Spring naar bijdragen

morning woensdag 13 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

Borrie ik krijg inderdaad een hele hoop rust als ik bezig ben met schilderen. Ik vergeet heel de wereld om me heen en ben uiterst geconcentreerd bezig. Ik zie gelijk resultaat. Vroeger zag ik dat niet en kon niet echt rustig schilderen. Dat moest zo snel mogelijk om maar zo gauw mogelijk resultaat te zien. met het gevolg dat ik nooit tevreden was. nu is dat zo anders. Ik gun mezelf veel meer tijd en dan is het resultaat des te mooier.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank PP, hier ben ik alweer, nog steeds niet aangekleed:D

Ja Bor, dat vond ik nou ook, die gezellige tevredenheid die er gisteren van Bol uitstraalde, had gewoon zin om erbij te gaan zitten! Liefst met een knetterend houtvuurtje erbij ofzo en dan neem ik mn breiwerk en een schommelstoel wel mee, goed?:)

Vandaag "vrij" d.w.z. achterstallig vrijwilligerswerk doen en vanmiddag met de hond trainen.
Heb zo eens zitten rekenen maar die training kost me in totaal steeds 7 uur, da's toch bijna een dagtaak, of niet? Niet zo gek dus als ik daar moe van terug kom.
Voel me niet fijn met alle geldperikelen, voelt ook zo oneerlijk, heb ik eindelijk werk moet ik alles aan die Leuke Dienst overdragen. Hond moet eigenlijk naar de DA ivm anaalklieren maar kan dat nu niet betalen, da's geen leuk gevoel,bah.
Zie het examen met hem over 1 maand ook niet zo erg meer zitten, er gaat nog té veel fout.
Collegaatje was gistermorgen in ander filiaal. Voel me er nu erg tussen zitten want zowel bazin als zij nemen mij nu in vertrouwen en dat is een positie die ik eigenlijk niet wil, voel me daar erg ongemakkelijk bij. Maja, gelukkig gaat ze binnenkort naar een ander filiaal dus ff afzien.

Jet: waarom voel(de) je je gedesintegreerd? Ik vind het juist zó ontzettend integer wat je gedaan hebt! Geluisterd naar je gevoel en dan ook nog alles erom heen afgewogen......petje af!!!!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie Jet, wat een ontzettend fijn bericht zeg. Eerlijkheid duurt het langst meis. Ik ben zo blij voor je dat je nu een huis hebt. En wat fijn dat je de sleutel zo gauw krijgt. Kun je lekker op je gemakkie overhuizen.:heart::sun:

Saar je bent van harte welkom om mee te genieten van de rust die hier heerst hoor. Een schommelstoel??? Nee die heb ik niet.
Kun je niet eerder naar de D.a.? Kun je niet vragen of je dan volgende maand kan betalen? Moet toch lukken? Misschien willen ze wel voordoen hoe je die anaalklieren moet uitdrukken, dan kun je het in het vervolg zelf of vind je dat eng?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet mijn excuses aanbieden aan alle nieuwkomers: kom bijna niet meer aan het lezen van de nieuwe aanmeldingen toe, maar dat betekent niet dat ik jullie niet van harte welkom heet en heel veel sukses wens hoor! Bij deze!!!

Moet nu douchen, MOET want de wasbak is kapot. Eergisteravond toen ik mn haar stond te drogen viel de bollamp met een denderende klap in de wasbak: bol heel, bak aan gruzels. Ik schrok me wezenloos zeg, net of er een klopgeest iets door de ruimte gooide :D.
Gelukkig komen ze morgen al repareren, nieuwe wasbak dus.
Tijd voor aktie; tot latersss!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PP; ik hoor het aan en houd me verder zo afzijdig mogelijk. Ten opzichte van mn bazin kan dat minder omdat zij mij rechtstreeks vragen stelt en vind ik ook recht heeft om te weten hoe de sfeer op de werkvloer is. Tja en voor de rest ben ik bepaald geen alfa-teef; ik ben eerder het underdog-type; wordt het eng dan ga ik op mn rug liggen en geef me over. Werkt net als bij dieren.....dan bijten ze je ook niet (meer). Maar goed, leuk is anders natuurlijk omdat het me wel afleidt van mn werk en van mijn eigen gevoel.

Jet: nou we zitten al in de startblokken hoor!!! Kan wel wat hout meenemen, hier genoeg!
Snap nu je gevoel goed, des te mooier dat je er nu zo op terug kunt kijken!:heart:
En dat je oxa wilt vind ik heel normaal, gewoon doen, daar is het toch voor?

Nu echt ff rommelen en dan de honden uitlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me slim Sara,
En ja die belastingdienst, het is nodig, ze doen ook heeeeeel veel goeds met het geld, maar het is niet helemaal eerlijk.
Er wordt ook geld door ze weg gehaald bij mensen waar helemaal niets te halen valt, die ze daardoor in zorgen en ellende brengen.
Dat staat haaks op ons solidariteitsprincipe, de basis en het meest waardevolle van onze maatschappij.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet, en dan zijn die kinderen niet hard genoeg, gaan ze elkaar geld lenen, schulden kwijt schelden, komt het spel nooit uit.
Zouden wat meer grote mensen ook nog moeten hebben, dat mededogen, niet willen verliezen maar ook niet willen dat een ander verliest. Echt mens zijn...

Jeetje, wat heb ik vandaag? Moet ik ook naar de dokter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
jetset

en de kunst is om er dan sterker, beter en zonder het verdriet te negeren gelukkiger uit te komen.....

als je dat kan......pfoei....mooie praatjes
:)

Inderdaad.........dat is de kunst....
Kunst van het leven?

Mooi, Harry, solidariteit en ja, mee eens.

Loyaliteitsconflicten zijn me helaas niet vreemd........(werk), probeer misschien teveel kool en geit te sparen of hoe heet dat ook alweer?
Pfff ben weer aan het multitasken hihihi, strijken, koken en notulen........gaat niet zo goed samen.
Ga daarom hier uitloggen, 1 "task"minder ;)

Lieve mensen, sterkte en een goeie dag gewenst!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Vandaag kennen mijn vrouw en ik elkaar 25 jaar. We hebben het goed samen, ik prijs me een gelukkig mens. Zij heeft mij in die 25 jaar zien afglijden in een bijna alles vernietigende drankverslaving, gleed een heel eind met me mee omdat het zo ongemerkt en zoetjesaan ging, en realiseerde zich op een gegeven punt aangekomen tot ons beider geluk dat ze ook een eígen leven had.

Zij ging haar weg, weg van mijn verslaving, dus weg van mij. Ik begon in te zien wat ik anderen aandeed door mijn ziekte, hoe ik van alles en iedereen meetrok in mijn op drank en mezelf gerichte leven. Ik moest op eigen benen staan (letterlijk en figuurlijk) toen ik geen slaafje meer had die mijn verslaving voor mij naar de buitenwereld vergoelijkte. Ik raakte verstrikt en verzoop in mijn leugens en fantasieën die mij nog een idee van een eigen leven gaven, en toen ik alleen nog maar hoop op een spoedig einde had nam ik, door een wonder, het besluit om weer voor het leven zoals het is te kiezen.

Dat is me gelukt, niet van de ene dag op de andere, maar toch.. en ik heb het, zoals gezegd, nu goed met mijn vrouw. We kunnen goed bij elkaar zijn omdat we elkaar hebben losgelaten, ieder verantwoordelijk laten zijn voor zichzelf, dus respecteren en de verantwoording voor onszelf op ons nemen. We zorgen niet meer voor elkaar, we zijn er voor elkaar. Da's tóch effe anders.

Fijne dag en groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...