Spring naar bijdragen

vrijdag 28 Oktober.

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Juist het leuke aan een forum is, dat er zoveel hoofden, zoveel zinnen zijn!

Ik hou van een goede discussie.

Ook durf ik toe te geven als iemand me heeft overtuigd van zijn gelijk, maar dat doe ik niet snel hoor! Hihi!

Ja ik moet het laten bezinken, en de telefoon houd hier niet op..pffff.

Maar wel lief dat een ieder zo begaan was!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Madelief,

Wat een opluchting joh. Wel een goede reden om nu te stoppen/minderen met roken, want anders kom je misschien in de toekomst weer voor zo'n spannende uitslag te staan!

Je verhaal over het circuit van Zandvoort bracht me in herinnering dat ik één keer mee heb mogen rijden in een Camaro, georganiseerd door de sponsor van een racing team. Ik vond het prachtig, maar mijn wederhelft, die zelf ook auto rijdt, zat steeds te denken "moet je nu niet schakelen"of "remmen". Ik mheb het gewoon over me laten komen en het was erg leuk.

@ VM Hoe oud is je moeder Nina? Mijn schoonmoeder en moeder hebben na een val een nieuwe heup gekregen. De ene was 86 en de andere 88. Meestal gaat het heel goed hoor. Is je moeder nog goed gezond verder? Hou ons op de hoogte. Ik voel met je mee, want ik ken de zorgen.

Ik ga aan het eten. Vanavond kom ik nog wel even terug.

Veel liefs voor allemaal en ... ik heb het eerder gevraagd: weet iemand iets van Summer?

Lytse.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig Kirky.

Ik kan me voorstellen dat het voor de ouders heel spannend is, maar gelukkig geen serieuze problemen zoals het hart of zoiets.

Ik wens jullie en de ouders toch veel sterkte.

Nu ga ik echt aan het eten: sla, gebakken aardappeltjes en kipburgers. Lekker!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
P.S. Madelief, wanneer ben je jarig dan? Je cadeautje heb je vanmiddag dus gehad, en wát voor één!

Lytse. :present:quote>

Lytse, ik ben 16 oktober 45 geworden, maar ik was niet in de stemming om dat te vieren.
Nu even rust en dan geef ik in november misschien wel een feestje!:moon:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sowhat
Madelief,wat een heerlijk nieuws voor jou en je hele familie:heart:quote>

Yep!!! En het gaat langzaam tot me doordringen!
Ik was al bezig met.....
Maar ja, je kunt elke dag iets overkomen, maar voor mij is dat toch een ander verhaal.
Maar ik ben blij!!!:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,

Ik ben weer eens terug. Moe maar heb lekker m'n eigen werk gedaan. Het is nog steeds een rommel bij de d.a. en het wordt alleen maar erger dus ik ben benieuwd wanneer de bom barst.

Maar zonder de Bolle want die doet gewoon haar werk. Zodra ik merk dat men mij er bij wil betrekken dan houd ik af. Zo neem ik geen spanningen mee naar huis en ga vanavond lekker ontspannen op de bank hangen. Eerst zo nog ff boodschappen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...