lady jane Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Marjo toch! niet doen hoor Mup, dan heb je alle viezigheid compact bij elkaar geconcentreerde gif-stok Je mag een lekker stuk chocolade hebben nu als troost en als je die niet hebt, druiven met veel vruchtensuikers en morgen de zoete troost vd trots op jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: SootheZeker Mupke, ik ben niet zo'n held.Beetje frafiel. Wat fijnbesnaard ook.Jou kan ik wel aan, denk ik.quote> Dream on Soothe, dream on. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Even voor Lien :present: die dag heb je weer mooi meegenomen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Wooooow.... 23 lui ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Lien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 truste Mup:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Forum straks overbelast.....................KABOEMMMMMMM.............. dat was dan voor vanavond AdB van dinsdag 11 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Tuste Mup, Truste Fleur, Truste allemaal... (gedeelte verwijderd door de moderator) Bye.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Hoi Carmen, nog in control? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Slaap lekker Teveel en ik hoop dat je deze virtuele aanval je niet teveel aantrekt. Laten ze het eerst maar in je gezicht zeggen toch? Het is maar internet. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 truste Harry:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: SootheHoi Carmen, nog in control?quote> Ja Maar ik krijg het in het weekend pas moeilijk weet ik uit ervaring, ik kan de vrijgekomen tijd moeilijk opvullen.Dat ik dat zei over internet is omdat ik daar een beetje aan verslaafd ben, spellen met een chat erbij (World of Warcraft) en daar krijg je ook een heleboel shit over je heen. Je wordt er hard van, het laat me zien dat die virtuele wereld maar bullshit is. De echte wereld vind ik nog moeilijk, maar aldoende leert men, zeggen ze. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Slaap lekker Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 En ook ik ga te bed. Morgen gaat de wekker weer vroeg. Trusten allemaal, Laterrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goh ik ben echt even van mijn stuk gebracht! Alle mensen die na mijn laatste berichtje nog reageerden, heel veel dank! Hier bedoel ik mee, maar dat snappen jullie wel, dat ik niemand wil passeren. Dus in het algemeen dan maar. Madelief gaat er tegenaan, dankzij jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Got it! Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief, je klinkt positief strijdvaardig Mag ik graag zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Lieve luitjes, Oeps: er wordt wel veel geschreven..... Hoe moet/mag ik reageren? Nieuwkomers op dit forum: ZEER welkom! Oudkomers: DAG iedereen!!! Het begrip nieuw- en oudkomers slaat heel erg op mijn werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Truste Von:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief, ik hoop dat je je stalker laat verliezen en dat jij wint. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 truste Marjo:lips: oant moarn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Op het doosje staat: Bij reumatische pijn, hoofdpijn, tand en kiespijn, menstruatiepijn, acute lage rugpijn, pijn bij koorts en griep, keelsonsteking en verkoudheid. Het is een wondermiddel. Maar ook erg verslavend. Lekker warm gevoel van binnen. Maar ik ben na 1 nacht al van de pijn af, dus dan mag het wel in nood. Kan ik morgen dansen, dat is ook hoge nood, these days.... Originally posted by: MupkeDiclofenac is een ontstekingsremmer toch Woman? Dacht ik tenminste, vandaar dat ik het vroeg.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefMadelief gaat er tegenaan, dankzij jullie!!quote> Beloofd is beloofd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Carmen per dag denken hè, en anders per uur. Welke vrijgekomen tijd? Glaasjes vullen kost veel tijd. Kijk of je een leuke hobby kan bedenken. Blijf in beweging en zoek afleiding. Geloof me, het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik ga slapen en hoop dat het hier morgen weer normaal is. Dat zou wel leuk zijn. Slaap lekker voor straks wie gaat slapen. Sterkte voor diegenen die het moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden