AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 En voor diegene die echt denkt ik kan het en ik voel het luister maar en vervang het woord music in powerrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Marq, ja frustrerend he? Ik ken dat maar al te goed. Maanden gaat het prima en dan ineens die enorme zucht. Is er iets speciaals gebeurd? Een bepaalde herinnering?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 MarQ, bijna vier maanden??!!! Suuuupergoed van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 ja ik ben bij de buuf soep op wezen halen die nam eind van de middag een biertje misschien was dat toch triggernd voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Eten zit weer in, de boel is weer aan kant, de 2 kleintjes liggen erin en nu de oudste nog, en ontzettend veel trek!!! maar, heb een kopje thee genomen, en ik ga maar ff mijn zinnen verzetten wat een k.... gevoel ga nu ff teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 MarQ, gewoon hier blijven kleppen hoor en als je trek krijgt in eten of drinken, niet aarzelen gewoon nemen, je weet wel wat je niet wilt hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Lien jij ook blijven hangen hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ziek, koud, misselijk, en onfrisse dingen waar ik niet over uit zal weiden. Ik heb thee gehaald, soep en beschuit en een heleboel w.c. papier, hahaha. :-) Ik duik onder in bed tot ik weer beter ben, tot later dus allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik probeer jullie in al mijn enthousiasme mee te slepen naar een jaar (stiekem) Maar we bekijken het per dag hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Beterschap Carmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Carmen, bekijk het positief - zo heb je voorlopig geen trek in wat je niet wil drinken. Ik heb het vanavond een beetje moeilijk. Probeer maar te denken aan je vliegtuigje, misschien kunnen jullie dit weekend samen de frisse lucht opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Jan 53 ook al moeilijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 `t is wel de 13de vandaag maar geen vrijdag of is het volle maan misschien ( ja de 12de ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ik ga weer even naar de winkel om een hele grote fles oplos te halen tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ja, misschfien weet je dat ik sinds zaterdag flink geminderd heb (ca. 66 %), maar vandaag geen zin om te eten, verveeld. Dus nu toch maar aan het eten en dan koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 een ovenheerlijke tandoori pizza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Jan, thee helpt ook om te drinken nu ben ik echt even weg Blijf zitten Jan en praat:angry: (heel goed bedoeld) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan53 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoJan, thee helpt ook om te drinken (heel goed bedoeld)quote> Maar ik wil juist minder drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Goedenavond, Jopie, sterkte, dat ook maar vooral de juiste houding, juiste woorden, maar dat is je wel toevertrouwd, weet ik zeker Yaja, jij ook, met het verdriet van jezelf en je kleine man Fleurtje, de scan was goed hè, heel veel hersens, heel veel gevoel, heel veel liefde enz., dat het er allemaal inpast Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Akelei... Ja en toen wist ik niet meer wat te zeggen behalve het standaard sterkte... Maar dat meen ik wel echt. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Avond, net terug van de ouderavond. Altijd leuk om te zien hoe dat schooltje zo geengageerd bezig is! Zeg Akelei, hoeveel dronk jij dan omdat je je zo enorm zorgen maakte over delirium/insult/spataders.... Ik ben ook wel nen "bangerik" op dat vlak. Maar zelfs toen ik op z'n meeste dronk (lang geleden tot twee flessen wijn dagelijks) heb ik eigenlijk toch nooit zo gedacht dat ik een van die dingen zou krijgen als ik plots stopte. Dan eerder dat mijn lever niet io was enzo als ik zou blijven drinken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 blijf maar ff hangen, want heb het toch wel lastig vanavond, dit is de avond dat mijn man's weekend begint, en wij neerploffen op de bank met wijn en whiskey! dus zit nu ff achter de pc, met een theetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 ff robbinson kijken tjuuusss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Yep! Je leeft nog en bent ook nog es heel goed bezig ook! En ja, na de paniek over het "stoppen" op zich (fysiek dan) komen de dagelijkse "problemen ook weer te voorschijn natuurlijk. Maar zoals ze hier nog al es gezegd hebben, of je nu vandaag zou drinken of niet ,die blijven er toch. Met dat verschil dat als je niet drinkt je toch wel "sterker" bent om er iets mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Lieve Frummers, Ik heb niet bij kunnen lezen. Dat ga ik morgen doen. Nu ben ik helemaal op. Teveel spanningen en en drukke dag, dat gaat nog niet samen. Slaap lekker allen! En sterkte voor diegene die het nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden