Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen


heleen

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Teuntje
De aanleiding is dat ik het gevoel had dat ik in de weg stond dat ik er niet mocht zijn. Het was een beetje druk en dan ga ik mij verontschuldigen voor mijn aanwezigheid daar. Slaat nergens op het zwembad is voor iedereen.

Het wordt door vroeger getriggerd en gaat heel erg diep, het duurt nu al 1 1/2 uur maar is aan het zakken. Moet steeds NEE ik wil dit niet in mijn hoofd zeggen tegen degene die mij naar het verleden terug haalt(grote dosis ellende) Vind heel erg lief dat je reageert. Helpt echt. Ben volgens mij nu pas echt met de pijn bezig die mij af en toe overhaald om mij helemaal klem te zuipen. Voorgenomen niet meer te doen. Helemaal gestopt is nog niet gelukt. Maar het gaat echt wel beter. Drink niet meer in de huiskamer en op de dag. Voorgenomen alleen nog voor ik ga slapen en in mijn bed zit wanneer ik tv zit te kijken.
Liefs teuntje

Teun,

Je bent op de weg omhoog. Jij mag er ook zijn hoor. Niemand mag je van het tegendeel overtuigen! Je bent het waard!

Lytse.:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Hannah, je maakt me nieuwsgierig naar wat voor polonaise jij aan je lijf hebt gehad. (Pb-tje? Maar hoeft niet, uiteraard!) Hij zou me niet helpen in 3 weken, maar in 3 sessies... O ja, hij had ook nog voorgesteld om me op afstand te behandelen in zijn vakantie. Daar heb ik nee op gezegd omdat dat gewoon het geld van een consult kost. Ik ben er liever zelf bij.

@Carmen: ik wil toch nog die 3e keer meemaken. Stel dat het écht goed gaat na die 3e keer? Dat wil ik niet mislopen! En die gevoelens die nu loskomen, schijnen normaal te zijn. Ooit volgde ik een workshop sjamanisme. In een groep. Gewoon omdat ik dacht dat het een leuke hobby zou zijn. Daar ben ik máándenlang door van slag geweest. Maar toen dronk ik alles weg. "Sjamanistische hoeveelheden" van soms wel 9 bier. Wat voor mij heel veel is. Het maakt gewoon veel gevoel los.

Wat hulpverlening betreft: ik heb afgelopen woensdag een intakegesprek gehad bij de GGZ bij een psychologe. Dus dat traject ga ik óók in. Al zullen die gesprekken vooral gaan over waar ik NU tegenaan loop (op eigen verzoek, ik heb al genoeg gegraven in het verleden). De psychiater, die er het laatste kwartier bij kwam, zou me aanraden om mijn antidepressiva te verhogen, en als het dan beter gaat, mijn kalmeringspillen die ik alweer 2 maanden slik, af te bouwen. Maar het leek ons beter als ik eerst afwacht of die sjamaan gaat helpen. AD dempen mijn gevoel. En dan blijft het er wéér inzitten allemaal en komt het er niet uit.

Volgende week heb ik nog een gesprek met de psychologe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dinah
Niet zo goed Borretje.
Ik reageer heel depressief op wat mij de laatste maanden overkomen is.
Wil graag stoppen met drinken maar dat lukt niet omdat ik het nodig heb om mijn angsten te dempen.
Nog 3 bestralingen en dan kan ik weer langzaam terug naar mijn oude structuur van werken enzo en wil ik ook stoppen met drinken

Dinah veel sterkte joh.

Lytse.:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert,

Ja Albert, je lijkt dezelfde spirit te hebben.

Niets mis mee.

Je lijkt me iets drukker, kan dat?

Misschien kwam je vroeger wat moe uit het restaurant.

Dus ja, ik zie wel dezelfde spirit. Iets levendiger lijkt het.

Dat was het zo'n beetje.

Albert, ga er voor kerel.:)

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi die lieve Fleur,

Eindelijk zijn we dan weer eens gezamenlijk op het forum. Is het nog steeds koud in je huis? Ik heb een keer een steekvlam gekregen bij mijn gaskachel (ik was net op kamers). Oeps .... mijn wenkbrauwen helemaal weg. Sindsdien laat ik er een deskundige naar kijken.

Gaat het verder goed met je? Ik vond het heel knap dat je het op je verjaardag droog gehouden hebt.

Gisteren de verjaardag gevierd van mijn voorleeskleinkinderen. Drank is daar niet in huis, dus geen problemen. Ik heb uren voorgelezen, want ik had een paar leuke boeken meegenomen voor hen. Die kleine van nu 3 viel tegen me aan in slaap en een paar boeken verder werd hij weer wakker, kroop lekker tegen me aan en ging gewoon verder luisteren. Om op te eten zo lief!

Knuffel,

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...