bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Goeie middag lief Frummeltje:sun:
Carmen Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Nou dan moet ik er maar mee leren leven. Ik doe het licht dan aan en even heel goed wakker worden en dan gaat het wel weer. Ken nachtmerries alleen van toen ik kind was, even nieuw weer voor me en even schrikken ook wel. :-(
Carmen Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Ik heb zoveel verkeerd in mijn leven: ik drink (nu even niet dan), ik rook, ik ben wat te zwaar en ik ben verslaafd aan een computerspel, komt nooit meer goed met me, hahaha. Hoi Borretje. :-) En ik beweeg bijna niet, ja van koelkast naar de bank.
Carmen Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Kirky :D Nah, maar even naar het bos met hondje. Lijkt heel wat maar mijn hond is heel sloom, het is meer slenteren en praatjes maken met andere hondenbezitters als daadwerkelijk echte lichaamsbeweging. Tot later. :-)
Lenie Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 ja hoor... voornamelijk haren trouwens maar gehaarzuigd staat zo vreemd he?
Diesel Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Yah Kirk was een mooie overwinning, pff maar was wel wachten zeg, ik kwam er bij de 1-1 stand gloof ik weer bij. Zat ik mooi om 11.45 op me bankie te wachten tot 15.45 ofzo toen had ik genoeg regen in Panama stad gezien hoor ;-) Maar idd legendaries en de Kiwi's de Aussies weg gespeeld bij rugby. Maar door alles F-1 wel gemist, ach zo denk ik herhaling. Dan onze turners tot nu toe niet zo geweldig helaas. De superboeren wel een gelijk spel begreep ik :-) Dit was met malt op de eerste rang ;-) Diesel
Lenie Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 ik ben even weg... lekker stoofpeertjes maken.
Diesel Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Ik ben voor me dieren een ander hok aan het bouwen en dus moet alles op maat gemaakt worden in de kamer. Ik ben daar aan het stofzagen ;-) en dus straks heb ik hier gestofzaagd. Diesel
Lenie Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 geen stofzuiger in mijn handen vandaag..geen zin. nou toedeloe!
Madelief Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Lieve Frummers! Nogmaals bedankt voor de goede wensen! Ik heb van 12 uur tot nu visite gehad, en ik heb vannacht maar 3 uurtjes geslapen... Dus wat ga ik nu doen?? JUIST!!! een tukkie!! Tot later!!!
Carmen Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Dat de top zoals bij banken elkaar het hand boven het hoofd houdt en idiote gouden handdrukken en salarissen krijgt vind ik ook een rare ontwikkeling maar wat ze ook zeggen bij de betoging: haal het geld bij de rijken vind ik dubbel. Dan heb je jaren gestudeerd en eindelijk een goed betaalde baan dan vind ik dat al dat geld je dubbel en dwars toekomt. :-)
MsLuzac Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 lieve allemaal, ik wil ook even hier melden dat ik gisteravond toch niet droog heb gehouden
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Is het niet ik heb stof gezogen? Is het erg verkeerd gegaan Luzac?
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Zat net te denken. Het adb worden is een bewustwoordingsproces en dat gaat niet van vandaag op morgen, daar is tijd voor nodig. De alc. is een dictator die (nog) de macht heeft over ons denken en onze behoefte. Die dictator moeten we de baas worden, en naarmate we langer droog staan krijgt die dictator minder en minder macht over ons. In de toekomst kunnen alleen nog maar kijken naar die tijd waarin hij ons in z'n macht heeft gehad.
Diesel Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Tjah zal dan wel moeten, een hok aan het zig zaggen of zig zagen, nou weet ik hoe het komt als het niet helemaal past. Dacht dat het kwam omdat ons huis toch wel iets schuin staat, maar dat is het gelukkig niet ;-)
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjejouw status verandert om de vijf botten Jan quote> En het wordt er niet beter op
Jan1000 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Originally posted by: ShahireNou nou, Jan ook eens z'n krib uitgerold dat schiet natuurlijk ook niet op zo Janje moet er hier vroeg bij zijn hoor en al iemand gevonden voor je kleding?quote> Nee, schiet nie op (-;
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Carmen je schreef vanmiddag dat je ook verslaafd aan gamen bent. Dan heb je het misschien nu over W.O.W.? Dat is geen goeie game voor heel veel mensen omdat je geloof ik met anderen moet spelen. Heb je het gevoel dan dat, als je niet gamed je die ander in de steek laat doordat ze dan misschien ook niet verder kunnen?
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Heel, heel knap Wijfie, dat doet me goed te lezen meid.
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Even ingelogd voor Jan(1000) Helemaal vergeten vandaag :$ je staat een half jaar droog voor jou vandaag natuurlijk een dikke :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: je gaat super als ik jou was zou ik zeker door gaan Jan!! Liefs van mij
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Lekker oetig van me om dat nu te vergeten!!!!
Shahire Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 Ik heb nog niet alles gelezen zit achter een computer hier uit het jaar nul niets doet het zoals ik wil!! ik gooi em straks hier zo het water in!!!!! ik las Jopie even.........dikke zware en moeilijke periode... ik wens jullie vast een fijne en droge avond dit is bijna geen doen...pokkeding!!
lady jane Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 toch mooi 3 op een rij mee gemaakt Sha knap
lady jane Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Geplaatst 16 oktober 2011 en dan ik op een wiebelende barkruk op mijn tenen balancerend 50 haakjes door een oogje peuren van een gordijn, 3 meter hoogte elk jaar weer te lui om de trap uit de schuur te halen, schoon te borstelen en naar boven te zeulen, tijdwinst??? denk het niet maar op eigen wijze aan het werk is ook een traditie he. ff de sauna in dan maar weer wel verdiend zumme maar zeggen. Jan gefeliciteerd 6 maanden das pas knap! :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light: :light::light::musicnote::light::light:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden