niwi Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: Yvonne ooit stoppen we gewoon he? Maar nu nog even niet...quote> tsja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: Diesel moar wa is nou "dös" ?quote> Hahaha, wat zou dat nou zijn, waar zitten we hier voor? Voor onze grenzeloze.... juist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Zeker Haddock. Het staat gewoon op Google. Oet goald'n korenoarn skeup God de Twentenoaren, en oet 't kaf en de rest'n, de leu oet 't west'n. De pseudo Twentenaar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Druk, druk druk hier, sinds verleden donderdag de kleine dondersteen pup hier in huis, geweldig. Alleen morgen weer werken, bah. Blijf liever bij die kleine bengel hier. Partners en forum, lijkt me dat real life belangrijker is. Dus ga niet uren aan 't forum hangen, niet eens iedere dag. Was wel anders toen ik ff alleen woonde, trouwens. Maak er wat van, lijsters. Hou 't zo droog als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 He, ouwe co-shoveller, how goes? Ik ga hier eerst weer even naar buiten met puppemans, uh, vrouws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Hoi Haddock, Wat voor ras is het? Boxer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Madelief, wat is er trouwens met je longen? Heb je er last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 1/2 boxer, Soothe. Gekruist met 'n superdikke boxer, zeg maar. Heb 't wel 'n beetje gehad met dat enge rasgefok, weinig genetische differentiatie. Hoop dat deze lekker oud wordt. De nuomboodschappengaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 eten jullie vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 wat is het menu in het forumrestaurant, Toine ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 liefst zou ik zeggen spareribs.... maar ja voor de maandag hier gezonde hap! kan niet altijd feest zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Tjah joe hep geliek , tuurlijk. Nou me wijffie is wel groot gebrag in de achterhoek en zegt tjah had motte weten idd. moar zelf vind ik het wel een niet echt kloppende uitspraak, tenminste ik weet niet hoe je het bv op z'n ethiopies schrijf, moar daar begrijpen ze er nix van denk ik ;-) Maar Haddock, je heb gelijk hoor met rasfok honden, bijna altijd wat mis mee, wij ook juist naar een goeie kruising gezocht en later ons eigen soort van 3 of 4 kruisingen een eigen soort gekreeerd. Hopende dat die ook wat ouwer worden.maar andere helft is dus dikke boxer ??? wat bedoel je daarmee, 1 zonder papieren of ook kruising ofzo iets? Nou vermaak je in elk geval met zo'n dwarteltje :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Krijg je eigenlijk als je een cursus niet afmaakt. Voordat we hier noar ut ooste verhuisde moest ik verplicht de serie "voan joonge lui ot oale grond bekijken. Nooit de laatste delen gezien :-(, moet ik mar es noar opzoek dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Yah kirk das echt om doodziek van te worden, vraag me af of zijzelf ook wel eens zo erbij hebben gezeten en je geld verwachte. Nou sukses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: kirkyzo ergerlijk , lang leve ''hulpverlenend nederland''quote> kwist niet eens dat dat bestond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Nou, weinig nieuws onder de zon dus, behalve dat het eventueel zinvol is. En inderdaad Hannah, jij hebt jezelf dan niets te verwijten, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: kirkyHier vanavond : sneetje droog brood ? het beetje beleg dat er nog is is voor onze zoon . die komt eerst . Ach , een mens kan makkelijk een week zonder eten zonder te sterven dus wat klaag ik nou .quote> Kirky,je maakt een grap, hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: AnMadelief, wat is er trouwens met je longen?Heb je er last van?quote> Hoi An,Er is een vlekje op mijn long gezien in april, het was toen te klein om te zien wat het nu precies was, dus de longarts wilde er een paar maanden overheen laten gaan om te kijken of het groter is geworden.De uitslag komt vrijdag, eind van de middag.En hoe is het met jou? Nog geen Oma?Of zit er al wat schot in?Spannend he?Hannah, hoe is het gegaan? of heb ik niet goed teruggelezen?Toine, goed zo, een gezonde hap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Maar Kirky, dat vind ik echt verschrikkelijk voor je, weet even niets te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 n.v.t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: haddock1/2 boxer, Soothe. Gekruist met 'n superdikke boxer, zeg maar.Heb 't wel 'n beetje gehad met dat enge rasgefok, weinig genetische differentiatie.Hoop dat deze lekker oud wordt.De nuomboodschappengaandequote> moet ik me nu aangesproken voelen?ze zeggen van mijn honden ook altijd dat het dikke/vette boxers zijn...hahahahagoedemiddag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Zo zeg, de hele middag bezoek gehad. Was wel gezellig, maar de maag knort dus ff eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: toineeten jullie vanavond?quote> heel simpel...aardappels met doppers en een bal...en uiteraard appelmoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 zo..nu even verder terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Originally posted by: kirkyHier vanavond : sneetje droog brood ? het beetje beleg dat er nog is is voor onze zoon . die komt eerst . Ach , een mens kan makkelijk een week zonder eten zonder te sterven dus wat klaag ik nou .quote> ach, ik eet makkelijk 3 dagen niet...als de kids maar eten.is het goed gekomen, vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden