toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 zo beetje wakker! prachtig weer en ga de ramen maar zemen, pl... hekel aan, maar met die zon, ziet er niet uit. vanmiddag hardlopen in bos en beetje genieten van de zon. gaan jullie nog iets leuks doen? hier geen gejammer of gemekker en gewoon dingen doen, zonder eeuwig geannalyseer of beklag. zo dat is eruit hi. vanavond speelt utrecht thuis om 20.45 dus zal wel goed koud zijn dan, maar ja je bent fan of niet. ben op zoek naar appartement, want jaja toineneman gaat de wijde wereld in, rugzakje, wandelstok en lopen... tot horens adieu en bla bla bla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: JaapDagpact voor deze dagigor:light:Primula Bol:PAp.Shahire:heart:Jaap;)Jeannet:huh:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Nou Toine heel veel suc6 dan. Jeannet hoe is het met je? Gaat het een beetje? Je emoticon zegt dat je je niet zo prettig voelt of heb ik het mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Goedemorgen Bol (en allen), Zat hier nog steeds eenbeetje in de knoop en zat al excuses te verzinnen om vanmiddag toch voor een beloning te gaan, wat niet kan. Dus gelijk inschrijven voor het dagpact. Het patroon moet doorbroken worden en het is een strijd aan het worden. Dat is niet zo gek natuurlijk maar wel lastig. Maar nu ik me gelijk ingeschreven heb voor het dagpact haal ik de angel eruit en dat lucht op. Ik heb 300.000 dingen te doen dus als ik me daar nou ns mee bezig hou:-) Waarom zou een fles Prosecco op een zonnige zaterdagmiddag wel een beloning zijn en een pot thee niet? Vraag ik me af. Gaat het toch om het stofje en niet om het hé hé gevoel. Vanmiddag zal ik met een smile een lekker bakkie thee nemen! En vanavond ga ik niet mee uit, mijn man had gevraagd om mee te gaan naar een bluesband, maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen. Zelfbescherming is nodig. Hoewel er wel mensen bij zijn die ook niet drinken heb ik er een beetje een hard hoofd in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Het is hier maar stilletjes hé.. Ik ben me nog aan het bedenken wat ik doen zal vandaag. Geen idee namelijk. Kan aan het poetsen gaan maar laat nu dat ik daar absoluut geen zin in heb. Misschien ga ik wel ff op bezoek bij vriendin. Pfff...wat een luxe...ik weet het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Straks nog boodschappen doen, haal ik wat lekkers bij de thee. Dat is dan mijn beloning vanmiddag. Maak ik er gelijk maar een soort van High Tea van. Lekker scones met jam bijvoorbeeld. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Goed zo jeannet! Gewoon je aandacht ff op iets anders schuiven maakt dat je weer een stuk verder in de dag staat. En voor je het weet heb je er weer één op je teller staan. En na een tijdje kan je zelfs niet meer herinneren dat het zo moeilijk was. Goed dat je jezelf indekt. Beter op veilig spelen. Ken jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ga nu mijn nieuwe kleurtje uitspoelen anders wordt mijn haar veel te donker. En dan aan de slag. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Hi jopie, dank voor je lieve reactie. Het siert je enorm dat je in een moeilijke periode alsnog andere mensen een hart onder de riem steekt! Je bent een topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ik ben er ook maar eens mee weg. Ff hangen nog in de zetel en dan in actie schieten. zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Precies Jeannet jezelf belonen met iets wat ook voldoening geeft. Ja dat patroon doorbreken is heel moeilijk. Het is toch konstant een keuze maken om niet te gaan drinken. Eigenlijk zou de alc. uit ons geheugen moeten verdwijnen dan zou het een stukje makkelijker zijn. Maar wat ikzelf altijd doe als ik trek krijg, denken aan de neg, dingen. Wat dan heel sterk naar boven komt is de smaak die ik dan heb als ik zou drinken op refu. Dan is de trek heel snel weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Jopie sterkte voor jou vandaag en de kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Goeie morgen An en Sha. Hebben jullie het vandaag ook een beetje rustig? Lekker een beetje genieten van het weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Hoi Bol, ja rustig dagje hier, beetje rommelen. jeannet, ja op een gegeven moment is het een strijd aan het worden. Alleen dat is al vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Goeiemorgen allemaal Jane heeft t altijd over witte liefde Jopie.. Misschien kan je op haar naam zoeken. Ik ben ff druk, anders had ik t wel voor je gedaan, maar dan blijf ik weer achter de piecie hangen en das nou niet bepaald de bedoeling als je halve huisraad zo ongeveer buiten staat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 hoe is het jopie, alles redelijk ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Goeie middag Gij allen hier zo tensame. Hoop allemaal een lekker weekend en laat dat je niet afpakken door dwaze buurmannen ofzo hoor ! Wij hadden vanallerlei leuke dingen te doen, maar dan moet ik zo lang ik de auto zitten dat trekt me rug en nek dus niet vandaag, zeker nu die niet meer verdoofd wordt :-( Dus helaas geen optie. Ook lichaam is de dagelijkse portie alc. wat het moet missen nog niet echt gewend en me kop al helemaal niet. pfff Heb geloof ik nog nooit zoveel thee fris malt en verse fruit slobber gedronken als de laatste 3 weken. Nou dat moet toch wel wat doorspoelen. Hoop wel dat m'n dorst minder wordt na verloop van tijd. Alhoewel gisteren wel 2 biertjes gedronken, slap festival bier, op een feetje van nieuwe buren die een groot koeienmelk bedrijf bij ons in de buurt beginnen. Viel wel mee , nou was het ook niet erg gezellig, maar daar gingen we ook niet voor, was meer een goed excuus om nieuwe buren een beetje te leren kennen tenslotte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 he bor en wijfie alles ok, nog iets leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 heeft er iemand nog een leuk idee om te eten vandaag? volgens mij heb ik alles wel gehad.. wow wat een weer. morgen weer trainen, voor het eerst in vijf weken, na al die ellende en griep. pff ramen buiten gedaan, nu binnen. latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 vind ik geen slecht idee en ga ik ook doen en dan even bolletjes in de oven enzo augurkje en tomatenketchup. lekkel makkelijk....... .......... tot horens jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Good after middag, hier slome start maar wel zon. Bor op 17 nu! Jopie kiest nu voor knakworstjes:D Diesel nieuwe buren:angry: En veel verder ben ik nog niet, ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ik begrijp nu wel dat het heel moeilijk gaat worden allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 kwartje is gevallen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Originally posted by: toinekwartje is gevallen....quote> Meer een rotsblok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden