Madelief Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 AR, ik ben ook aan het kijken hoor, lekker ordinair en commercieel. Maar ik vind het vermakelijk. Daar gaat het om he? Ik heb jarenlang gezongen....neeeeee geen hits gehad hoor! Maar toch, ik vind dit wel leuk om te volgen. Maar zelf zong ik klassiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 nou zit ik ook op the voice u wordt bedankt. en 23.15 mooie film op een, belgie han. sterkte meis. en fijne avond voor jullie truste vast:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Kanjers de Bol gaat afsluiten, is net die prutreclame dus kan dat mooi nu. tot morgen allemaal. o ja, bijna vergeten, ik heb het vandaag droog gehouden Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 radio 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 whats up Hannah??? Snap niks van je postings.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Bol en Jane slaap lekker. Ik meld me vast tevens droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hannah, wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Bol goed van je, kracht in details zoals je schilderijen. Hannah, whats moving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 pfff wat een gedoe Han, Kan me voorstellen dat je daar nu niet lekker van bent. Wel blijven zennnnnen he, hoe moeilijk het ook is nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hannah, je bent heel kwaad nu, en begrijpelijk verlies jezelf niet:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Je gaat er niet heen nu hoor doe dat morgen maar als je afgekoeld bent toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hannah, nuchterr blijven. Ga er naar toe en blijf rustig. Sla 'm helemoal totall loss en daarna lekker ijsje nemen. Of zoiets. Wel goed dat je nu weet hoe het in elkaar zit, kunt ook rustig blijven en plekken en er je voordeel mee doen. Maar ehhhh pffff grrrrrrrr sodem.......... G........me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Avond Kirky, ik wou nog reageren op je posting rond hulpverlening. Maar het lijkt me niet echt het gepaste moment.. Hannah, ik begrijp het niet helemaal maar hoeft waarschijnlijk ook niet. Keep it cool. Hoop dat je wat slapen kan. Lijkt me een lastige situatie Lenie, shake your ass woman Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Gefeliciteerd met contract joh, das goed nieuws zo voor het weekend, ook al moet jijzelf werken Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: kirkyGoed klassiek zingen lijkt mij lastiger dan een popnummer goed zingen .quote> Klopt Kirky, is erg moeilijk, maar dan kun je feitelijk "bijna" alles zingen.Het enige wat ik niet kan is Jazz.Verder is mijn stem verziekt door het roken, helaas.Maar ik zing hier thuis nog wel, niemand die het hoort! Sorry voor allen die het heel moeilijk hebben nu, ik heb nog niets bijgelezen.Maar dat betekend niet dat ik dat niet ga doen.Dus, veel sterkte voor wat ik heel kort heb gezien voor Hannah en Lenie!En alle anderen natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik ga naar bed truste allemaal:lips: en ja nog steeds zonder de alc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik ga er ook van tussen nog een fijne avond en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Weltrusten AR, Kirky en Sha. Het was weer een waar genoegen. Leuk draadje dat vof AR. Groet x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Weltrusten allen! Voor mij erg laat. Maar morgen kan ik bijlezen en luieren. Morgen zet ik weer een stapje op de weg die ik wil gaan. Mede dankzij jullie hier! Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 nog niet bijgelezen, ga ik morgen doen! Even droog melden voor het dagpact! Vandaag weer een week droog ik heb het gered, had het wel moeilijk vandaag, en heb nu net ook nog m'n nek verrekt woh.... wat kan dat pijn doen, diclofenacje genomen, zal ik ook lekker op slapen! Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Goeie aaf allen, Ik kom even wat frusties de eter in gooien en dan ben ik weer weg, dus scollen maar! Ik baal er ontiegelijk van dat ik mezelf zo goed in mijn eentje weet te vermaken dat mijn vrienden er een in de steek gelaten gevoel van krijgen. Dat ik het moeilijk vind dat mensen mij soms missen. Dat ik het soms een belasting vind om vrienden te hebben en dan vrnl het onderhouden van je contacten. Ik baal ervan dat ik mensen pijn doe, door mijn altijd een eeuwige stomme eerlijkheid, als ik contact met iemand opneem wil ik dat doen omdat ik dat wil en niet omdat het al zolang geleden is. Ook baal ik er soms van dat ik familie heb, want dat geeft hetzelfde probleem. Terugtrekken uit contact geeft geen rust, enkel bezorgdheid. Ik ben dus naarstig op zoek naar de gulle middeweg. quality time for me zonder dat een ander daar last van heeft. Hihihi, een soort haat/liefde verhouding heb ik met contact. Soms kan ik niet met en soms niet zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: akelei SpudEn toch, wees er maar blij mee. Met al die lastige mensen die contact met je willen. Of blijven willen ook al onderhoud je het contact niet. ( luxe probleem?)weltrustenquote> agree spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 goeie moggeuh ofzo, nou net bijgelezen, nou kostte wel ff tijd. Zoals wel meer dingen veel tijd kosten soms. Voor mij om te wennen aan malt bier..eeeuuuhhhhh.... bier? nou ja dat soort spul en dat in de tijd dat er zoveel soorten herfst bier uitkomen. Nou dacht ook ff klagen hiero, maar ach het is alweer zaterdag en morgen gaat het zonnetje weer schijnen, dus al alles niet zo koud meer zijn zoals het nu voelt als ik een maltje pak uit de ijkast, die staat gloof ik nog op de zomerstand ;-) Nou slaapse allemaal voor strakkies. Groeten, Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hihihi Akelei, ik ben nog niet klaar met balen hoor. Ik kan er verschrikkelijk van balen als ik een doodgereden dier zie op de weg. Of als er plots een eekhoorn dood uit de boom valt, daar ben ik een hele dag ziek van. Afgelopen donderdag. Waar ik ook van baal is dat ik mezelf steeds meer bewust wordt dat ik enkel en alleen verantwoordelijk ben voor mijn leven en dat ik sommige zaken die ik niet leuk vind niet kan afschuiven op iemand anders. Sterker nog, soms kan ik ontzettend balen van het feit dat ik moet concluderen dat wat mij overkomt, grotendeels te maken heeft met hoe ik er even vooraf mee omgegaan ben. En dat ik dus stom te werk ben gegaan. En ja ik baal verschrikkelijk van het feit dat ik de grootste zeikerd ben in mijn eigen leven. Maarja wat doe je eraan, jezelf buitensluiten lukt niet echt lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hihihi toch wel tof dat mensen reageren. Daarom een lijstje met waar ik niet van baal. Ik ben super blij dat ik heb kunnen ervaren wat echte liefde is, deze ook los kunnen laten. Dat ik eerlijk ben ondanks dat ik daar soms van baal, dat ik mezelf recht in de ogen kan kijken. Dat ik me nooit bij een psychische diagnose heb laten remmen om mijn probleempjes waar ik last van had wel aan te pakken. Anders was ik vandaag nog steeds ziek geweest. Ik ben blij dat ik een volledig onhandelbare kat, handelbaar heb kunnen maken. En daardoor ben ik blij dat ik samenleef met katten ookal breken ze soms af wat ik maak. Ik blink niet uit in iets speciaals, daar baal ik soms van, maar ik laat me niet afschrikken door iets nieuws dus daar ben ik wel weer heel erg blij mee. Ik ben blij met mijn katten. En ook wanneer ik niet baal, blij met de mensen die ik ken. Ookal is dat soms lastig. Ik ben blij met de negatieve ervaringen in mijn leven, want die hebben ervoor gezorgd dat ik nu weet wat ik wel en niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden