Lenie Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 ergens ook belachelijk, ik kom, zomaar binnen denderen, meld wat en weg ben ik? nee dat mag niet. eigenlijk heb ik geen reden, ik ben het gewoon. tuurlijk zijn er wel kleine dingetjes, maar dat mag geen naam hebben. ik ben het gewoon...voila!!!
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Lenie, Is oke hoor!! Soms worden kleine dingen groot, soms worden grote dingen klein. Dat is het leven. Hou je goed meis!!
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Goed Wijfie, ik hoop deze keer echt dat je trouw kunt blijven aan je belofte naar jezelf. Akelei ik denk inderdaad dat het meer en meer moeilijker wordt om adb. te worden. Dat is nu eenmaal heel menselijk. We laten de hoop vallen als het ons maar vaak genoeg niet lukt. Ik hoop echt voor je dat het je deze keer gaat lukken.
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Leen je mag je rot en sjagie voelen hoor. Goed dat je dat gevoel niet weg zuipt en beloofd dat je in ieder geval tot morgen adb. blijft, dat is te overzien. Duren deze periodes erg lang bij je of is dat meestal na een dag weer over om minder? en heb je er, nu de herfst is begonnen meer last van dan anders?
Lenie Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 ben er straks weer vanaf Bol...gelukkig. niks in huis, winkel dicht....komt goed. het is bij mij meestal een moment opname... ( kids)
Lenie Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 wat?..straks? ik ga te bed.... morgen nieuwe ronden, nieuwe kansen truste
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Lenie, momentopname...kids...???? Overkomt mij nou nooooooit...bij mij gaat altijd alles van een leien dakje ;)
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Wat heerlijk dat ik dat zo opschreef alleen nu nog even met voeten op de aarde blijven Sha
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Lenie kop op tot morgen en truste :lips:voor zo
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Originally posted by: Leniewat?..straks?ik ga te bed....morgen nieuwe ronden, nieuwe kansentrustequote> Trusten meis en slaap lekker.Goeie avond Appie.
bolletje Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 heb je je vandaag een beetje lekker gevoeld?
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Ja prima, ben heel aktief geweest in huis en dat geeft me best voldoening:)
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 wat een korte draad eigenlijk
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Zullen wij er een hele lange van gaan maken?? Hihi!
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Zo net naar All stars gekeken, leuk en ontroerend ook soms, net het echte leven he. Wijffie ik zou maar eens beginnen met je onderschrift aanpassen;) en maatjes neem niet die krijg je als je geluk hebt Ik gun je een alcoholloos leven meis volgens mij kun je het wel, maar zit er nog iets tussen jou en een standvastige keus, snap je? Niet rot bedoeld of om je te ontmoedigen maar ik mis steeds iets in je postings. Heb je er al over nagedacht hoe je het met de vrijdags gaat doen bijv. met je muziekmaatjes; ga je het eerlijk vertellen en hen om hulp vragen?
lady jane Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 oh spannend Madelief en wat voor kadootjes, vraag en krijg je??? Aagje
Carmen Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Ging goed hier, nog even uit met het hondje en vroeg naar bed. Tot later. :-)
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst 15 oktober 2011 Jane, sorry!!! Ik zat te dollen.... Jij was wel serieus nu, dan stop ik nu.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden