AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 nu heeft Jane het verpest:D ik durfde niks te schrijven hoor Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Fijn Carmen truste voor zo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: jane4oh spannend Madeliefen wat voor kadootjes, vraagen krijg je???Aagjequote> Ha Aagje! hihi.Nee ik vier het helemaal niet. Wel ga ik uit eten bij een hele goede Italiaan. Met mijn kids.Teveel spanningen nog nu. Als de uitslagen goed zijn de 28e , dan vier ik het alsnog in november.En....dan komt Woman bij me optreden!!!!!!!!!!Nogmaals sorry, ik zoek een beetje de afleiding nu.Neem je het me niet kwalijk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 wijffie je geboortedatum moet als voorbeeld er naast aangegeven worden, ik had het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 oh ik stink overal in madelief maar kan best tegen een geintje hoor ga gewoon door, ik pas me wel aan ben idd nogal serieus maar niet altijd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmowijffie je geboortedatum moet als voorbeeld er naast aangegeven worden, ik had het ookquote> Klopt, met slash en precies zoals het voorbeeld is. Dan komt het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 nou als ik ook mag komen kijken dan vergeef ik het je:D maar leuk, en dan vette redenen ook voor een feestje hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ja ik nodig gewoon het hele forum uit!!! Dat zou een hilarisch feestje worden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 OK Wijfie betekent dat ook dat je hen steun kunt vragen? Dan heb je meteen een heleboel maatjes. Het helpt hoor, echt. Ik heb het vrij snel ook mijn zussen verteld en die zijn nog steeds verbaasd dat ik het zo goed doe en beginnen wel vaak te vertellen dat het bij hen ook stukken minder is geworden en waarom ze af en toe toch nog wel, of soms zelfs niet, enz enz enz maar geen een heeft het goede voorbeeld gevolgd helaas, maar ze zien mij wel opknappen en groeien en zijn ook blij voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 ja das waar we hebben nog een optreden tegoed van Woman van 1 of 2 meetings zelfs geloof ik, dus als het te bereizen is zou ik het erg leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goed heeeeeeeele lieve kanjers ik ga stoppen. Dadelijk het Nostradamus effect kijken. altijd hartstikke interessant, en dan hup hup naar bed. Trusten allemaal, Oogjes dicht en DIE SNAVELS TOE.(als je in bed ligt) Zo t is maar dat jullie het weten. Doeiiiiiiiiiiiiiii:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 slaap lekker Bol. moedig Akelei (ik lees steeds akela ipv die bloem die je vast in gedachten had toen je je naam koos.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 ha kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 dacht ik al blommeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hoi Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: akeleiMadelief,Gaat nog goed hè ?Géén cadeautjes? Dat kun je jezelf niet aan doen. Zou ik niet kunnen. Ik heb een keer de aannemer laten komen, op mijn verjaardag, en op de dag de rand om mijn vijver laten maken.De rekening kwam veel later, toen ik niet meer jarig was quote> Akelei,Mijn grootste kado zal zijn als ik een goed bericht krijg van de longarts.Verder heb ik een dak boven mijn hoofd, eten en lieve kinderen.Oke, die zijn al 25 en 26 , en al jaren het huis uit, maar ik ben eigenlijk wel een gezegend mens.Wat nog niet naar mijn zin is...nou dat kun je wel invullen.... Ik ben nog niet ADB genoeg. De ene dag wel, de andere dag niet.Nu ik andere medicatie heb gaat het veel beter. Mijn grootste kado zal dan ook zijn dat de uitslag goed zal zijn en dat ik stap voor stap dichter bij mijn doel kom.Verder wens ik niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 das dan het mooiste kado van jezelf aan jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Niks mislukt Akelei, doorgaan met ademhalen en bek op `t stuur weer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 was het een leuke wedstrijd Kirk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Akelei zoals jij het schrijft heb ik dat jaren ook gehad maar ook met eten als ik wilde afvallen maar het slaat natuurlijk nergens op als ik super kritisch naar mezelf ben durf ik te erkennen dat door zo te denken ik de deur op een kier hield om het weer zo te doen. Misschien is het voor jou wel anders, maar ik herken me er zo in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hannah, Ik had een te lage dosis. Mijn HA weet niet veel van alco verslaafden. Dus ik heb hem eigenlijk verteld wat ik weet van de tijd dat ik was opgenomen in Voorthuizen. Nu heb ik die zucht in de ochtend niet meer. Ik slik chloordiazepoxide. Vroeger wel Librium genoemd. Het gaat nu echt goed! Na een jaar op en af tobben, ga ik nu weer opwaarts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 schreef ze terwijl ze net de halve reep op at die ze eigenlijk voor dochter had bewaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 TopWijfie!!!! zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Kirky, niet zo ongeduldig! Niet iedereen heeft een snelle pc!! Komt bij dat ik ook nog tussendoor andere dingen moet doen, zoals naar het kleinste kamertje etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden