Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 oktober 2011


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal :moon:

zo gister adb doorgekomen :)

was vooral in de middag moeilijk en ik weet ook waarom, (in dit geval)

ik heb een hoop toestanden met de buren, wat uiteindelijk is geescaleerd dat de buurman mij bedreigdheeft, toen hij dat deed was hij erg dronken en onder invloed van andere drugs, dus ik vond het wel eng, maar had eigenlijk het idee dat hij zichzelf er min of meer voor schaamde, maar misschien geen excuses durfde aan te bieden (hoewel ik ook dacht, briefje door de buur, sms maakt het allemaal makkelijker),maar goed dat was dus duidelijk mijn eigen invulling, want gister ben ik dus bezig met de schutting te slopen, en meneer begint weer tegen me, en het is echt lager dan laag wat hij zegt, dus ik stond te koken, niet gereageerd, en dan gaat ie kwaad kijkend over het hekje staan turen, om gek van te worden, gelukig had ik s'avonds een etentje, dus afleiding, maar zie vreselijk tegen vandaag op, gelukkig is mijn oom erbij, dus komt vast goed,

ben denk ook geschrokken hoeveel haat er in iemand kan zitten, en dat is dus tegen mij gericht, terwijl ik de man amper kan! Verder stinkt het vreselijk naar de wiet in de tuin, bijna niet te harden, hij heeft nu een kwekerij in zijn studio (soort hele grote dichte schuur),maar zelfs daar komt de lucht doorheen, ik zou zo graag willen dat hij gewoon ergens een kas huurt, en die troep niet naast mijn tuin verbouwt/plant, maar ja mag allemaal in Nederland he, net als dat hij me mag bedreigen, hij mag het enkel niet uitvoeren. Ik weet dat ik mijn angst niet moet laten zien, dus zo vol vertrouwen naar buiten (bibber), maar over relaties gesproken, kreeg ik gister een sms van N, dat ie het jammer vond dat ik hem niet nodig heb bij het plaatsen van de schutting, dat heb ik wel, alleen moest ik er gister al mee beginnen, proberen uit te leggen, maar altijd moeilijk per sms, kreeg ik geen antwoord :( had eigenlijk gehoopt, dat hij de schutting zou plaatsen, want wat ik nu doe, is de oude ff een beetje verplaatsen, zodat de grensafscheiding duidelijk is, maar ziet er niet uit, dus nu aan het dubben of ik er rietmatten tegen aan sla, ziet het eraan mijn kant redelijk uit, en hun kant interresseert me niet, mannen.......

Zo moest even kwijt lieve frummers,nu aan de arbeid, gelukkig fris en fruitig :)

allemaal een hele fijne dag, schijnt mooi weer te worden ,geniet ervan! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Bol :heart: en Sha :heart:

Bol, het was weer een drukke week, eigenlijk gewoon een pietsie TE druk.

Dus ik ga vandaag en morgen lekker rustig aan doen.

Huis een beetje bijwerken.

Lekker een kast uitmesten en wegmikken wat weg kan ( of naar de kringloop brengen).

Een mens bewaart veel te veel dingen en soms moet je gewoon lekker ruimen.

Geeft niet alleen ruimte in je kasten maar ook in je hoofd :D

En verder wilde ik me eens gaan storten dit weekend op de enorme hoeveelheid foto's die ik in dozen heb staan.

Heb een periode eigenlijk niks in fotoboeken geplakt en al dat spul is door elkaar geraakt in dozen.

Tijd om eens een beetje te sorteren en in te plakken.

Oh ja, en ook ik heb die Allerhande liggen, ... had het voornemen vorig weekend al om daar het een en ander uit te gaan bakken, maar daar kwam het natuurlijk weer niet van, maar dit weekend ben ik het echt van plan :P

Nou, en dan denk ik dat het weekend al wel weer aardig vol is.

De tuin is zo goed als winterklaar dus daar hoef ik niet naar om te kijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff Gaby, wat een rotsituatie.

Kan me indenken dat je het, op zijn zachtst gezegd, niet prettig vindt om dan in de tuin te werken.

Ben blij voor je dat je oom je komt helpen, maar evenzogoed zijn dit toch dingen die je niet wilt meemaken.

Ik hoop dat het werk lekker snel gaat, en lekker rietmatten aan jouw kant ertegen zetten... dan heb je binnenkort je eigen beschutte plekje daar en hopelijk geen last meer van die nare man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabs het lijkt me verschrikkelijk om buren te hebben waar je niet mee op kan schieten. Zeker als je last hebt van wietlucht. Ja ik weet dat dat vreselijk stinkt. Maar je mag geloof ik maar 3 plantjes hebben. Hebben de buren aan de andere kant er geen last van? Dan kun je er misschien iets tegen ondernemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik zo mijn keuken schilderen, zomaar voor de lol.

Gaby ik zou die schutting wat hoger maken, zodat jullie minder last van elkaar hebben. In ieder geval iij van hem.

Wat je omschrijft lijkt niet het type waar je zo weer goed mee door een deur kunt. Helaas die mensen zijn er ook.

Overigens mag hij jou niet bedreigen en mag hij ook geen wiet kweken. (Hij zou 3 plantjes voor zichzelf mogen hebben)

Maar ja om hem nou te gaan verklikken. En die plantjes dat is het echte probleem ook niet lijkt me.

Misschien voelt hij zichzelf wel constant bedreigd en is ie bang en bouwt door zo te doen een soort harnas om zich heen. Ik vul maar wat in hoor.

Zo de zon raakt mijn beeldscherm al tijd om wat te gaan doen.

Mooie dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx, AR!!!!

Zo ik duik mijn warme badje in.

Tot later!

En wat ik ga eten vanavond?

Volgens mij zag ik al lekkere receten voorbij komen!

Maar ik kreeg een enorme krop andijvie van iemand.

Dusssssss...Stampot andijvie met, rauwe gesnipperde uitjes, kleine blokjes komkommer, Kleine blokjes kaas, uitgebakken spekjes, beetje slasaus, peper en zout, klontje boter en wat spekvet erdoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...