lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Nou Sha, als die lekker zijn heb je zelf al je antwoord op je vraag. Jammie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Nee Jane, ze zijn te groot is namelijk een avondmaaltijd 1 zo'n taartje heb wel zitten te bedenken om ze in die kleine vormpjes te doen maar dat wordt moeilijk met het bladerdeeg erin volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goedemorgen allemaal! Heb goed geslapen en voel me toppie! Ben aan het werk maar kijk af en toe wel even. Vandaag blijf ik droog en meld me aan voor het dagpact. Wat is dat toch een goeie stok achter de deur! Dagpact: AlbertRemmo Igor Primula Jeannet Liefs en een mooie dag gewenst voor allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Je zou velletjes filodeeg kunnen knippen en dan in de vormpjes van cupcakes doen is het meteen ook minder machtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 heerlijk he Jeannet Toppie dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ik heb dat blad hier ook liggen ziet er lekker uit Sha! Die opgerolde lasagna op blz. 35 is ook een apart gerecht, niet om te tracteren hoor maar zomaar eens met gasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Dank Jane, daar had ik nog niet aan gedacht ik stuitte op baklava...nooit gemaakt en eens moet de eerste keer zijn kun je mooie niet te grote stukjes van maken wie weet maak ik het beide wel, goeie met filodeeg! de een voor bij de lunch en de ander voor bij de koffie! Ja...ben eruit, gaat dit worden...beide!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Heb je wel een goeie voorproever? hint, hint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Blz 35 ziet er ook lekker uit, inderdaad lekker als je eens gasten hebt er staan nog wel meer lekkere dingen in op blz 46 de pittige plaattaart!! njammie njammie!! ik begin gewoon trek te krijgen maar eens broodje maken en aankleden fijne ochtend en bedankt voor het meedenken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Klopt Jane, maar hou er wel van als iemand dat zegt Ik zie je probleem al, je moet vooraan die regel nog een dubbel punt bijzetten en je probleem is weg Dank iedereen, ik doe mee met het dagpact, want vandaag drink ik niet, joehoeee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Haha....ik zal aan je denken bij het voorproeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 leuk (b)engel ik kom dus niet in het systeem om iets te kunnen aanpassen; U wordt bedankt, U kunt wel gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: jane4U wordt bedankt, U kunt wel gaan!quote> uw garderobe ligt reeds op straatgoedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goeiemorgen allemaal, Ben lekker thuis aan t werk, dus kan mooi af en toe hier ff spieken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 foei! dat heet spijbelen Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hiersé witje ook nog, morguhhhh. Jane, niet in het systeem ?? Hoe bedoel je dan juist. Kan je het bericht ook niet aanpassen en zoals bollie zei ergens in het midden of eind van die regel met je backspace werken ?? Eerst mijn gerief ff oprapen van de straat hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Wordt al dat lekkers ook wat verdeeld onder de frummers Sha ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 ssst Jane niet verder vertellen.... enne ik ben geloof ik de enige niet. Jeanet ook dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 die is al uuuurren aan het werk! Will, ik kan niet bewerken, die ene post maar het is al goed, niet echt belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 aan het werk dus zit zelf te spijbelen hoezo spiegels hier?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hectisch hier, de ene telefoon na de andere, allemaal mensen met pc troubles. Had beter schrijnwerker geworden of zo, pffff Tja Lady, misschien mailtje naar tactive sturen dan, of gewoon even negeren hé, Zo, even weg nu, boodschapjes doen. Straks nachtje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 al gedaan Will thnx (for nothing:D) fijne dag toch maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Zwegt Han, zoef zoef, ikke weg. Sorry for nothing Jane, moest je nu achter de hoek wonen had ik al bij je gestaan Latersssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goede middag, hier nog steeds bleeeeeeeeh, grieperig en nog meer grieperig! Bijna zo erg als Toine onlangs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Filmpje. meisje in china overreden en omstanders lopen door, niet geschikt voor gevoelige mensen http://www.youtube.com/watch?f...embedded&v=27jsHpg3egA Ongelooflijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden