Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen


heleen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vertrouw niemand. Ja even maar in bed denk ik, het is maar internet. :-)

In het echt weet ik nog niet, ik vertrouw mezelf niet eens, ik weet niet waarom ik doe zoals ik doe, wat ik al zei.

Ok, ik heb een verleden wat niet leuk is, maar iedereen heeft een verhaal, dus dat kan mijn excuus niet zijn.

Ze zeggen niet voor niets dat ieder huisje zijn kruisje heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Hannah1
Zuske ik vind dat enge praktijken.
Als hij zo'n invloed op je heeft
kan iemand daar ook veel kwaad mee doen zonder dat jij het nu in de gaten hebt.
En na 2 keer behandelen gaat hij op vakantie?
Had je beter nog even kunnen wachten om achter elkaar die 3 weken vol te maken.
Nu blijf je met dat rotgevoel nodeloos zitten.

Voor mij ligt dat spirituele in dezelfde lijn als occulte praktijken, duiveluitdrijvingen etc
Ik wil er niks meer mee te maken hebben.quote>


Tja... ik wist wel dat hij op vakantie zou gaan, maar dacht dat dat één weekje zou zijn. Bleken het drie weken te zijn. En hij zei er koeltjes bij dat hij zijn mobiel niet meenam.. Deed me heel erg aan iets pijnlijks van vroeger denken, een in de steek gelaten zijn als meisje van 11. Ik was ook heel erg kwaad na de vorige sessie, opeens. Kwaadheid die ik nog niet eerder heb gevoeld over dat in de steek gelaten worden van toen.

En ik was ook bang voor eventuele verkeerde invloeden. Maar ik heb de vrouw gemaild die de beurs organiseerde. Zij mailde terug dat hij een heel goed mens is die ver kan gaan in het aanbrengen van verbeteringen voor anderen.

Maar niet alles wat spiritueel is, is hetzelfde als occult, spiritisme, duivelsuitdrijvingen hoor! Maar ik had wel m'n twijfels om dit te gaan doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
.

Von; Ja hoor, het was wel goed eventjes.
En dat onder begeleiding- gedoe valt ook wel mee.
Ze hebben ons toch alleen gelaten met hem, al was het dan binnen die muren.
Het was fijn om gewoon even samen te zijn.
Daar moeten we weer 3 weken op door nu.

Fijn Bor, dat het bezoek goed is gegaan, ook al is het korter en minder frequent dan je lief is.

Lytse :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: AlbertRemmo
Carmen zullen wij onze blaadjes maar aanhouden dan

en je maakt een goede keus door uit te loggen hoor da`s respect naar jezelf en jezelf kennenquote>


Ja, we houden onze blaadjes maar aan dan.

Ik ga slapen, morgen werken, slaap lekker jij en iedereen die dit leest natuurlijk ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log nog even voor jou in Zuske. Ik kan alleen maar zeggen hou er mee op. Dat is het gevoel dat ik bij je verhaal krijg. Stop met die sjamaan. Zoek het meer hier op aarde, een reguliere hulpverlener of weet ik wat.

Het zou zo zonde zijn dat je door een misschien charlatan nog meer in de problemen komt.

Je hoeft je niet klein te voelen, dat heb je niet verdient. Je hebt je hele leven verdient, alles wat er nog komt.

Het spijt me dat ik het zo hard zeg, ik had al uitgelogd maar ik moest het nog zeggen want ik meen het honderd procent oprecht. Ik krijg heel erg nare gevoelens bij je sjamaan.

Maar he, ik ben het maar he? Gewoon een vrouw die ook moeite heeft om van de drank af te blijven, voel je hier niets bij dan moet je gewoon doen wat je doet hoor.

Liefs en wijsheid toegewenst van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...