Madelief Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 AR, ik ben ook aan het kijken hoor, lekker ordinair en commercieel. Maar ik vind het vermakelijk. Daar gaat het om he? Ik heb jarenlang gezongen....neeeeee geen hits gehad hoor! Maar toch, ik vind dit wel leuk om te volgen. Maar zelf zong ik klassiek.
lady jane Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 nou zit ik ook op the voice u wordt bedankt. en 23.15 mooie film op een, belgie han. sterkte meis. en fijne avond voor jullie truste vast:lips:
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Kanjers de Bol gaat afsluiten, is net die prutreclame dus kan dat mooi nu. tot morgen allemaal. o ja, bijna vergeten, ik heb het vandaag droog gehouden Trusten.
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 whats up Hannah??? Snap niks van je postings....
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Bol en Jane slaap lekker. Ik meld me vast tevens droog!
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Bol goed van je, kracht in details zoals je schilderijen. Hannah, whats moving?
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 pfff wat een gedoe Han, Kan me voorstellen dat je daar nu niet lekker van bent. Wel blijven zennnnnen he, hoe moeilijk het ook is nu
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Hannah, je bent heel kwaad nu, en begrijpelijk verlies jezelf niet:heart:
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Je gaat er niet heen nu hoor doe dat morgen maar als je afgekoeld bent toch??
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Hannah, nuchterr blijven. Ga er naar toe en blijf rustig. Sla 'm helemoal totall loss en daarna lekker ijsje nemen. Of zoiets. Wel goed dat je nu weet hoe het in elkaar zit, kunt ook rustig blijven en plekken en er je voordeel mee doen. Maar ehhhh pffff grrrrrrrr sodem.......... G........me
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Avond Kirky, ik wou nog reageren op je posting rond hulpverlening. Maar het lijkt me niet echt het gepaste moment.. Hannah, ik begrijp het niet helemaal maar hoeft waarschijnlijk ook niet. Keep it cool. Hoop dat je wat slapen kan. Lijkt me een lastige situatie Lenie, shake your ass woman Slaapwel
Diesel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Gefeliciteerd met contract joh, das goed nieuws zo voor het weekend, ook al moet jijzelf werken Diesel
Madelief Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: kirkyGoed klassiek zingen lijkt mij lastiger dan een popnummer goed zingen .quote> Klopt Kirky, is erg moeilijk, maar dan kun je feitelijk "bijna" alles zingen.Het enige wat ik niet kan is Jazz.Verder is mijn stem verziekt door het roken, helaas.Maar ik zing hier thuis nog wel, niemand die het hoort! Sorry voor allen die het heel moeilijk hebben nu, ik heb nog niets bijgelezen.Maar dat betekend niet dat ik dat niet ga doen.Dus, veel sterkte voor wat ik heel kort heb gezien voor Hannah en Lenie!En alle anderen natuurlijk!
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Ik ga naar bed truste allemaal:lips: en ja nog steeds zonder de alc
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Ik ga er ook van tussen nog een fijne avond en welterusten
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Weltrusten AR, Kirky en Sha. Het was weer een waar genoegen. Leuk draadje dat vof AR. Groet x
Madelief Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Weltrusten allen! Voor mij erg laat. Maar morgen kan ik bijlezen en luieren. Morgen zet ik weer een stapje op de weg die ik wil gaan. Mede dankzij jullie hier! Thanx!
Gaby Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 nog niet bijgelezen, ga ik morgen doen! Even droog melden voor het dagpact! Vandaag weer een week droog ik heb het gered, had het wel moeilijk vandaag, en heb nu net ook nog m'n nek verrekt woh.... wat kan dat pijn doen, diclofenacje genomen, zal ik ook lekker op slapen! Slaap lekker allemaal
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: akelei SpudEn toch, wees er maar blij mee. Met al die lastige mensen die contact met je willen. Of blijven willen ook al onderhoud je het contact niet. ( luxe probleem?)weltrustenquote> agree spud
Diesel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 goeie moggeuh ofzo, nou net bijgelezen, nou kostte wel ff tijd. Zoals wel meer dingen veel tijd kosten soms. Voor mij om te wennen aan malt bier..eeeuuuhhhhh.... bier? nou ja dat soort spul en dat in de tijd dat er zoveel soorten herfst bier uitkomen. Nou dacht ook ff klagen hiero, maar ach het is alweer zaterdag en morgen gaat het zonnetje weer schijnen, dus al alles niet zo koud meer zijn zoals het nu voelt als ik een maltje pak uit de ijkast, die staat gloof ik nog op de zomerstand ;-) Nou slaapse allemaal voor strakkies. Groeten, Diesel
Otje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 Morgen ga ik uit. Had ik dat al verteld ? Arabic Night Special in een heuze Arabische gelegenheid. Vrijdansen. Lekker. Wel tijd voor een groen pilletje lijkt me zo. Ik mocht eens wat bedenken zomaar ineens....... Ik wil die gedachte voor zijn. Dus hup, groen pilletje erin. Beter.
Lenie Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Geplaatst 14 oktober 2011 sja...'k ga ook naar bed.... zucht truste
Lenie Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Ik ben in staat om in de auto te stappen en er heen te gaan.Lang genoeg geduurd nu.quote> ik snap je....stond met me bus recht voor z'n deur ( s'avonds)ik wilde hem er recht in rijden....maarja...A is het mijn bus nieten B bereik ik er niets meetoch maar stilletjes achteruit gereden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden