Spring naar bijdragen

Donderdag 20 oktober

Jaap

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En ze is deze dagen uitgeteld An? Ja dat is inderdaad spannend. Wat zal het mooi zijn als je hoort, "Oma kom eens hier, houd jij die kleine eens even vast?" Of "Vraag maar even aan Oma of ze dat wil doen, Mamma heeft het nu te druk"Of Kom we gaan naar Oma toe". Lijkt me heerlijk.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och An, dadelijk als de kleine er is kun je misschien ook die fles helemaal laten staan. Dan zie je waarvoor je het doet. Dan vind je zeker zo'n klein hummeltje veel belangrijker dan die hele fles. :)

En Oma's moeten gewoon helemaal nuchter zijn zodeat ze een goed voorbeeld zijn voor die kleine mensjes.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff iets technisch; ik wilde een bos rozen kado doen

maar ipv roosjes staan er nu letters en tot overmaat van ramp is de regel

nu zo breed geworden dat ik niet meer bij het woordje aanpassen kan om het

weg te halen. Zo knullig, dat heb ik weer:(

hoe kan ik het beeld tijdelijk verkleinen zodat ik er weer bij kan?

ga ik intussen een nieuw bosje kopen, of 2, vooruit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi, een jaar droog...geweldig!!

Voor jou een dikke bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, deze morgen. Wat ben ik blij om even tot hier te kunnen komen zeg. Mijn pc'tje heeft nog nooit zo lang uitgestaan denk ik.

Is je probleem opgelost LadyJane ? :sun:

Dag Sha en bolliewollie, An en Hannah, drup, borrie, liefje, jeanette en het rekeltje ook al sé :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, ik heb in ieder geval een richting gekregen

dan kom ik er vast wel uit

gisteravond heb ik hartige broccoli/zalm taartjes gemaakt uit de allervoete :D

zijn er maar 4 maar zien er wel heel goed uit en ruiken lekker!!!!

kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik eraan mag beginnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...