Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Originally posted by: DesiMadelief, ik lees van goed nieuws.Gelukkig wasff spannend.Hier een:present: voor in een vaasje.quote> Dank je Desi!!!Ik zal ze op een mooi plaatsje zetten! Jopie, nee alles is aan het bezinken, dus ik ben een beetje stil.Wel van geluk hoor!En nee mijn vriend kan alleen de reguliere dansen, westers dus.Ik ben van een ander soort hihi!Maar oke, hij kan de weense wals perfect dansen, ik niet!!!Ach ja, tegenpolen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Dag allemaal, Gisterenavond zou ik nog terug komen, maar ik lag om half negen in mijn bed. Verkoudheid nog lang niet over en veel pijn, want ik heb twee weken geen fysiotherapie gehad). Vandaag dus weer een nieuwe dag, maar ook nu maak het niet laat. Groeten aan allemaal en hopelijk tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Lytse, hopelijk slaap je goed! Kruip maar lekker onder de wol! Beterschap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Rustig dagje hier, weinig bijzonders Vanavond een beetje tv hangen, Canvas en voor de rest vroeg slpaen. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Tina, fijne avond! Ik ben muziek aan het luisteren. Daar kan ik me helemaal in verliezen. Heerlijk. TV boeit me niet. Wel probeer ik te kijken naar wat Jeannet aangaf op NG, maar het is zo laat! Ik weet niet of ik dat later terug kan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Akelei, ik ben er hoor! Wel ondertussen muziek an het luisteren. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Heeft iemand hier deze film ooit gezien? Het is in delen te zien op joetjoep Ik heb deze film al diverse keren bekeken. Wat zij heeft meegemaakt is vele malen erger dan ik , maar ik herken mezelf in haar. Zowel positief als negatief. Dit is ook een film waar ik al veel naar gekeken heb. De moeite waard!! Opeens denk ik aan Jopie, weet niet waarom. http://youtu.be/zudfarZ-ZNk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Wijfie, je moet dat echt niet te snel afbouwen hoor! Altijd in overleg met je HA! Maar gelukkig dat je dat zelf ook aanvoelt! Sterkte!! Zender!, Knap hoor!! Ga zo voort!! Ik ben in muziek en film gedoken vanavond. Niemand die het waarschijnlijk zal zien of luisteren, maar het doet mij goed. Het is een soort ontlading na de afgelopen weken. Dus hier nog een heel mooi stukje muziek, althans, dat vind ik! http://youtu.be/fEjCT9jCtBE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Wat stil hier!!!!!!!!!!!!!!!! Niet in mijn oren hoor, ik zit ondertussen muziek te luisteren en heb ook een aantal dingen/nummers geplaatst/ Maar toch, ligt het aan mij?? Of?? Ik zal wel weer spoken zien. Jopie ik had voor jou iets geplaatst, misschien is het je ontgaan? Ik ben nog even hier. Dan duik ik mn bed in denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Originally posted by: kirkymaar betrokkenheid bij de club/ het team als ouder(s) is ook leuk voor het kind .quote> Nou das nie altijd waar hoor, mijn vader was bang dat ze hem partijdig zouden noemen dus ...... en ons team vond dat dus nix en ik helemaal niet wan stel je voor dat er gezecht zou worden dat hij z'n zoon zou voortrekken. Nee ik von dah nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Trusten lieve kanjers ik ga afsluiten. Zit heerlijk te breien. Tot morgen weer, en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 trusten bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Slaap lekker Bol!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Gek, ik voel me een beetje zielig! Dat ben ik niet hoor, het komt zomaar over me. Ik probeer vanavond op een ieder te reageren, maar volgens mij ben ik in de ban ofzo?? De afgelopen week heb ik zoveel als mogelijk was op een ieder gereageerd, en heel veel hebben me gesteund, dat vond en vind ik super!! Maar is iedereen aan het slapen of worden jullie van mij slaperig?? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 misschien zijn ze moe? ( ik wel tenminste ) ik was net al in slaap gevallen op de bank en duik zo m'n nestje in om verder te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Igor! Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Aan allen weltrusten. Ik zie dat er nog 5 ingelogd zijn. Totaal geen reacties, maar jullie hebben het vast heel druk met andere dingen. Sorry, maar ik had vanavond echt behoefte aan iets van feedback. Ook al ging het niet over alco, maar dat hoeft niet perse op dit draadje. Ik ga maar mn bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Ik was aan het bijlezen en op andere draadjes, ben niet zo in de D&D-stemming dus niks persoonlijks madelief, grappig he, je gaat piekeren en denkt dan dat het aan jou ligt, maar helaas zo belangrijk ben je niet:D:heart: ken je dat Madelief?ik heb dat ook vaak; of ik ga eronder zitten en voel me minder, of ik zet me erboven en denk dan dat ik meer ben, beiden kloppen niet, ik ben niet het centrum van HET leven, maar van mijn leven, zo simpel he. Nou welterusten maar weer slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Madelief slaap lekker, ben je alleen thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Helaas: het pact heb ik niet gehaald vandaag. Maar wel de baas! Heb heel veel gedaan! Bijgelezen en nu (proberen) te reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Originally posted by: akeleiHet was een lange dag.Ik heb net andere draadjes gelezenen ben weer stil.Ik heb het vandaag goed gedaan , ik ga naar bed, weltrusten allemaalquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Primula, jij gaat toch binnenkort met pensioen? Lukt het dan ook met ADB? Ben je niet bang dat je in een gat valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Originally posted by: MadeliefAan allen weltrusten.Ik zie dat er nog 5 ingelogd zijn.Totaal geen reacties, maar jullie hebben het vast heel druk met andere dingen.Sorry, maar ik had vanavond echt behoefte aan iets van feedback.Ook al ging het niet over alco, maar dat hoeft niet perse op dit draadje.Ik ga maar mn bed in.quote> Madelief: geweldig, je uitslag!Wat betreft reacties: ik lees je! Maar als mensen heel veel berichten plaatsen dan ga ik niet reageren.Vraag aan jou: wil je iedereen beantwoorden en zo ja: waarom dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2011 Sowhat, Ja ik zag het wel. Slaap lekker en tot morgen! Jane, Je hebt gelijk! Goed hoe je dit omschrijft! Thanx! Kruimel, Nee hoor, ik ben niet alleen. Maar soms kun je alleen zijn ook al ben je met 2 personen.... Kirky? Heb je genoten?? Ik hoop het !!! Wijfie, is oke hoor, ben niet zo zielig als ik net dacht dat ik was! Slaap wel!! Akelei, slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden