Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen


heleen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Teuntje, wat doe je om jezelf af te leiden? Ik doe dat en dat werkt vaak wel.

Als ik de oplossing niet in het probleem vindt dan heeft het geen zin daarin

verder te gaan maar te investeren in al waarvan ik weet dat het energie geeft en

niet kost. Is natuurlijk niet makkelijk weet ik maar is voor mij een betere route!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens en meisjes,

Ik wil de naam Teuntje veranderen. Weten jullie hoe ik dat kan doen. Ben nml. een beetje bang dat mensen die mij kennen meteen de link leggen. Wanneer mensen per ongeluk of uit nieuwsgierigheid tijden het surfen al deze teksten gaan lezen.

Groetjes van Teuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Witte,

Heb het zelf gered, geen gekke dingen gedaan behalve contact met jullie zoeken maar dat heeft mijzelf juist heel erg geholpen.

Ben dan bang dat het niet erg genoeg is want zij is van ABT van de crisisdienst. Ga het allemaal gewoon opschrijven en het dan volgens afspraak er over hebben.

Ik kan haar as. woensdag ook nog bellen. Even zien of het nu rustig blijft met de emoties.

Veel liefs van Teuntje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Teun, als je naar je profiel gaat dan kun je daar je naam geloof ik veranderen. Is niet zo erg moeilijk. Of je moet het vragen aan Tactive. Ff een persoonlijk bericht sturen. Onder aan jouw berichtjes staat, raporteer dit aan de moderator.;)quote>


Goed idee Bolletje en bedankt. Allemaal reuze bedankt en dikke knufjes. Ik moet nu snel veel gaan doen want ik moet over een uur a d slag.

Groetjes van Teuntje:present::heart::sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen, het is niet te geloven, maar ik heb nu al dorst, heb een hele middag vrij, zie tegen die lange uren alleen op, vanavond gelukkig weer werken, en morgenochtend vroeg ook, dus das een mooie stok achter de deur om niet te gaan drinken, is goede opdracht voor morgen, moet ik niet verpesten door drank,

eigenlijk is het toch van de gekke, waar ben ik ''bang'' voor, waarom kan ik niet genieten van een middagje vrij, waarom vliegt dan de angst me naar de strot, en is mijn eerste reactie drank, ik kom net uit een terugval, dit is pas mijn 3e droge dag weer, ik spoor echt niet :(

schrijf me maar in voor het dagpact

Dagpact

Albert

igor

lien

Tine

Blondie

Bol

Bor

Gaby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Witte,

velen bij AA hebben idd een sponsor, maar ik niet, denk dat het toch wel verstandig is om er eentje te zoeken, maar ik ken inmiddels de opties wel, gedachten verleggen, iets gaan doen, afleiding zoeken, en dat klopt ook! Heb zondag m'n tuinset schoongemaakt, met heel veel tegenzin, maar toch weer blij dat dat alvast gebeurd is, en niet gedronken! 'T is gewoon die gekte, maar ik ga NIET drinken vandaag, ik kan het risico echt niet nemen, mijn werk is veels te belangrijk voor me, en bovendien geeft mijn lijf aan, het niet zo leuk te hebben gevonden wat ik het afgelopen week heb aangedaan, daarom vindt ik het ook zo idioot, dat ik nu alweer zou willen drinken, gewoon en 2 biertjes.... idiote gedachte, en ik ga het ook niet doen hoor! Maar die gedachte is behoorlijk hardnekkig en schreeuwerig aan wezig in mijn hoofd, totale gekte dus....

Denk dat mijn Hoger Macht ervoor heeft gezorgd dat ik morgenochtend vroeg moet werken, normaliter heb ik di ochtend vrij, en kan ik het dus ongestoord op een zuipen zetten maandagavond na mijn werk, vandaag dus niet, beter!

Dank God!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teun, Pluk de dag.

Je zou mee kunnen gaan op mijn ademtruuk:

- in: kracht, warmte, rust energie

- uit: weg die piepzooi die mij bezig houdt

- in: kracht, warmte, rust energie

- uit: weg die piepzooi die mij bezig houdt

- in: kracht, warmte, rust energie

- uit: weg die piepzooi die mij bezig houdt

En ondertussen nergens aan denken!

Geeft in ieder geval veel zuurstof!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kijk God helpt je al...

Nu hoef jij alleen nog maar de rest te doen;)

Joh zoek een sponsor, daar ben je gewoon aan toe.

Niet te moeilijk over doen.

Wat is het toch erg he, dat je gewoon echt niet wil drinken met je gedachte

maar dat je gevoel het dan zomaar weer over kan nemen.

Nou ja, vandaag kan je zowie zo niet meer drinken want je staat in

het pact van vandaag.

Enne lekker hier een beetje in de buurt vh forum blijven.

Dat helpt ook altijd.

Ik wens je sterkte Gaby

Met die puntje puntje rot strijd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een ellende geeft die drank toch he!!! en er allemaal maar naar verlangen, ik stop er mee!! ben ook gestopt met roken dus dit gaat me ook lukken!!!!

heb me al voor de dagpact aangemeld, heb geen weekend afspraken meer, die me trigger om iets te gaan nemen, en ga me helemaal op mijn huis gooien, om die netjes te krijgen en dan kan ik niet drinken!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers.

Mijn dag begon al vroeg. Vandaag een vrije dag, maar ben toch even naar mijn werk gereden om aldaar van lekkers te smullen. Toen weer terug naar huis, was net op tijd voor mijn afspraak bij de tandarts waar ik om 10.30 uur moest zijn. Wat is dat vies zeg dat gips happen. Tja wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben denk ik dan maar.

Na ongeveer 1,5 uur stond ik weer buiten. Hup op de fiets naar huis. Dadelijk ff bij de Bristol langs voor nieuwe sportschoenen, die oude kunnen echt niet meer :D

Om 15.15 uur kids op halen, hoop dat ik dan weer wat kan eten.

tot laterzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...