Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Compliment woman!! Heel gaaf!!
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Hé hé, de boodschappen zijn binnen. Zoals altijd, teveel g'haald. Lidl is dan ook zo verdullemes goedkoop! En dan koop je meer. Én dán is 't niet voordelig meer. Hele slimme formule...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Woman wat ontzettend mooi en knap wat je daar neer gezet hebt zeg. Wat een beheersing van je lichaam en vooral wat straal je een rust uit. Geweldig meis. Ik heb hem dus wel ff vast gezet dat begrijp je zeker wel hé?
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: AnJan, ik wil wel ff langskomen zeg.Wat een heerlijkheden allemaal.quote> Ann, je bent van harte welkom
Travel Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Woman, hen het filmpje toch gekeken. Hartstikke goed en wat zie je er mooi uit! Ik kan me wel voorstellen dat je het niet hier als link wilt hebben, we zitten hier tenslotte anoniem. Als het ware.
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Dank je lenie ik haal ook mn gegevens weg, voor info moeten jullie bij lenie zijn. :)
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Gunn joh hey, ik geloof m'n ogen ff niet zeg. Had mezelf al geknepen maar ik slaap dus niet. Welkom terug.
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Ah Jan, dat is mooi. Leeft je voorraad nog?
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Dank je lenie ik haal ook mn gegevens weg, voor info moeten jullie bij lenie zijn. :)
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: AnMadelief, heb je daar misschien vaker last van, je niet gehoord voelen?Niet rot bedoeld hoor, maar je begon er voorheen ook al eens over.Misschien valt het allemaal nog wel mee.Hoe is het verder met je?? Ik zit trouwens alleen te koekeloeren en voel me alles behalve happy.En ik heb er nog eens zelf voor gekozen, dus ik blijf maar hier hangen vanavond. De bedoeling is dat ik echt eens los kom van de drank en ik ben bang dat ditwel heel lang gaat duren.quote> Ann, lekker hier blijven, gezellig!
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 nou Woman...je ziet er super uit...en je bent geweldig bezig!!!...dikke pluim!!! maar hij is weg...sorry, mis comm......X
Gunn Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 @Bolletje, Ja lieverd, I'm still amongst the living.
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: AnAh Jan, dat is mooi. Leeft je voorraad nog?quote> Ann, die is alive and kicking!
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Kan em niet aanpassen..... Dan maar even moderatoren vragen of ze em weg willen halen de omgekeerde tekst.... Dag allemaal fijne avond ik hang op voor ik mn mobiel het raam uitgooi.... Verder met mn kostuum, houdt me van de drank x
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Jopie ik denk veel aan je en jouw posting zoals jij dingen ziet en voelt zetten mij ook weer aan het denken.... dus ook jij raakt mij!!
Lenie Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 en nee...ik geef niet zomaar info weg.... ( na dit foutje..* schaam* )
Otje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Kan em niet aanpassen..... Dan maar even moderatoren vragen of ze em weg willen halen de omgekeerde tekst.... Dag allemaal fijne avond ik hang op voor ik mn mobiel het raam uitgooi.... Verder met mn kostuum, houdt me van de drank x
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Joop, ik hoop dat je kinders nu snel thuis zijn. Wens jullie een warm samenzijn toe. En hoop dat jullie morgen/overmorgen de draad weer op kunnen nemen!
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Woman, enorme vorderingen heb je gemaakt. Een aantal jaren geleden, toen je net begon, meen ik, had je ook een filmpje. Heel mooi hoe je dat allemaal doet.
Travel Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Woman, hoop dat het lukt dat de moderator het bericht weghaalt. In je enthousiasme... en bij ons is het veilig maar je weet maar nooit. Weer wat geleerd zal ik maar zeggen. En ga vooral door! Toppie, met je lieve koppie. Maar als ik je morgen op straat tegen kom herken ik je echt niet hoor.
Shahire Geplaatst 22 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Woman, kan je niet op bewerken drukken en gewoon een poppetje o.i.d plaatsen?
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst 22 oktober 2011 Avond Aré lap, ik heb het filmpke weeral gemist zie ik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden