igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 primula en desi 1 jaar droog, jeeeeeeeetje wat knap. dat wordt vandaag dus gebak en An hou de zenuwen een beetje in bedwang he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 En ze is deze dagen uitgeteld An? Ja dat is inderdaad spannend. Wat zal het mooi zijn als je hoort, "Oma kom eens hier, houd jij die kleine eens even vast?" Of "Vraag maar even aan Oma of ze dat wil doen, Mamma heeft het nu te druk"Of Kom we gaan naar Oma toe". Lijkt me heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 9.00 ik ben weg. laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Desi, ja dat las ik bij het jaarpact, prachtig gedaan! Bol, ja en ik ben ook al gestopt met roken, alweer een paar weken. Nu ben ik inmiddels van alles af, alleen zak ik af en toe nog in die rot fles weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Igor, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 An, wat heerlijk voor je en ja nuchter ben je vast de leukste oma die je maar kan zijn, puur genieten meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: jane4 Snoep, fijn je weer hier te lezendoe je zeker om van dat gezeur van Sha af te zijn?quote> hey janeniet verder vertellen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Snoepje :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Och An, dadelijk als de kleine er is kun je misschien ook die fles helemaal laten staan. Dan zie je waarvoor je het doet. Dan vind je zeker zo'n klein hummeltje veel belangrijker dan die hele fles. En Oma's moeten gewoon helemaal nuchter zijn zodeat ze een goed voorbeeld zijn voor die kleine mensjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goedemorgen frumpjes van de donderdagmorgen Vonneke al weg zag ik, ja Von ik was er wel en ook weer niet hou het maar erop dat ik erg druk was..... hoop dat iedereen een fijne dag tegemoet gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 als je t over de duvel heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Shahire, zo zie je maar dat je niet stiekem langs kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Een goede dag voor iedereen! Ik ben er van door, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 ff iets technisch; ik wilde een bos rozen kado doen maar ipv roosjes staan er nu letters en tot overmaat van ramp is de regel nu zo breed geworden dat ik niet meer bij het woordje aanpassen kan om het weg te halen. Zo knullig, dat heb ik weer:( hoe kan ik het beeld tijdelijk verkleinen zodat ik er weer bij kan? ga ik intussen een nieuw bosje kopen, of 2, vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ja, ik had het door je wordt hier gewoon in de gaten gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Desi, een jaar droog...geweldig!! Voor jou een dikke bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jan, goed om je smiley te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jane, geen idee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Als je tussen de regel iets weg haalt moet het goed komen Jane dan schuift alles toch een stuk naar voren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ik heb zondag mijn laatste werkdag en wil eigenlijk iets maken om te trakteren heeft iemand een leuk idee? mijn creatieve geest is volgens mij even met vakantie want ik kan helemaal niets bedenken geen gewone appeltaart...iets wat toch een beetje speciaal is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 cupcakes zij helemaal hot leuk versierd of lekker luxe en toont ook leuk ik doe ook vaak brownies lekker en makkelijk en extra pure choc. brokjes erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goeiemorgen, deze morgen. Wat ben ik blij om even tot hier te kunnen komen zeg. Mijn pc'tje heeft nog nooit zo lang uitgestaan denk ik. Is je probleem opgelost LadyJane ? Dag Sha en bolliewollie, An en Hannah, drup, borrie, liefje, jeanette en het rekeltje ook al sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Thanks, ik heb in ieder geval een richting gekregen dan kom ik er vast wel uit gisteravond heb ik hartige broccoli/zalm taartjes gemaakt uit de allervoete zijn er maar 4 maar zien er wel heel goed uit en ruiken lekker!!!! kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik eraan mag beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hey Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ha die Will als uit de hemel gezonden, ha ha (hoor je zeker niet vaak he;)) ff kijken bij thema's dan zie je het probleem vanzef. mag je ook wat rozen meenemen als je daar toch bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden