Spring naar bijdragen

maandag 17 oktober

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 334
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morninkjes Diesel en Janneman.

Diesel allebei de draadjes, verhalen over je huisdieren en het hobbydraadje staan bij tips en adviezen. als je rechts boven weer naar home gaat dan zie je in het rijtje onder, t en adv. staan. net voor de dagdraad. als je dat aanklikt kom je het tegen. Geef maar aan als je het niet vind dan help ik je gewoon verder.:)

Janneman lekker geslapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers en bedankt voor de heerlijke koffie igor ;)

Nachtje goed doorgewerkt en nu thuis, reeds gedouched en volop aan pc's aan't werken. Moet even doorboksen wegens tijdsgebrek. Zal strakjes wel slapen.

Oh ja, het dagpact van vandaag doe ik mee Albert. Vandaag neem ik de eerste niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles verandert

Weer eens een keer

Gek hoor

Vroeger zou ik er een verhuizing achteraan gooien

Nu heb ik 3 verdiepingen dus kan ik verhuizen in mn eigen huis

Changes

Overmorgen de videoclip

Vandaag mn kostuum verder nog doen, gister svarovski diamantjes opgenaaaid :)

En een dansje nog oefenen. Maar wil geen strakke choreo, beetje basis maken.

Maar eerst koffie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je koffie nodig om te spannen LadyJane :D ?

Ik spin de laatste tijd ook veel, maar dan lig ik gewoonlijk op mijn rug in het zeteltje, met of zonder gezelschap ;)

Ik denk dat het zonnetje vandaag niet te veel zichtbaar zal zijn.

Woman, spannend zeg zo'n videoclip inblikken. Nog figuranten nodig ??

Geen nevel hier Tina B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carmen wat een fijn bericht meis. Helemaal gezond. Ja en mooi dik is niet leijk:rose:

Ach joh, dik zijn is de buitenkant. als je er maar geen last van hebt. Belangrijk is dat je gezond bent, en je hebt de bevestiging. En het niet drinken zal er zeker aan meegewerkt hebben.

Geniet maar van het fijne bericht meis.:)

Goeie morgen lieve Superrekel van me.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal! Door veel mee te lezen ben ik eigenlijk al zo geinspireerd geraakt dat ik me afvraag of ik komend weekend niet één avond helemaal zonder zal proberen. Vind het al eng om op te schrijven.

Maareh..dat effect hebben jullie op mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Cha.

Wat fijn dat je ons hebt opgezocht en wat goed dat je al wil gaan proberen om een avond niet te drinken. Drink je erg veel? En weet je al welke avond je wilt gaan proberen om niet te drinken? Heel belangrijk als je dat al vast legt zodat je al wat zekerheid hebt. Het gaat je lukken hoor, kom maar veel in de virtuele huiskamer en we trekken je er wel doorheen.:)

En natuurlijk is het eng om dat op te schrijven, je maakt het voor jezelf wat reëler, maar het is wel erg goed. Zo wordt het ook wat duidelijker.

Van harte welkom:present:

Moggel Akelei. Dan heb je ook wat rust verdiend hé?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, wat een drukte al op de vroege morgen!!! hahah het is vakantie, dus ik doe alles rustig aan vandaag!

Mijn oudsste dochter (11) is op kamp met de scouting en slapen in tenten!!! zouden ze het koud hebben?

ik ben toch blij dat het afkoelt s'nachts, nou slaap ik beter.

Ik heb gisteren adb kunnen zijn, en moet zeggen het smaakt me niet meer!!!

zou leuk zijn als dat blijft is.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai, bolliewollie :heart:

Ik heb wat aangevangen enkele dagen geleden hoor. Bazma haar pels was weer dik aan het klitten en naar goede gewoonte neem ik een scherp schaartje en knip ze hier en daar wat bij.

Alleen had ik een beetje vel bij deze keer. Kon wel tegen mijn eigen kop slaan :huh:

Afin, beestje vlug getroost, was maar klein knipje uiteindelijk, en de dag nadien was er al een mooi korstje op en de wond gesloten.......tot gisteren. Wijd open en bloeden. Heb er nu iso-bethadine aangedaan en hoop stilletjes op betere genezing. Is er nog iets wat ik kan doen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij niet Rekel laat de natuur gewoon maar z'n gang gaan. Ze houdt het zelf wel schoon. Even opletten dat het niet gaat ontsteken en je voelt meestal wel of een dier koorts heeft.

maar gewoon niets aan doen dat is het beste. Dieren voelen zelf wel of ze het goed schoon gaan houden.

Die klitten kun je vermijden door ze af en toe te wassen als ze dat wil. Dan doe je in de laatste spoelbeurt wat wasverzachter, dan heeft ze voorlopig geen last meer van klitten is mij verteld.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Akelei, prima voor mij. Lekker stoer hé, zo meedoen met een dagpact. Elke keer ik dit doe drink ik dus niet, nada, en het helpt steeds. Dat ik me niet elke keer bij aanmeld heeft zo zijn redenen natuurlijk, alhoewel het dikwijls genoeg gebeurt dat ik ook dan niet drink. Ook stoer hoor :D

Goede tip Hannah, ga ik direct doen, maar dan héél voorzichtig ;)

Goh bollie, bazma en water, geen goede mix hoor, troouwens, als ze nat zou zijn, schiet er helemaal niks meer van over :huh:

Misschien toch maar eens proberen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...