Madelief Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 VM, het mag echt wat meer zijn hoor!. Als ze genoeg heeft, stoppen ze vanzelf met eten. Daarna een poosje de hond met rust laten. Dat is heel belangrijk!, dus niet met de kids laten ravotten. Maar even in een aparte ruimte evt. laten rusten. Als je vragen hebt, hoor ik het wel. Op dit forum zitten meer kenners. Zo ook ik, heb altijd honden gehad en getraind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Goedenavond, hier al weer donker. Zo de openhaard aan met koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Leuk, net nieuw hier, schrijf ik m'n 1e bericht en verdwijnt het in de ether. Kijken of het nu wel lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ha naamgenoot, welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Zoals ik al eerder had getypt: ik heb de afgelopen dagen hier veel gelezen, en het valt me op dat er veel nieuwe leden zijn de laatste weken. Is dat een goed teken of niet? Of ik vaak op deze dagelijkse stortvloed aan zinnige, onzinnige en indrukwekkende posts zal bijdragen weet ik nog niet. In ieder geval voel ik me vandaag beter, slechts 3 bier en 3 wijn (glazen), de helft van mijn langjarig minimum van een halve fles whisky. Dat wil ik om te beginnen maar eens proberen vol te houden als maximum, ik moet minderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: willHi Sha, een pb mag altijd hoor, zeker als je vind dat er iets mis was met mijn antwoorden. Ik kan mezelf alleen maar verbeteren en van leren dan hé. quote> Voor geval iemand denkt dat het om Will zijn antwoorden ging: niet dusmaar Will heeft al een pb van mij.Zo...verder met de orde van de (zon)dag Dat was Sha even tussendoor....zit nog bij te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hmm das minder Akelei!! nu dus blokje om en geen blikjes meer! Tot snel weer , sterkte! Welkom aan alle jannnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Bah, het valt me tot nu toe niet mee. Ben chagrijnig en depressief, nergens zin in. Nou ja eigenlijk zin in één ding. Zie ook als een berg op tegen de komende week. Geen zin in werk, geen zin om elke dag in de file te staan. Bah!!! Het begon allemaal wel oké vandaag, vanochtend lekker gesport, even in de sauna geweest. De laatste alcohol eruit zweten zullen we maar zeggen. Maar nu zie ik alles even zwart Zo dat is eruit. Zometeen maar eens gaan koken, even de zinnen verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Welkom Jan53 !! Gewoon schrijven hier! Je komt er vanzelf wel in, het duurt misschien even, maar dat komt wel goed hoor! Heb je al over jezelf geschreven bij Wie is wie? Dan weten we een beetje meer over je, dat is altijd fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: Jan53Zoals ik al eerder had getypt: ik heb de afgelopen dagen hier veel gelezen, en het valt me op dat er veel nieuwe leden zijn de laatste weken. Is dat een goed teken of niet?quote> Welkom Jan53,Op je vraag is het een goed of slecht teken...ik denk dat je hieraan kunt zien hoeveel mensen met hun strijd tegen de alcohol worstelendus mijn inziens eigenlijk een slecht teken en ik denk dat als we verder zouden kijken er eigenlijk nog veel en veel meer mensen zouden zijn aangemeldmaar die stap hè...die knop omdraaien....veel mensen denken of geen verslaving te hebben of het niet te kunnen, bang voor.......?? ik denk het afkicken van de verslaving....Het is namelijk toch niet niks....als je bezig bent om ervan te komenIk hoop dat jij je plan haalt wat je voor ogen hebt, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ik zag net iets door de lucht vliegen........... ze kwam me bekend voor heeft iemand Fleur vanmiddag nog gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Advertentie: Lekker Snoepje voor schildpad, alhier aanmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 sha...je moet fleur niet zo pesten joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Nooooooo Snoep...ik dacht dat jij een nieuwe bezigheid had als je je verveelde? Poor Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 denk dat fleur de bed is in gekropen....om warm te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 samen met meneer schildpad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 de jeugd neemt zo eten mee, mams hoeft niet alsnog tekeer in de keuken, da's nog 's fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: Shahiresamen met meneer schildpad quote> jeetje,,is ze zo wanhopig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ***** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Isa, waarom heb je er dan geen goed gevoel over? Volgens mijn leeswerk vandaag op de draad is iedereen met je begaan en hebben ze het beste voor met je. Ik snap even niet waar dit vandaan komt........??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 isa je bent 1 dag hier en krijg het gevoel dat er niks goed is ditjes en datjes is voor alles en vind je het niks scrollen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Isa, je bent hier niet voor je lichamelijke handicap denk ik je hebt het benoemd, heel goed, ben jij het ook even kwijt... je wilt iets met de alcohol doen...strijden ertegen daarom zijn we hier...dan zit je hier goed Isa! dan zit je hier goed voor steun, raad en ervaringen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Is, ik begrijp dat je in en revalidatiecentrum verblijft. Dus nog maar kort geleden dat je dat ongeluk hebt gehad. Vooruitzicht = nul (toch? Op gebied van lopen dan). Pijn stillers, tja noodzakelijk waarschijnlijk... 1 enkele fles (troost) wijn per dag? Geen, probleem toch niet? Of heeft de begeleiding daar een probleem mee? Jij zelf toch niet? Wat wil je zelf dan eigenlijk. En wat wil je van een forum dat Alcohol de baas heet? Verder nog veel sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 als je het ergens over wil hebben,,geef een gil en er zullen er zat op reageren zat mensen met ervaring hier maar een lolletje moet kunnen en een beetje slap ouwehoeren daarom ditjes en datjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Goedenavond, Heb niet veel te melden, niet gedronken. Nu even een tukje doen, althans proberen, moet straks werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden