Soothe Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Zeg madelief, nu niet de opluchting gaan"vieren" hè. Je begrijpt me wel. Zet maar een lekker bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Juist het leuke aan een forum is, dat er zoveel hoofden, zoveel zinnen zijn! Ik hou van een goede discussie. Ook durf ik toe te geven als iemand me heeft overtuigd van zijn gelijk, maar dat doe ik niet snel hoor! Hihi! Ja ik moet het laten bezinken, en de telefoon houd hier niet op..pffff. Maar wel lief dat een ieder zo begaan was!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Lieve Madelief, Wat een opluchting joh. Wel een goede reden om nu te stoppen/minderen met roken, want anders kom je misschien in de toekomst weer voor zo'n spannende uitslag te staan! Je verhaal over het circuit van Zandvoort bracht me in herinnering dat ik één keer mee heb mogen rijden in een Camaro, georganiseerd door de sponsor van een racing team. Ik vond het prachtig, maar mijn wederhelft, die zelf ook auto rijdt, zat steeds te denken "moet je nu niet schakelen"of "remmen". Ik mheb het gewoon over me laten komen en het was erg leuk. @ VM Hoe oud is je moeder Nina? Mijn schoonmoeder en moeder hebben na een val een nieuwe heup gekregen. De ene was 86 en de andere 88. Meestal gaat het heel goed hoor. Is je moeder nog goed gezond verder? Hou ons op de hoogte. Ik voel met je mee, want ik ken de zorgen. Ik ga aan het eten. Vanavond kom ik nog wel even terug. Veel liefs voor allemaal en ... ik heb het eerder gevraagd: weet iemand iets van Summer? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ha! Ik ben het aan het vieren met een ranzig, maar wel lekker kaasbroodje!! Ik weet nog niet wat we gaan eten straks, misschien een Frittata. Eieren met veel groenten etc... op zn Italiaans, Makkelijk ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 P.S. Madelief, wanneer ben je jarig dan? Je cadeautje heb je vanmiddag dus gehad, en wát voor één! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hee Kirky, Wat is er aan de hand met je kleinkind? Ze kunnen nog niet zeggen wat er mis is hè. Je voelt je zo machteloos dan. Sterkte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Gelukkig Kirky. Ik kan me voorstellen dat het voor de ouders heel spannend is, maar gelukkig geen serieuze problemen zoals het hart of zoiets. Ik wens jullie en de ouders toch veel sterkte. Nu ga ik echt aan het eten: sla, gebakken aardappeltjes en kipburgers. Lekker! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Madelief, fijn, een hele opluchting! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: LytseP.S. Madelief, wanneer ben je jarig dan? Je cadeautje heb je vanmiddag dus gehad, en wát voor één! Lytse. quote> Lytse, ik ben 16 oktober 45 geworden, maar ik was niet in de stemming om dat te vieren.Nu even rust en dan geef ik in november misschien wel een feestje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: SowhatMadelief,wat een heerlijk nieuws voor jou en je hele familie:heart:quote> Yep!!! En het gaat langzaam tot me doordringen!Ik was al bezig met.....Maar ja, je kunt elke dag iets overkomen, maar voor mij is dat toch een ander verhaal.Maar ik ben blij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hee Kirky, moet die duim eraf vanwege iets of gewoon omdat dat beter is voor de kleine? Nou n elk geval sterkte, blijft altijd wat als ze zeker aan zo'n kleintje gaan pulken he, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Wat geweldig nieuws Madelief!! Zo, dat zal een enorme opluchting voor je zijn!! En voor je partner. Geniet van het goede nieuws! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: kirkyNet bericht gekregen . ons kleinkind ( ± 18 mnd oud) wordt woensdag a.s geopereerd .quote> He! Kirky!! Dat is waardeloos, zo'n klein guppie!!!Sterkte hoor! Hou je ons op de hoogte?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Originally posted by: albertinaMadelief,fijn, een hele opluchting!quote> Tina!! Ik ben superblij!!Het moet alleen nog even doordringen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Nou ik krijg een verrassing vanavond! Over een kwartiertje word ik opgehaald.... Leuk!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Yah Kirky, dat klinkt redelijk, maar nu het voor de deur staat is dat toch altijd weer spannend. Sterkte jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Nou geniet er maar van Madelief, vermaak jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ik hoor dat die flitspaal boeven gepakt zijn. In ieder geval iets mee te maken. Ik hoop dat ze een goeie duw krijgen. Toch iemand z'n hand afgerukt. Dan spoor je toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Kirky, oei dat is nogal heftig voor zo'n kleintje, sterkte. Madelief, wat een feest, wat een geluk, proficiat, ik ben echt oprecht blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Kirky, dat kunnen ze zo mooi, dat doe jij ze niet na. En het is nog een jong kindje. Later zal je er weinig van zien. Daarna misschien nog wat plastische chirurgie? Komt allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Geef me zes. Nee, dat kan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ik weet het ook niet, maar ze kunnen indien nodig, dat heel mooi afwerken. Dan zie je later nog maar weinig. Het is wel knap wat ze allemaal kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Hallo mensen, Ik ben weer eens terug. Moe maar heb lekker m'n eigen werk gedaan. Het is nog steeds een rommel bij de d.a. en het wordt alleen maar erger dus ik ben benieuwd wanneer de bom barst. Maar zonder de Bolle want die doet gewoon haar werk. Zodra ik merk dat men mij er bij wil betrekken dan houd ik af. Zo neem ik geen spanningen mee naar huis en ga vanavond lekker ontspannen op de bank hangen. Eerst zo nog ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Made wat een geweldig bericht lieverd. Kijk dat doet een mens goed hé? Proficiat, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Zeg maar dat ik zeg dat het goed komt. Er kan bij iedere ingreep wat fout gaan. Maar daar gaan we niet vanuit. nu een hapje halen. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden