Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen


heleen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb trouwens best wel een fijn weekend gehad hoor Bor!!!

Heerlijk binnen, lekker lopen rommelen in huis zaterdag, allerlei klusjes die best leuk zijn maar waar ik meestal niet aan toe kom.

En gisteren heerlijk lui een heleboel leesvoer weggewerkt.

Buiten regen en kou , binnen lekker een lampje aan, bakje koffie en later thee er bij...

Gewoon een dagje niks hoeven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb ook een leuk weekend gehad, wel druk en helaas niet helemaal droog, maar geen rare praktijken

ik ben zaterdag naar nick en simon geweest, erg leuk!! goede show hadden ze er van gemaakt

dus genoten

in arnhem blijven slapen want is niet om de hoek

erg gezellig, was samen met een vriendinnetje, lekker zonder de kids!!

nou ik wens iedereen een hele fijne dag en vandaag neem ik die eerste niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ghe geh ghe zou tjd worden ook Igor, dat douche dan he ;-).

Goeie moggeuh allemaal en ik dacht dat ik altijd zo vroeg wakker was, nou grote vergissing dus. middenc voor mij ook geen probleem hoor dat je het erover hebt dat jij je aan een schema weet te houden. Dus dan is er nog hoop dat mij dat ook nog eens zou kunnen gaan lukken. Nou eerst me maag maar weer eens op orde zien te krijgen. Tot die tijd maar op een mix van ginger ale en 0% bier (?) spul. Na voor het eerst in me leven een week droog te hebben gestaan keek ik er erg tegenop toen de buurvrouw langskwam, waar ik dan altijd samen een biertje mee dronk terwijl we het over het wel en wee van onze verbouwingen en zeker over onze honden en andere dieren hebben.

Tot mijn grote verbazing vond ik het geen probleem haar een biertje te geven en mezelf te onthouden, misschien beginnersgeluk....

Nou fijne dag en sterkte allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen

*geeuuuuwwww*

Vandaag naar de dokter. Dus niet naar het werk. Niets ergs..

Vanavond naar de kaakchirurg. Pfff

Voel me niet zo super vandaag. Gedroomd over ex. Ik droom niet graag over diene oelewapper.

Teveel imput de laatste dagen denk ik.

Misschien een overload aan energie. Ik geloof in energie

Ook al doet mijn kachel het niet :)

Dat is just vonneke. Ik kan hem beter eens laten nazien..Is niet veilig zo. Geen idee hoelang het geleden was dat de vorige eigenaar het heeft laten controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...