Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 oktober 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 521
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: Carmen
Wat hier nu aan de hand is weet ik niet maar ik vind het wel alle fatsoensnormen te buiten gaan.

Zo ga je ook niet met elkaar om als je elkaar in het echte leven kent. Toch? Tenminste ik ken zelf niemand die zo dingen in je gezicht smijt. Dat zie je eigenlijk alleen op internet :-(quote>


Ze zullen er wel enig genoegen uithalen denk ik. Vuurtjes opstoken, onrust zaaien. En dan 's avonds in hun bedje tevreden inslapen omdat het weer gelukt is. Het is een way of life denk ik. :huh:
quote>


Mupke, ik ken ze niet die in het echt zo met elkaar omgaan. Je zegt zulke dingen niet tegen de buren of tegen je collega's, hooguit tegen diegenen waar je van houdt maar die kunnen het hebben en dan verpak je het liefdevoller, vooral dan.

Ik zit teveel op internet en op spellen met een chat en daar zie ik die onfatsoenlijke dingen ook. Wat mij al naar mijn kop gesmeten is. Ik noem het internethelden. Ik vind het een nare ontwikkeling.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeliefje, niets aan de hand.

Je wordt gelezen.

Zelf ben ik er wat minder.

Zo af en toe een woordje van steun, naar d'een of d'ander.

Ik selecteer niet.

Kan er geen dagtaak van maken.

Je schreef eerder zoiets. Niet doen, er is niets aan de hand.

Virtuele aai over je bol. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Carmen


Mupke, ik ken ze niet die in het echt zo met elkaar omgaan. Je zegt zulke dingen niet tegen de buren of tegen je collega's, hooguit tegen diegenen waar je van houdt maar die kunnen het hebben en dan verpak je het liefdevoller, vooral dan.

Ik zit teveel op internet en op spellen met een chat en daar zie ik die onfatsoenlijke dingen ook. Wat mij al naar mijn kop gesmeten is. Ik noem het internethelden. Ik vind het een nare ontwikkeling.quote>


Nee natuurlijk zeggen ze dat niet tegen hun buren. Dat zou nl. een echte actie zijn. Van achter je toetsenbord is het veel gemakkelijker om dergelijke dingen naar iemands hoofd te smijten. Sneue types.

Genoeg er alweer over. :)

@ Marjo, ik ben (was!) geen shagroker. Bah, als ik iets vies vind is het dat wel. Dus ook geen vloei in huis.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Mupke
Originally posted by: Carmen


Mupke, ik ken ze niet die in het echt zo met elkaar omgaan. Je zegt zulke dingen niet tegen de buren of tegen je collega's, hooguit tegen diegenen waar je van houdt maar die kunnen het hebben en dan verpak je het liefdevoller, vooral dan.

Ik zit teveel op internet en op spellen met een chat en daar zie ik die onfatsoenlijke dingen ook. Wat mij al naar mijn kop gesmeten is. Ik noem het internethelden. Ik vind het een nare ontwikkeling.quote>


Nee natuurlijk zeggen ze dat niet tegen hun buren. Dat zou nl. een echte actie zijn. Van achter je toetsenbord is het veel gemakkelijker om dergelijke dingen naar iemands hoofd te smijten. Sneue types.

Genoeg er alweer over. :)

@ Marjo, ik ben (was!) geen shagroker. Bah, als ik iets vies vind is het dat wel. Dus ook geen vloei in huis.quote>




Voor mij nog een dingetje, die zogenaamde internethelden die achter hun p.c.tje zitten te schelden heb ik me lang aangetrokken, tot ik het sneu begon te vinden. Nu kan het me niet meer kwetsen. Het zegt meer over hun onvermogen om op een normale volwassen manier te communiceren en eigen frustraties omdat ze het in het echte leven niet durven zeggen.

De eerste keer dat tegen mij gezegd werd: I hope you die of cancer, kan ik me nog heugen, logde meteen uit.

Sterkte met het niet roken, oei, moeilijk, ik wil ook stoppen. Smerige gewoonte.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik voel me echt enorm gehoord nu!! :$

Dank voor jullie lieve reacties!

Het blijkt dat ik er toch wel een beetje weer bijhoor!

Lief!!! :heart:

Vooral dank aan Woman, VM, Fleur, Anders, Snoep en Will.

Maar ik ga verder, ook aan AR, Mupke, Sha, Marjo, Von, Rapi, Carmen en Sohwat!

Dit geeft me echt toch een opkikker.

Ik ben van plan om mijn stalker uit te dagen.

Dus ik kom waarschijnlijk met meer Madelief over de brug hier.

Ik wil me niet laten kisten, ik ben hier om een reden, niet om een theekransje te houden. Zo zit ik niet in elkaar.

Ja, in de ochtend even wakker worden, maar ik ben niet oppervlakkig, al leek dat zo!

Zoals jullie weten ben ik niet van de hele harde aanpak en ik vind dat een ieder in zijn of haar waarde moet gelaten worden.

Vandaag ben ik bij de HA geweest, en ik ga opnieuw beginnen met verder afkicken.

Het is al een stuk minder, maar ik wil nog veel verder.

Dus een ieder die me na dit berichtje nog een hart onder de riem heeft gestoken tijdens dit schrijven, DANK!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onweer, als ik je berichtje lees op 'wie is wie' van twee dagen geleden lijkt het door heel iemand anders geschreven te zijn.

Je wilt ADB worden??

Waarom dan hier op de dagdraad zo in de aanval?

Lijkt niet erg op iemand die een tweede kans krijgt na een valse start (jouw eigen woorden) en die wil benutten om van de drank af te blijven.

Gewoon niet doen Onweer, je doet er een ander geen goed mee en je doet er jezelf ook geen goed mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...