PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Hoi mensen! Mooi geschreven Dhen! Geweldig Tina.....wat een belevenis! Sterkte Jopie! Ik schrijf mezelf ook bij de dagpact. Wanneer start het weekend pact? Bij mij is het op de donderdag altijd al weekend.... Kan ik het weekend pact starten of is daar een apart stukje voor... Bij deze: 1.Tine 2....... Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 13 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: borretjePubers, bah! quote> 8 (zmok)pubers in een bus , dat is soms bah! (lol)quote> dat is leuk!!!..heb ik ook 5 jaar gedaan.1 goedemiddag mensen... even een voor de mensen die het nodig hebben.vannacht ( grrr vanmorgen) toch nog 4 uurtjes mee kunnen pikken met slapen.rondje ziekenhuis achter de rug...nu stofzuigen en dweilen, bleeehhh..zo geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Komt geen end aan deze dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Heb net een bad aangezet Bor, even ontspannen! PPffff dit is lang geleden zeg!! Doe mij maar een sterke bak ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ya, wat maakt het zo zwaar vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 verdriet en ongeloof Jan. Zie m,n berichtje van vanmorgen 11:04 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Yajala, wat een schock voor jou! Onwerkelijk zo uit het niets. Hoe reageert je zoon erop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Zoon is stil, hij zegt weinig, hij heeft verdiet,dit gaat te snel,niet te begrijpen voor zo,n mannetje! Ach voor wie wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ya, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 He Jopie, Sterkte met wat is en nog moet komen! En ja, van wrok en wraakgevoelens krijg je dorst. Maar dat weet je zelf ook... Je doet het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 En klaar is kees Jopie, dat schommelen tussen emoties komt me bekend voor. Waarom zeg je gewoon niet dat je van hem houdt...is moeilijk natuurlijk. Vooral als dat houden van gepaard gaat met een boel pijn en venijn dat je is aangedaan. Anderzijds zou hij het gewoon moeten weten dat je dat doet. Sommige mensen zien het dan weer niet of willen het niet zien kost wat kost. Wat je ook doet of welke weg je ook inslaat, heb er geen spijt van achteraf. Zoals Francensca het zegt, je doet het goed sterke madam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Ohw niets ergs hoor Mups. Is ter voorbereiding van de kaakcorrectie. Moet je wel heeeeeeeel stil zitten. Denk dat de radioloog wel vijf keer gezegd heeft 'niet bewegen madammeke'. Alloo??? Hield mijn adem in..vlugger met je fotooke dude Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 dochter komt net binnengewandeld. Tot laters Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Yaja :sun: Hou je sterk zenne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: ShahireVon, de 23e is mijn laatste werkdag op deze afdeling waar ik nu zit. Wanneer ik op mijn nieuwe ga werken hoor ik nog, zal wel in de week erna zijn denk ik.Sha, spannend hè je nieuwe werkplek, ook al heb je al proefgedraaid. Ik wens je daar veel succes en werkplezier.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,heb een fijne dagen vul maar weer lekker aan hoorDagpactAlbertLytse doet vandaag weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: fleurtjeKijk es aan!!Mijn twee buddy's samen Droge kalkoentjes!quote> Ik heb liever niet dat je me kalkoen noemt. Dan moet ik denken aan die rare kont die die beesten hebben. Ik heb wat tegen kalkoenen, behalve dan op mijn bord.Een oom van mij had kalkoenen toen ik nog een klein meisje was. Ze liepen in de boomgaard en ik moest mijn oom iets brengen. Voor die tijd was ik nooit bang, maar die krengen kwamen met uitgestoeken nekken al gobbelend op me af (of hoe noem je dat geluid?). Ik had het niet meer. Sindsdien ben ik nooit meer dicht bij een levende kalkoen geweest!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Lytse, wat schrijf jij toch altijd positieve en steunende berichtjes. Maar ik moet ze vaak zoeken. Omdat je IN de quote schrijft ipv eronder. Misschien ben ik ook wel de enige die daar een beetje last van heeft hoor. Dan heb ik niks gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Och jee, ga je ook nog net mijn bericht quoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Jopie, Moeilijk joh, dat je ex op zo'n manier uit jullie leven vertrekt. Het is zo definitief, inderdaad. Veel sterkte voor jullie allen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: yajalaGoedemorgen allemaal!Jopie:$ hou je sterk he!Veel nare berichten de laatste tijd,Gisteren ook hier,een hele goede vriend en vader van het beste vriendje van mijn 'zoontje overleden.Zomaar,kwam niet opdagen op school om zijn kinderen op te halen,niet te bereiken.Na zoeken is hij gevonden achter zijn computer,hartaanval!Te triest,vrouw en 2 kleine kinderen laat hij achter.Iemand die elke dag bij je thuis komt,gezellig een praatje komt maken,elke voebaltraining stond hij er ook.Verjaardagen,feestjes,bbq......Moeilijk te verwerken,ook voor mijn zoontje ook,die logeerde er elk weekend wel een keertje;(Life sucks!Goh Ya wat rot is dat. Wat een schrik voor iedereen, zeker voor zijn gezin. Voor de persoon zelf is het een mooie dood, maar voor de anderen ... Mijn broer en mijn moeder zijn (niet samen hoor) plotseling overleden. Het wil er gewoon eerst niet in komen en daarna is er zo verschrikkelijk veel te regelen.... zucht.Ik wens jullie allemaal veel sterkte.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Originally posted by: albertinaIk dacht even snel wat vuilin de container te gooien,heb ik mezelf buiten gesloten.Nu 2 uur verder ben ik weer binnen,afspraak verlopen, ik stond voor paalin mijn badjas en natte haren.Maar goed ik ben binnen.Oh Tina ... Wat zal jij je ongelukkig hebben gevoeld! En heel koud natuurlijk! Ik moet er niet aan denken, brrrrrr.Sterkte.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 :$ Even iets nuttigs doen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden