Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ik ga vandaag ook eens op tijd in de kleren wie weet kom ik aan de dingen toe die ik nog wil doen waarschijnlijk niet want ik wil altijd meer dan ik doe of de dag is tekort...dat zal het zijn fijne ochtend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Groot gelijk Sha, lekker aan de slag.. Ik ga me ook even wat opkalefateren.. Vroeg boodschappen doen, lekker rustig dan nog. En dan in en om het huis rommelen. Luitjes, ik kom vast nog wel even binnenpiepen tussendoor. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Heerlijk geslapen hiero. Dadelijk aan de poets, boodschappen doen en dan weer aan de schilder. Ik denk dat ik vandaag een nieuwe printer ga kopen omdat ik eigenlijk (ik weet niet of ik dat al geschreven heb) een schilderij van Wilma (ons hoofd) wil gaan maken. Dit komt dan op het gebouw te hangen zodat iedereen het te weten kom dat dat onze oprichster is. altijd fijn als ze er dadelijk niet meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goedemorgen laterkomers/langslapers! Ik duik mn badje in, beetje scrubben, maskertje en dan even wat tijdschriften uitzoeken, er liggen een paar stapels van een meter hoog, dus ik ben wel zoet vandaag... Ook ga ik de kruiken weer opzoeken voor mn katjes, en de hokken winterklaar maken. Als het onder de min 5 gaat worden, krijgen ze in elk hok een warme kruik, dat vinden ze heerlijk! Liggen ze allemaal te snorren. Iedereen verklaard mij voor gek dat ik dat doe, maar dat kan me niet schelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: ShahireVoorjaarsschoonmaak?? Net gekeken, komt niet in mijn woordenboek voor quote> Bij mij wel hoor, ik doe dat meestal in het najaar dan ben ik er in het voorjaar vanaf. Hahahahaha.Zo nu ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Het grootste voordeel van niet drinken is wel dat je weekend heel mooi begint. Zin erin, hoopvol, net als voor het drinken weer zo'n lekker fit weekend gevoel. :-) En nog lekker weer ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: SowhatGoedemorgen allemaal,Wijffie,ik hoop dat je vannacht veilig bent thuisgekomen,en eigenlijk hoop ik dat je niet meer weg bent gegaan met de taxi.quote> Lees het bericht van gisteren net en ik hoop ook dat ze veilig thuis is. Wijffie toch, kotsen en dan nog doorgaan, dat is niet heel liefdevol naar jezelf toe. :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 En toen was Sowhat weer offline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 O ja,ik was met wat anders bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Morgen Duurt wel ff voor je hier bent zeg MarQ: een dikke slinger voor jou Heleen: van harte gefeliciteerd!!! Wijfie, is niet goed hé. Drinken tot je kotsen gaat.. Misschien moet je toch eens overwegen een stopperiode in te lassen van een paar maand? Ik weet het niet hoor maar je lijkt me toch moeilijk te kunnen weerstaan aan drank tijdens dat soort avonden. Niet altijd natuurlijk maar soms is de rem er toch echt af. Nou, je auto onderkotsen...brrrrr...blij dat ik het niet moet schoonschrobben...jakkes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Fleur even goedemorgen wensen!! duurt even voor je hier was maar dan heb je wel iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goedemorgen Sha Ga je poetsen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Nou poetsen....nee niet echt alleen de stofzuiger er even doorhalen is het voor het oog weer schoon heb een gruwelijke hekel aan poetsen stel het liefst zo lang mogelijk uit!! voordeel: kun je goed zien dat het daarna gedaan is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 helemaal mee eens Sha, hier nog zo een. goeie zonnige morgen mensen! dat van het strand gister was een grapje hoor, hoewel..............., wat zou het heerlijk zijn he, liggen in het zand nu met dat zonnetje op je bast en maar absorberen die warmte:rose: Heleen; van harte meis, je hebt een mooie dag gekregen van moedertje natuur dus als jij m ADB houdt, wordt het lekker genieten. :light::musicnote::light::musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Idem dito!! Poetsen haalt niets uit. Twee dagen erna is het weer vuil.. Ik hoor net mijn dochter rommelen boven. Denk dat ze wakker is..Eindelijk!! Wil zeggen dat moederlief ook in actie moet schieten . Opruimen, daar zal ik al eens aan beginnen se..pfffff..nog zoiets...ik wou dat ik kaboutertjes had. Van dat soort dat poetst en opruimt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 ff de gordijnen in de wasmachine die kunnen lekker opdrogen straks doe ik net alsof ik iets nuttigs doe vandaag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Fleur stuur die kaboutertjes dan ook maar even langs Jane en mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Morgu dames... Hier al lekker de boodschappen in huis... geen overvolle super met niet-oplettende ouders en krijskinders... Wat een schitterend weer... Tis wel koud, maar de zon maakt een hele hoop goed. Ik ga een bakje koffie zetten verder rommelen... Vraag me af of wijffie al wakker is. Kan me toch niet indenken dat ze inderdaad met de taxi nog verder is gegaan?? Auto onderkotsen... dan riek je zelf denk ik ook niet meer echt fris.. En inderdaad... ik moet er niet aan denken dat ik dat schoon zou moeten maken, brrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Kabouters???? Waar??? Als Fleur toch aan het sturen is... graag ook even richting noorden dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Jopie, fijn een vast contract dat is een zorg minder voor je ook fijn dat je kinderen thuis komen zeker als dat bij jezelf een goed gevoel geeft en je hebt het inderdaad goed gedaan en vrienden om je heen die je steunen.... goed om te lezen Jopie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goedemorgen allemaal val er zo ff tussen, wat een verschil van wakker worden in vergelijking met vorige week, nu al gestofzuigd e.d en fris en helder, wordt vandaag een spannende dag,want de erf grens lijn met mijn buren wordt (hopelijk) vanmiddag opgemeten, de papieren van het kadaster zijn binnen, dus als ze akkoord gaan kan ik een schutting plaatsen en verder gaan met mijn tuin en anders wordt het een civiele procedure en dat gaat mij (en hun) een hoop geld kosten, al met al heeft dit me al 60 euro gekost, en daar komen straks ook nog de kosten voor de schutting bij, dus ik vindt het eigenlijk wel even genoeg zo... hoop dat de buren ook tot die inkeer zijn gekomen, vroeg gister aan N, kan ik een ''pact'' met je sluiten voor morgen, jij niet blowen, ik niet drinken, maar dat vond ie moeilijk, omdat ie niet wist hoe de buren zouden gaan reageren, (kan ook helemaal escaleren, buurman heeft mij al bedreigd) , en dan vindt ie dat toch moeilijk, dus ben benieuwd,hij zou het wel gaan proberen, ik ben i.i.g NU blij dat ik er nuchter inga, ook al vond ik dat gister heel moeilijk! en nu ga ik bijlezen, met een heerlijk bakkie koffie, is het bij jullie ook zulk prachtig weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Jop hartstikke fijn dat je in ieder geval een vast contract hebt gekregen. Betekent dat ze heel tevreden zijn met je en zo hoort het ook:) Weer een meevaller in deze moeilijke tijd. En wat knap dat je de trek hebt weerstaan. Sterk wijfie ben je. Gabs wat lijkt me dat verschrikkelijk als je bonje met de buren hebt. Ja en de polite waarschuwen heeft geen nut, er moeten eerst ongelukken gebeuren. Vreemde maatschappij hebben we. Maar ok heel knap dat je een pact voorgesteld hebt en je daar aan gaat houden, hopelijk kan N. dat ook. Heel veel sterkte meisie en kom maar veel naar het forum als je het moeilijk krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Jopie! Wat een fijn nieuws in deze moeilijke tijden! Knap van je dat je je staande hebt gehouden! Gaby, ga ervoor he? Als het moeilijk word, hier komen schrijven he? Het lijkt ook erg om bonje te hebben met je buren! Sterkte hoor! Gelukkig heb ik al jaren geen buren meer. Ik vond het verstikkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Heerlijk he Gabs!! Jopie wat een opluchting en ja het tij kan zo maar keren gelukkig wel nu het ten goede is natuurlijk koester het he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 MarQ Van harte proficiat met je 4 maanden! Wat een prestatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden