Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ziet er vrolijk uit. Ik ga me bezighouden met huishoudelijke beslommeringen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 goedemoggie all, terug van weggie.... alive and kicking. vandaag spareribs halen en het is mooi weer wat wil je nog meer... nou genoeg! hoe is het met jullie? hebben jullie me een beetje gemist, eerlijk zijn he, ha na weer aardig wat terugvalletjes nieuwe inzichten en beter in mijn vel niet drinken uit angst is geen goede reden believe you me. ga zonnen en wat bincken tot horens gaan jullie vandaag smikkelen? toinenemanB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 profiel bijwerken geboortedatum eerst met - , bericht gehad dat het moest met / maar nu werkt het nog steeds niet?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 ben je nog lang niet jarig dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: jeannetEn dan nu...de dagpact:Albert Igor:light: Primula:present:Jan:musicnote:Jeannet:)Ns kijken hoe dat uitpakt met de emoticonsquote> Leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 ja, goed en met jouw jane ook aan het genieten van de zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Alemaal een fijne dag en Jopie veel sterkte deze dagen. Zo te horen heb je door dit alles er een sterkere "clan" van de kinderen gemaakt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 mogge, nou ja middag alweer. Lang geslapen, tot overkomt me niet meer zo vaak. Ben je jarig Toine? Datum moet precies met die schuine streepjes vlgs mij. Niet drinken uit angst snap ik. Maar wat nou als je het om kunt draaien. Niet drinken omdat je weet, uit ontelbare ervaringen, dat je het niet bij twee laat? En dus niet drinkt omdat je die kant niet meer opwilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ja Wijfie, ga nou es wat doen joh:) Dan schiet ik ook in gang, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 ok... maar als ik die schuine streepje doe / deze dus, blijft het systeem vragen om geboortedatum? dus wat ik ook doe, alles ziet het systeem als fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 ik ben er helemaal klaar mee:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Spreek je uit Snoepie... Is het, dat kastje wat dwars zit of heeeel iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Snoeppie, problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Snoep ik val net binnen...msn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 ha die jopie! hoe gaat het? moeilijke tijd achter de rug he.. proberen vooruit te kijken.. geef bij geb datum in 15/08/1974 dat moet toch goed zijn of niet? vanavond weer eens ribbetjes voor mij en die ouwe, lekkel.. fijne middag aan een ieder! toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Toine, ik zeg het je eerlijk, maar ik heb je gemist!! Ik ben ook niet erg duidelijk bezig momenteel en probeer weer de balans te vinden. Kom op we gaan er weer voor ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jopie sterkte deze dagen. Je doet het goed De vakantie was fijn, lekker rondgeslenterd, gewinkeld, gegeten en cappucinootjes gedronken, geen werk aan het heufd. Verder niet zoveel te melden, in de luwte is het ook fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ach An, blijft het zo modderen. Pffff. Weet je zelf niet zo goed wat je wil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hoi Kate, ja dat zal het wel zijn. Ik wil gewoon stoppen, ervan af. Niet meer de behoefte, geen zin, geen gevecht. Gewoon kunnen leven. Dat is wat ik wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 ga er weer voor hoor An! voel me in ieder geval beter, in de zin van, kom verder en ik leer. heel belangrijk ook, gewoon af en toe de emotie helemaal uitschakelen en dingen gaan doen, hoe moeilijk dat ook jeukt emotie is belangrijk, maar niet bij elk klein jeukerig dingetje hi.. eten jullie op deze prachtige vrijdag? zoals je ziet is het gelukt met mijn profiel voel me ook wel cool ha huh.. hoe dom dat het niet lukte met profiel, af en toe kan toineneman niet lezen he.. adieu:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 EN... het maakt me bang. Daarom die paniek. Moet het nu eerst nog veel erger worden voordat dit brein het weer snapt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Dat kan, An. Het kan echt. Ik ben ook 100x gestopt en weer begonnen. En gematigd. Matig drinken vond ik ook niks meer aan. Van 1 glas voelde ik me al rot. En kijk nou. Een al langer gestopte. Het kwartje valt een keer. Nooit opgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Toin, ik heb zin in een berg pattatekes, met zo'n bami bal EN sateh saus. Daar hadden ze het vanmorgen al over hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Wat denk ik ook veel helpt, is je elke dag even realiseren hoe fijn het is dat je helder bent en daar blij om zijn. Stilstaan bij het geschenk van helder zijn. Ik doe dat nog heel regelmatig. Dat bewustzijn kan misschien wel voorkomen dat je weer de andere kant opschiet. Ik sta bewust stil bij die dankbaarheid en de fijne momenten. Ik heb ;s ochtends ook wel eens zwaar de pee in dat ik vroeg op moet staan en van alles moet. En dag vraag ik mezelf: en wat is het goede nieuws? Nou er is altijd wel goed nieuws. Ik heb een warm bed waar ik in heb geslapen, een helder hoofd waar ik mee opsta, een lekker ontbijt en toch best aardige collega's. Het klinkt misschien simpel maar het werkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Kate, daar heb ik echt iets aan. Dat mensen in je blijven geloven. Zelf geef ik de moed niet op, want ik kies voor het leven. Maar dit is niks. Kon ik maar weer die conmitmend met mezelf maken. Gewoon doen, en die eerste laten staan. Ik vind mezelf dan zo slap. Gaat het heel lang goed en denk ik de hele wereld aan te kunnen ... Overmoedig ... zo iets. Kate, fijn je telkens hier weer te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden