Teveel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Dat houdt dan in dat je nu bent gestopt Mupke.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: CarmenWat hier nu aan de hand is weet ik niet maar ik vind het wel alle fatsoensnormen te buiten gaan.Zo ga je ook niet met elkaar om als je elkaar in het echte leven kent. Toch? Tenminste ik ken zelf niemand die zo dingen in je gezicht smijt. Dat zie je eigenlijk alleen op internet :-(quote> Ze zullen er wel enig genoegen uithalen denk ik. Vuurtjes opstoken, onrust zaaien. En dan 's avonds in hun bedje tevreden inslapen omdat het weer gelukt is. Het is een way of life denk ik. quote> Mupke, ik ken ze niet die in het echt zo met elkaar omgaan. Je zegt zulke dingen niet tegen de buren of tegen je collega's, hooguit tegen diegenen waar je van houdt maar die kunnen het hebben en dan verpak je het liefdevoller, vooral dan.Ik zit teveel op internet en op spellen met een chat en daar zie ik die onfatsoenlijke dingen ook. Wat mij al naar mijn kop gesmeten is. Ik noem het internethelden. Ik vind het een nare ontwikkeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Tegenwoordig is dat Grou Mupke, als je vloei hebt kun je uit de asbakken nieuwe van de oude peuken draaien En anders.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Goh, Mup, Wat zul je nu gezond worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 goed gedaan Lien truste voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Lieve mensen, Ik stop er mee. Ga lekker slapen, en wens iedereen een fijne nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madeliefje, niets aan de hand. Je wordt gelezen. Zelf ben ik er wat minder. Zo af en toe een woordje van steun, naar d'een of d'ander. Ik selecteer niet. Kan er geen dagtaak van maken. Je schreef eerder zoiets. Niet doen, er is niets aan de hand. Virtuele aai over je bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Druiven niet, pruimen niet, aardbeien , frambozen peren appels, kortom veel te veel niet soms een banaan of kiwi 1 keer per jaar als het zo uitkomt Nou AR dan hoef ik niet bang te zijn dat jij onze moestuin komt leegroven ;-) Groeten Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Marjo dat komt omdat ik de W meegenomen heb toen ik er Weg ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: CarmenMupke, ik ken ze niet die in het echt zo met elkaar omgaan. Je zegt zulke dingen niet tegen de buren of tegen je collega's, hooguit tegen diegenen waar je van houdt maar die kunnen het hebben en dan verpak je het liefdevoller, vooral dan.Ik zit teveel op internet en op spellen met een chat en daar zie ik die onfatsoenlijke dingen ook. Wat mij al naar mijn kop gesmeten is. Ik noem het internethelden. Ik vind het een nare ontwikkeling.quote> Nee natuurlijk zeggen ze dat niet tegen hun buren. Dat zou nl. een echte actie zijn. Van achter je toetsenbord is het veel gemakkelijker om dergelijke dingen naar iemands hoofd te smijten. Sneue types. Genoeg er alweer over. @ Marjo, ik ben (was!) geen shagroker. Bah, als ik iets vies vind is het dat wel. Dus ook geen vloei in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Rapilos truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Madelief ik lees meer dan ik schrijf hier tegenwoordig maar lees je graag en zie je als betrokken bezig je doet erg hard je best en ja dan ga je ook verwachtingen krijgen he is mijn ervaring en dat loopt vaak op een teleurstelling uit relax meis het gaat goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Pijn in mn lijf, Mupke. Blijft een kwetsuur in stresstijden..... Originally posted by: MupkeHe Woman. Waar heb je de diclofenac voor gekregen?quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Slaap lekker Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Tegen mijn buren. Dan krijg ik een knal voor mijn kop. Hier slecht een virtuele knal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Diclofenac is een ontstekingsremmer toch Woman? Dacht ik tenminste, vandaar dat ik het vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: SootheTegen mijn buren.Dan krijg ik een knal voor mijn kop.quote> Dat doet auw he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Diesel, ik ben gek op tomaten, komkommer, radijsjes, spruiten, boerenkool, wortel, sperciebonen, witlof enzovoort ik zou toch maar uitkijken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: CarmenMupke, ik ken ze niet die in het echt zo met elkaar omgaan. Je zegt zulke dingen niet tegen de buren of tegen je collega's, hooguit tegen diegenen waar je van houdt maar die kunnen het hebben en dan verpak je het liefdevoller, vooral dan.Ik zit teveel op internet en op spellen met een chat en daar zie ik die onfatsoenlijke dingen ook. Wat mij al naar mijn kop gesmeten is. Ik noem het internethelden. Ik vind het een nare ontwikkeling.quote> Nee natuurlijk zeggen ze dat niet tegen hun buren. Dat zou nl. een echte actie zijn. Van achter je toetsenbord is het veel gemakkelijker om dergelijke dingen naar iemands hoofd te smijten. Sneue types. Genoeg er alweer over. @ Marjo, ik ben (was!) geen shagroker. Bah, als ik iets vies vind is het dat wel. Dus ook geen vloei in huis.quote> Voor mij nog een dingetje, die zogenaamde internethelden die achter hun p.c.tje zitten te schelden heb ik me lang aangetrokken, tot ik het sneu begon te vinden. Nu kan het me niet meer kwetsen. Het zegt meer over hun onvermogen om op een normale volwassen manier te communiceren en eigen frustraties omdat ze het in het echte leven niet durven zeggen.De eerste keer dat tegen mij gezegd werd: I hope you die of cancer, kan ik me nog heugen, logde meteen uit.Sterkte met het niet roken, oei, moeilijk, ik wil ook stoppen. Smerige gewoonte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Zeker Mupke, ik ben niet zo'n held. Beetje fragiel. Wat fijnbesnaard ook. Jou kan ik wel aan, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Nou ik voel me echt enorm gehoord nu!! :$ Dank voor jullie lieve reacties! Het blijkt dat ik er toch wel een beetje weer bijhoor! Lief!!! Vooral dank aan Woman, VM, Fleur, Anders, Snoep en Will. Maar ik ga verder, ook aan AR, Mupke, Sha, Marjo, Von, Rapi, Carmen en Sohwat! Dit geeft me echt toch een opkikker. Ik ben van plan om mijn stalker uit te dagen. Dus ik kom waarschijnlijk met meer Madelief over de brug hier. Ik wil me niet laten kisten, ik ben hier om een reden, niet om een theekransje te houden. Zo zit ik niet in elkaar. Ja, in de ochtend even wakker worden, maar ik ben niet oppervlakkig, al leek dat zo! Zoals jullie weten ben ik niet van de hele harde aanpak en ik vind dat een ieder in zijn of haar waarde moet gelaten worden. Vandaag ben ik bij de HA geweest, en ik ga opnieuw beginnen met verder afkicken. Het is al een stuk minder, maar ik wil nog veel verder. Dus een ieder die me na dit berichtje nog een hart onder de riem heeft gestoken tijdens dit schrijven, DANK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik ga ook afsluiten voor vandaag. Welterusten allen. En speciaal voor Fleur en Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Soothe :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Onweer, als ik je berichtje lees op 'wie is wie' van twee dagen geleden lijkt het door heel iemand anders geschreven te zijn. Je wilt ADB worden?? Waarom dan hier op de dagdraad zo in de aanval? Lijkt niet erg op iemand die een tweede kans krijgt na een valse start (jouw eigen woorden) en die wil benutten om van de drank af te blijven. Gewoon niet doen Onweer, je doet er een ander geen goed mee en je doet er jezelf ook geen goed mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden