PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 succes vandaag Lien! Zoek wat afleiding vandaag en ordt de trek te erg kom dan hier dan helpen we je er wel doorheen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Jopie ik denk dat je me lang genoeg kent om te weten dat ik niet snel iemand zal bespotten. Ik kan wel is boos worden op iemand, maar dat is wat anders. Misschien heb ik te snel gereageerd op de posting maar nu voelt t een beetje alsof je het uit zn verband haalt Het was meer lachen om de ban en daar creatief mee bezig zijn. Dat wil ik dan weer ff gezegd hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Juist Bor, dat verwoord je mooi! Bedankt voor je reactie! En SNOEPJE 9 maanden droog :; GEFELICITEERD!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hi Wijffie vandaag nemen we de eerste niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hoe lief en herkenbaar Joop! Mijn zoon (16) stond gisteren op K3 te dansen met zijn kleine zusje in een prinsessenjurk! En een lol dat ze hadden! Stiekem blijven ze toch klein he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Vind het wel stoer te zien dat hij af en toe vergeet dat hij stoer moet doen omdat hij 16 is haha! Dan is hij onbezorgd gewoon weer ff kind ipv een puber vol hormonen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 ik ga het zeker melden als het allemaal ff te veel wordt, maar ik voel me wel vastberaden!!, maar we gaan het per dag aanpakken! en nu gaat het gewoon een keer lukken! ik wil nu eens in controle blijven, dus die geef ik maar niet meer aan de fles. we gaan er met zijn alle weer voor!! dit is een mooie dag om die eerste niet te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik geniet ook zeker van die kleine mooie momentjes,heb al genoeg moeten missen door de drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ach Dinah:heart: Probeer niet alles tegelijk te doen meis! Het is niet niks wat er allemaal gebeurt! Lichamelijk niet maar geestelijk ook niet! De angst waar je het over hebt is niet niks he,het blijft maar malen in je koppie! Probeer zover het kan deze moeilijke tijd zo makkelijk mogelijk door te komen en lukt dat niet zonder drank dan komt dat straks wel. Tuurlijk is dat een probleem om ook aan te pakken maar vraag je misschien niet teveel van jezelf? Je bent ook maar een mens he!! Verg niet teveel van jezelf in 1 keer he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Snoepje gefeliciteerd met negen maanden. Ik vind dat je lekker gaat en een heel jaar is in het vizier. Ook jij hebt zo je dit en je dat, maar de manier hoe je ermee omgaat is te prijzen. Zonder al teveel 'geweeklaag' vervolg je je weg. Sterkte met het hart Snoepje en op naar het jaar. Nu consequent de eerst af blijven wijzen en het komt goed. Snoepje Vrouwtje van stavast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: SootheSnoepje gefeliciteerd met negen maanden.Ik vind dat je lekker gaat en een heel jaar is in het vizier.Ook jij hebt zo je dit en je dat, maar de manier hoe jeermee omgaat is te prijzen.Zonder al teveel 'geweeklaag' vervolg je je weg.Sterkte met het hart Snoepje en op naar het jaar.Nu consequent de eerst af blijven wijzen en het komt goed.Snoepje Vrouwtje van stavast.quote> dank je scoothe..wordt er verlegen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: GabyGoedemiddag allen, het is niet te geloven, maar ik heb nu al dorst, heb een hele middag vrij, zie tegen die lange uren alleen opquote> Gaby heel herkenbaar die gedachten. Hier vanmorgen alle alcohol opgeruimt achter slot en grendel. Zie ik net in de koelkast dat daar nog een vergeten fles staat. Het gekke het is, het deed me niets. Pakte drinken en ben nog even snel achter de pc gekropen om hier wat te komen schrijven.Ik zag net als jij op tegen vandaag, maar ben eigenlijk heel de dag bezig geweest, vanmorgen heel de ochtend weg, net terug en me een paar nieuwe sportschoenen gehaald voor de fitness. Die andere die ik had konden echt niet meer. Nu moet ik enkel nog de was opruimen, de was aanzetten en beneden opruimen maar heb daar even geen puf voor. Dadelijk nog raport gesprek van mijn jongste op school en dan ben ik het ook wel zat voor vandaag. Hopenlijk kunnen de kinderen zich dadelijk vermaken zodat ik even tijd voor mezelf heb.Eigenlijk weet je net als ik wel dat je iets voor handen moet hebben, maar na een derde dag niet gedronken te hebben kan dat best pittig zijn. Houd vol meis.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 @snoepje, 9 maanden wow!!!! echt heel erg super, en ik hoop dat ik dat over 9 maanden ook kan zeggen!!! @dinah, wat een rot tijd zeg, knap hoe je je erdoor heen slaat!!! respect! en de rest komt later! ben lekker boerenkool aan het maken!! is er echt weer voor, en wat schaft de pot bij jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Dat zit ik me nog steeds te bedenken Lien! Beetje inspiratieloos vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Snoep!!!! Van mij een dikke proficiat met je 9 maanden!!! Knap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Middag! Snoepje, lekker ding...hoe kan ik je vergeten :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: borretjeHa Jan; Waar heb je die geleerd?Lijkt wel of ik terug ben in de kliniek, quote> Die heb ik zelf verzonnen vanmorgen, hier veel zelftherapie, ahum!Jij trouwens succes met volhouden, dag 5 alweer!Jij en o.a. ook Gaby goed bezig zo!Piep*****gevecht altijd maar weer met die drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeMiddag!Snoepje, lekker ding...hoe kan ik je vergeten :present: :present: :present: :present: quote> lekker laat ben je..zit haast al aan een jaar zo laat reageer jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Wat een feestslingers voor je snoep! Je lijkt wel jarig maar dan leuker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: jan1000- in: kracht, warmte, rust energie - uit: weg die piepzooi die mij bezig houdten in door je neusuit door je mondbeiden vanuit je buik(geen grapje)quote> Haha oke, nou isie compleet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik hou ook van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik hou ook van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 En deze keer mag ie zelfs twee keer blijven staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik was ook zo een stampertje in het begin. Ik stamp nog wel eens. Ik weet niet hoe Spike zich voelt.. Helemaal alleen veronderstel ik. Het forum kan genadeloos zijn, terecht of onterecht. Voor de één dit voor de ander dat. Stampertjes zijn dikwijls ook vechtertjes Er blijft niet veel meer over dan dat op een bepaald moment. Niet mooi maar ook best triest We oordelen allemaal. En soms zijn we allemaal hyprocriet. Het is een natuurlijk gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden