fleurtje Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ik ben ook weer eens weg..ga iets te doen zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Goedemorgen allemaal. Fleetwood Mac - Rhiannon (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Goedemorgen Frummers, Zomaar een uur langer leven vandaag! Carmen, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 goedemorgen allemaal, Alles gaat hier gewoon door begrijp ik wel. Enkele oudjes vele nieuwe. Nieuwkomers (voor mij dan he) Hou het droog! Dag 1 is 1 van alle volgende 1 ! Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 En weer afmelden, naar mn zus vandaag. Beetje fris hier, brrrrr. Inderdaad niets van Sha gehoord! Later xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Igor, Ik heb jou onderschrift opgeschreven en op mijn prikbord gehangen! Heel mooi en waar! Hoe vergaat het jou? volop nog aan het sporten begrijp ik. Groetjes Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Voor wie zich zorgen maakt over Sha, ze is te lezen bij wie is wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 myriam ik ben net terug uit de sportschool.en moet nu andere verplichtingen nakomen (ik sta 14 dagen droog ) ik moet nu echt gaan want ik wordt in de rug aangevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Goedemorgen, Carmen van harte gefeliciteerd, voor een jonge bloem. Achtentwintig dacht ik, maak er een mooie dag van, droog of matig, een dag waar je graag aan terug denkt wens ik je. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Carmen, van harte gefeliciteerd meis! en haary, hoop dat je het goed maakt! Hier veel vrije tijd onverwacht want treinen worden omgeleid of ik moet met de bus en vouwfiets, beetje erg veel moeite om tegen een balletje te gaan meppen he. lekker lang luieren dus, ook niet verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Marc, welkom terug en thnx voor Fleetwood Mac jeugdsentiment;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Carmen van harte Ik ga douchen en aankleden en fietsen naar Will Fijne dag allemaal tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Welkom Zender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Zo, hier eindelijk wat actie, dekbed hangt lekker buiten te luchten. De was zit in de masjien, nu ik nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 pas jij ook in die mashien Tinus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Zender, met zo'n waslijst moet je wel nuchter blijven. Tina heeft een goeie mashien hoor voor die was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Hoi Jane, Dag 7 vandaag en moet vannacht weer werken dus ook deze breng ik zeker zonder roesmiddelen door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Jane, hahaha, zou makkelijk zijn, een soort automatische douche. Afgedroogd en gestreken er weer uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Dat 7 je vandaag veel geluk mag brengen Harry:heart: en Tinus dan maar ff in de kreukels he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Goedemorgen frummers ('t kan nog net), Heb tot half vier liggen lezen:-) Was wel moe maar wilde gewoon niet stoppen. Beter met een boek dan met de .... Hierbij meld ik me droog af voor gisteren en meld me aan voor de dagpact van vandaag. Dagpact: Albert Remmo Jeannet:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Ha Wijfie, kanjer! We gaan er weer voor vandaag. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Mensen Thera heeft steun nodig maar ze is een apart draadje gestart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Jippie mijn broer komt op bezoek. Leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 fijn Bol ook leuk voor hem trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden