Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 oktober 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bedankt voor het advies, daar heb ik ook wel aan gedacht, maar ik weet het nr. v.d. dierenambulance niet en heb ergens wel een antieke gsm liggen, maar nu niet bij me.

Nu ik erover nadenk, had ik idd daar stil moeten blijven staan, 1 rijbaan was genoeg en zo de achterop komende auto's dwingen te stoppen en hun om hulp vragen. Maar ja, dat is achteraf. Vlg. x doe ik het anders, beter.

Wat mij zo trof was hoe hufterig de samenleving in praktijk is geworden. Op TV zien we allerlei tranentrekkende initiatieven, maar een halfdood dier, daar rijd je gewoon omheen.

En voor iemand zegt: jij ook, nee ik heb tenminste nog gestopt. Het resultaat is hetzelfde, want ik heb ook geen actie ondernomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia als het dier echt op de weg zit dan, als je kan hem eraf halen. met een reiger moet je eerst de snavel, en dan onder z'n lichaam pakken. Deze dieren zijn niet echt sterk zeker als ze gewond zijn. het is alleen de snavel die vlijmscherp is. En dan inderdaad zo gauw mogelijk de dierenambulance bellen.

Maar schaam je niet, als je het niet weet kun je er niets aan doen. alleen al het feit dat je je auto langs de kant gezet hebt en dat het je raakt, zegt mij al genoeg.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dinah
LichameliJk voel ik me redelijk goed Bol, maar in 't koppie wat minder dus.
Heb nu wel alle bestralingen achter de rug en moet de draad weer gaan oppakken.
Voorlopig om de 3 maanden controle dus dat betekent nog veel spannende momenten.quote>


sterkte hoor... dikke knuf!!!

ben weer thuus...nog me chippie vergeten :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil iedereen die het vandaag moeilijk heeft sterkte wensen! Goed van jullie om toch AdB te blijven!

Brrr ruzie met een buur, lijkt me erg onveilig gevoel. Dat komt zo dichtbij...

Gefeliciteerd met je certificaat Kirky! Hoe smaakten de knakworstjes Toine en Jopie?

Ik heb gisteravond voor het eerst sinds meer dan een jaar geen drank op. (Toen lag ik een nachtje in het ziekenhuis voor een onderzoekje dus dat was geen eigen keuze.) En vanavond ga ik dat nog eens herhalen. En twee nachten achter elkaar geen alcohol is sinds mijn 36e niet meer voorgekomen!

Dat heb ik ook te danken aan jullie inspirerende ervaringen! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de week schreef ik hier over mijn moeilijke relatie met mijn moeder.

Vraagt ze me gisteren of ik haar gouden sieraden wil, zodat er na haar dood geen ruzie over kan komen. Ze wil dat de familiestukken naar mij, haar dochter, gaan. Je bent toch mijn dochter zegt ze.

Dat had ik dus niet verwacht. Ik kom maar weinig en bel maar weinig. En ze weet dat ik haar niet om de hals zal vliegen. Er zijn anderen die het meer verdienen dacht ik.

Een stemmetje in me zegt: probeert ze je hier nu mee te kopen.

Maar ik voel ook een golfje warmte. Blijkbaar heb ik toch een plek bij haar. Laat ik die nu niet mezelf ontnemen. Ik heb het aanbod dus aangenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...