Yvonne Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Oeps. sorry Igor, ben al klaar hoor, maar dat had je vast al door. Hondje is ook al uitgelaten tussen de spetters door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goede morgen allemaal, vandaag neem ik de eerste weer niet. Dagpact Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Morgu AR en ook Borretje, Diesel en Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,vandaag neem ik de eerste weer niet.DagpactAlbertigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Werk ze Igor .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 fijne dag Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ohoh, heb ik weer over het berichtje van Bor heen gelezen :$ Bor, was het fijn bij je knul gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: igor Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,vandaag neem ik de eerste weer niet.DagpactAlbertigorquote> lienquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Dagpact Albert igor lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Nou, das mooi dat het fijn was Bor. En fijn dat jullie gewoon ook samen mochten zijn. Op naar de volgende keer dan maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik heb trouwens best wel een fijn weekend gehad hoor Bor!!! Heerlijk binnen, lekker lopen rommelen in huis zaterdag, allerlei klusjes die best leuk zijn maar waar ik meestal niet aan toe kom. En gisteren heerlijk lui een heleboel leesvoer weggewerkt. Buiten regen en kou , binnen lekker een lampje aan, bakje koffie en later thee er bij... Gewoon een dagje niks hoeven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 ik ga werken fijne dag tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Luitjes.. ook voor mij tijd om te gaan... voor het eerst in het helemaal donker weer Maak er wat van.... laterrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goedemorgen, ik heb ook een leuk weekend gehad, wel druk en helaas niet helemaal droog, maar geen rare praktijken ik ben zaterdag naar nick en simon geweest, erg leuk!! goede show hadden ze er van gemaakt dus genoten in arnhem blijven slapen want is niet om de hoek erg gezellig, was samen met een vriendinnetje, lekker zonder de kids!! nou ik wens iedereen een hele fijne dag en vandaag neem ik die eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 ghe geh ghe zou tjd worden ook Igor, dat douche dan he ;-). Goeie moggeuh allemaal en ik dacht dat ik altijd zo vroeg wakker was, nou grote vergissing dus. middenc voor mij ook geen probleem hoor dat je het erover hebt dat jij je aan een schema weet te houden. Dus dan is er nog hoop dat mij dat ook nog eens zou kunnen gaan lukken. Nou eerst me maag maar weer eens op orde zien te krijgen. Tot die tijd maar op een mix van ginger ale en 0% bier (?) spul. Na voor het eerst in me leven een week droog te hebben gestaan keek ik er erg tegenop toen de buurvrouw langskwam, waar ik dan altijd samen een biertje mee dronk terwijl we het over het wel en wee van onze verbouwingen en zeker over onze honden en andere dieren hebben. Tot mijn grote verbazing vond ik het geen probleem haar een biertje te geven en mezelf te onthouden, misschien beginnersgeluk.... Nou fijne dag en sterkte allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goedemorgen, het is even zoeken door alle (be)dradingen heen. Maar de dagdraad gevonden, onstuimig weertje hier, al een hoop lawaai buiten. De bouwvakkers zijn alweer begonnen. Ne even koffie en aan mijn dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Het is 10:10 tijd om 10% energie te besparen Ook hier kan wel wat energie bespaard worden dus ik geef een aanbeveling. Zet je computer uit en ga iets leuks doen. Ik moet nu werken, ik zal het wat rustiger aandoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goedemorgen lieve mensen, Het helpt mij echt enorm om al jullie berichtjes te lezen. Zit nu aan de koffie en ga lekker om 9.15 aquarobics doen. Vanmiddag weer aan de slag. Hoop dat jullie een fijne dag hebben. Dikke knuf van Teuntje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goedemorgen Frummers! Wat een roezeboezig weertje! Herfst! Vandaag puinruimen, en dan bedoel ik echt goed opruimen hier! Dat is hard nodig en het verzet mijn gedachten. Zo nu eerst mijn katjes voeren en dan even in bad. Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Een hele goeie maandagmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Morgen *geeuuuuwwww* Vandaag naar de dokter. Dus niet naar het werk. Niets ergs.. Vanavond naar de kaakchirurg. Pfff Voel me niet zo super vandaag. Gedroomd over ex. Ik droom niet graag over diene oelewapper. Teveel imput de laatste dagen denk ik. Misschien een overload aan energie. Ik geloof in energie Ook al doet mijn kachel het niet Dat is just vonneke. Ik kan hem beter eens laten nazien..Is niet veilig zo. Geen idee hoelang het geleden was dat de vorige eigenaar het heeft laten controleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hier wordt het 19 graden ..Naar het schijnt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Goede morgen, Fleur, is dat zelfs niet verplicht voor de brand verzekering om em eens in de zoveel tijd laten na te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden