Jaap Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goedemorgen, Slaap lekker verder, ik zal het rustig aan doen deze ochtend. Voor de liefhebber heb ik vandaag gemberthee met melk gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goedemorgen Jaap en alle laterkomers! Blegh gemberthee, dat vind ik vies! Zit nu aan bakje straffe koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Met suiker is het aardig binnen te houden hoor. Zou het vakantie zijn ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Voor mij in ieder geval niet, een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 goede morgen frummeltjes. doe mij maar koffie hoor jaap. ik zal wel even een grote pot zetten voor de slaapmutsen hier. ik had me gisteren niet afgemeld voor het dagpact. ik was in slaap gevallen ik heb het klokje rondgeslapen en zou nog wel een rondje kunnen. ik geloof dat ik maar beer wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Morgu luitjes. De koffie is inmiddels wel doorgelopen toch Igor?? Dan ga ik eerst een bakje halen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 tast toe yvonne. vandaag een vrije dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Helaas Igor, late dienst dus.... :$ Lekker bakkie trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goede morgen Is iedereen laat? ik wel in ieder geval moet haasten Dagpact Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goede morgen AR... Werk ze. Ik hoef vanmorgen even niet te haasten, zit nog lekker van mijn bakje te genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDagpactAlbertigorfijne dagquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ah gezellig, ben ik net op tijd voor de koffie. Ik hoef ook niet te haasten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Morgu An, en tis een lekker bakje van Igor hoor! Lekker he, op je gemak de dag kunnen beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Yvonne, ja heerlijk, ben ook nog eens goed opgestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Zie trouwens net de status van Jan... Jan, kijken naar wat je had.. en naar wat je nu hebt kan best goed zijn af en toe. Kan ook hee pijnlijk zijn. Maar ga alsjeblieft weer kijken naar waar je nu staat... en ook naar waar je kunt gaan staan...en dan hoop ik echt binnenkort weer :D :D achter je naam te zien hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Zie dat Sha ook op is... SHAAAAAAAAAAAAA, de koffie staat hier hoor.. En ik ga even een pafke in de tuin doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 als jullie toch staan te stomen ga ik lekker uitgebreid onder de douche staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Frummies, goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Dagpact 20 oktober Albert Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goeie morgen bol, bor en prima'tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goedemorgen luitjes. Heb me weer bij het dagpact gezet. Fijne dag allemaal en tot in de namiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goedemorge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Moggel Vonnie. Moet jij dadelijk werken? Ik ook. Heb amblancedienst. Hoop dat het niet al te druk wordt. Nooit zo leuk want dat zou betekenen dat er veel dieren in nood zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Goedemorgen Jan Primu, fijne dag hoor. Wat gek.... Sha heeft vanmorgen wel een berichtje bij gisteren gezet... en is hier helemaal niet even binnen komen wippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ha goedemorgen, Bol, Bor, Prim, Jan en Igor. Igor klaar met douche?? Ik ben alweer toe aan een volgende bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden