PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik had gisteren ook een bud dag, en niet een beetje ook! De trek was niet normaal meer! ppfff Vandaag wat afleiding gelukkig! Was al om 06.15 op de zaak,straks even wat lesjes geven en alles afreageren op de klanten! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: borretjeDagpact;AlbertIgorBorretjeLienBolletjeShahirequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik wilde net vragen Ya hoe het nu met je is. Zeker erg moe nu vanwege dat gevecht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Lien wat goed van je hé? vandaag al weer dag 5. Ik vind het ontzettend knap dat je het al zo lang vol houdt, en inderdaad doorzetten meis. Je weet dat je het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: bolletjeLien wat goed van je hé? vandaag al weer dag 5. Ik vind het ontzettend knap dat je het al zo lang vol houdt, en inderdaad doorzetten meis. Je weet dat je het kan.quote> thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ach Bol, wat zal ik zeggen. Goed is anders maar wel erg geschrokken van die plotselinge trek gisteren en moet eerlijk zeggen dat het nog niet weg is. Nu heb ik afleiding maar zie op tegen vanmiddag en vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Lien had je m,n pb nog gelezen van de week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Teveel het heet: peggle (de luxe) Lien gaat vandaag voor dag 5, goed dat je het gisteren ook hebt volgehouden! Bor, jij gaat ook weer lekker met je 9e dag, top Ya, hoop dat je toch een beetje goed hebt geslapen vannacht. Maar je hebt wel weer gewonnen van je eigen strijd En ook vanavond en morgen ga je het vast redden, ben ik van overtuigd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Thanks Sha, ga in ieder geval m,n best doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: yajalaLien had je m,n pb nog gelezen van de week?quote> Ja die had ik gelezen, maar nog niet beantwoord he!! maar ik ben erg aan het nadenken de laatste tijd, maar zal je nog wel antw. als ik de rust heb!! Je bent een lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Slik je het allang Bor? Je moet ook weer afbouwen met AD mede ook om een depressie niet terug te laten komen maar ook je lichaam is gewend geraakt aan de AD en moet afkicken, het kan zich tegen minderen en/of stoppen verzetten (om zo maar te zeggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Geeft niet,wist niet of je hem door had gekregen! Sterkte meis! Je gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 PPPffffff moet eigenlijk m,n lessen voorbereiden maar zoooo geen zin in! blehhh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 @yajala, wat voor lessen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Borrie het kan inderdaad te maken hebben met het afbouwen van de a.d. maar het kan misschien ook te maken hebben met gewoon een tekort aan de stof van die pil. Dat heb je vaker. Zelfs mensen die veel paracetamol slikken en dan ineens stoppen kunnen daar depri van worden. maar het kan natuurlijk ook zijn dat die a.d. toch gevoelens onderdrukt. Dat gebeurd nu niet en nu krijg je wel een eerlijk gevoel ook al is dat niet prettig. Dit is wel het gevoel wat eigenlijk bij de hele toestand van de laatste tijd hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 en nu ben ik weg,moet toch echt wat doen! Ga ze lekker afmatten hier! Ff afreageren! haha! Hoop voor jullie dat ik niemand van jullie in m,n lessen krijg vandaag! haha:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Gaaf!!! weet nog steeds de weg niet te vinden naar de sport school!!! ahahah maar dat komt vanzelf wel suc6 en ook voor je pupillen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 ik wou vandaag naar de sportschool, maar sla voor de zekerheid maar over..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Bor, dat is inderdaad lang genoeg om eraan gewend te raken het is niet wijs om er ineens mee te stoppen, moest je niet afbouwen van de arts? normaliter is dat wel gewoon bij AD, en ook niet afbouwen in 4 dagen je moet het wel iets meer de tijd geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 zou het doen Igor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: igor ik wou vandaag naar de sportschool, maar sla voor de zekerheid maar over.....quote> hahaha, ja straks staat Yajala, voor je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ya vind je het gek? die stomme trek? en Bor idem. kijk trek heeft weinig reden nodig al wat die doet is de gewoonte weer her-aktiveren als je er nuiks mee doet gaat het over zo simpel is dat. afleiding helpt en hier koemen ook (meestal) wie is er de baas??? nou, nou nou??? juist, wij!!! fijne dag mensen we kunnen het en we doen het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Goedemorgen.Yaja zet aub door.Je stemming kan ik me goed indenken nu.quote> Ga het iig proberen Hannah,komt gewoon zo onverwachts.Moeilijk mee om te gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden