Zuske Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 @Niwi, wat een lage streek van je baas zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeJA??!!!Diegenen die ik vertrouw zijn te vertrouwen denk ik. En zijn ze dat niet, dan is dat ook maar zo.quote> ligt er ook aan of iemand smoort of niet, zeker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Lieve frummers ik meld me droog af en ga mijn bedje opzoeken. Slaapwel als je er aan toe bent en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik van de situatie moet denken. Ik ga er vanuit dat het om een reden was. Soms kan iets genoeg pijn doen om op die manier uit de hoek te komen. Ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hoi Niwi, Good old man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik vertrouw niemand. Ja even maar in bed denk ik, het is maar internet. :-) In het echt weet ik nog niet, ik vertrouw mezelf niet eens, ik weet niet waarom ik doe zoals ik doe, wat ik al zei. Ok, ik heb een verleden wat niet leuk is, maar iedereen heeft een verhaal, dus dat kan mijn excuus niet zijn. Ze zeggen niet voor niets dat ieder huisje zijn kruisje heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: niwi Originally posted by: fleurtjeDiegenen die ik vertrouw zijn te vertrouwen denk ik. En zijn ze dat niet, dan is dat ook maar zo.quote> ligt er ook aan of iemand smoort of niet, zeker ? quote> :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Carmen zullen wij onze blaadjes maar aanhouden dan en je maakt een goede keus door uit te loggen hoor da`s respect naar jezelf en jezelf kennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Zuske ik vind dat enge praktijken.Als hij zo'n invloed op je heeft kan iemand daar ook veel kwaad mee doen zonder dat jij het nu in de gaten hebt.En na 2 keer behandelen gaat hij op vakantie?Had je beter nog even kunnen wachten om achter elkaar die 3 weken vol te maken.Nu blijf je met dat rotgevoel nodeloos zitten.Voor mij ligt dat spirituele in dezelfde lijn als occulte praktijken, duiveluitdrijvingen etcIk wil er niks meer mee te maken hebben.quote> Tja... ik wist wel dat hij op vakantie zou gaan, maar dacht dat dat één weekje zou zijn. Bleken het drie weken te zijn. En hij zei er koeltjes bij dat hij zijn mobiel niet meenam.. Deed me heel erg aan iets pijnlijks van vroeger denken, een in de steek gelaten zijn als meisje van 11. Ik was ook heel erg kwaad na de vorige sessie, opeens. Kwaadheid die ik nog niet eerder heb gevoeld over dat in de steek gelaten worden van toen.En ik was ook bang voor eventuele verkeerde invloeden. Maar ik heb de vrouw gemaild die de beurs organiseerde. Zij mailde terug dat hij een heel goed mens is die ver kan gaan in het aanbrengen van verbeteringen voor anderen. Maar niet alles wat spiritueel is, is hetzelfde als occult, spiritisme, duivelsuitdrijvingen hoor! Maar ik had wel m'n twijfels om dit te gaan doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Truste Miss:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: borretje.Von; Ja hoor, het was wel goed eventjes.En dat onder begeleiding- gedoe valt ook wel mee.Ze hebben ons toch alleen gelaten met hem, al was het dan binnen die muren.Het was fijn om gewoon even samen te zijn.Daar moeten we weer 3 weken op door nu.Fijn Bor, dat het bezoek goed is gegaan, ook al is het korter en minder frequent dan je lief is. Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Vertrouwen in jezelf komt wel terug Carmen. Het duurt even maar het komt echt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 pff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoCarmen zullen wij onze blaadjes maar aanhouden danen je maakt een goede keus door uit te loggen hoor da`s respect naar jezelf en jezelf kennenquote> Ja, we houden onze blaadjes maar aan dan.Ik ga slapen, morgen werken, slaap lekker jij en iedereen die dit leest natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Teveeltje, hoe gaat ie ginder eigenlijk? Lukt het een beetje? Heb je veel trek? Mups? Kerjeuzeneuzemosterdpot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 sorry..dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Fleur je blijft in herhaling vallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Fleur je doet het al ruim anderhalf jaar, hou er es mee op bij mij komt het over als zitten we hier 3 jaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik lig in een deuk hoor Fleur, ik snap niet hoe je het zo vaak voor elkaar krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 ze probeert zelf vertrouwd over te komen door alles 2 keer te zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: borretje Originally posted by: AlbertRemmoDagpact Albert igor lienTineBlondieBolBorLytse doet ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik log nog even voor jou in Zuske. Ik kan alleen maar zeggen hou er mee op. Dat is het gevoel dat ik bij je verhaal krijg. Stop met die sjamaan. Zoek het meer hier op aarde, een reguliere hulpverlener of weet ik wat. Het zou zo zonde zijn dat je door een misschien charlatan nog meer in de problemen komt. Je hoeft je niet klein te voelen, dat heb je niet verdient. Je hebt je hele leven verdient, alles wat er nog komt. Het spijt me dat ik het zo hard zeg, ik had al uitgelogd maar ik moest het nog zeggen want ik meen het honderd procent oprecht. Ik krijg heel erg nare gevoelens bij je sjamaan. Maar he, ik ben het maar he? Gewoon een vrouw die ook moeite heeft om van de drank af te blijven, voel je hier niets bij dan moet je gewoon doen wat je doet hoor. Liefs en wijsheid toegewenst van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hannah en Soothe maar es aan hun jasje trekken. Ik vroeg Bol en An of ze even eerlijk een mening wilden geven of ze konden zien dat ik dezelfde spirit weer heb als 2 jaar geleden toen logden ze beiden uit:huh: Mag ik het jullie es vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeIk wantrouw jullie allemaal! Allemaal zeg ik je!!(quote> Ohhhh!!! Pas op jij he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ha Albert, Moet ik eerlijk zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden