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Nou mensen ik ben bijgelezen, reeds ik kijk nooit naar soaps maar lees ze dus wel. Gelukkig zijn wij als forum sterk genoeg om af en toe een stormpje te kunnen weerstaan en ja het is weer herfst, volle maan zelfs als ik het goed heb en is ADB worden en blijven wat ons bindt dus voor ik ga slapen: AR, Gabs, Akelei en Hannah1 weer op de rails en als ik iemand vergeet die zich daartussen leest: idem!! en laten we goed blijven voor elkaar dan gaan we samen beter en dat kunnen we best:heart: slaap lekker frummers ik duik er nu in:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 truste Jane, :lips:dank voor alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: blondie6173Zo, duik hier ook mn mandje in.Droog welteverstaan, dag 4 is een feit.Vandaag een dag van misselijkheid en hartkloppingen en verschrikkelijk jankbuien... en trek !!!Ouders gebeld, die als een moeder-vaderkloek dit zielig hoopje troost weerhouden hebben om te gaan drinken.Vanavond ondanks mn baggergevoel toch naar een meeting gegaan en stap 1 wederom met jankbuien doorgenomen...Pfff... Wat een machteloosheid en stuurloosheid heb ik weer toegelaten in mn leven door toe te geven aan die drank... Bah !!!Morgen gesprek op het werk waar ik verschrikkelijk tegenop zie, maar blij dat ik er niet met een kater hoef te zitten.Trusten:present:quote> Blondie, alle succes morgen en wat goed dat je het vandaag droog gehouden hebt!Ik denk aan je.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Truste jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden