niwi Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 kvind het wel herkenbaar van Toine.... de uitslag was wel goed....bloed in orde.... dus de verslaving kan nog wel even worden voort gezet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Zo is t Bol. Hij weet inmiddels wel dat de meeste van hier zo denken. Dus het getuigd eigenlijk van weinig respect van hem. Daar hoeven we idd niets meer mee... We kunnen beter op onszelf letten en dat goed doen, dan daar nog energie in te stoppen. Dat doen we wel weer als hij echt wil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Toine, ik heb je eerder vertelt om niet zo uitbundig veslag te doen. Ga lekker de kroeg in en laat die onzin achterwege. Er zijn hier mensen op de weg naar droogstaan, die wachten hier niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Heee je bent hier met onwijs veel regelmaat Akelei!! En dat is momenteel het beste wat je voor jezelf kunt doen. En dat soppen komt ook wel goed.. Hup sjansee de platte boender!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Akelei, succes!!! En als iemand zich ergert aan troep of een stofje hier en daar, dan geef je ze gewoon die emmer sop in handen! Kunnen ze zich direct nuttig maken! En als beloning een kopje thee of koffie geven. Hihi!!! Ik ben er even van tussen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Ik ga dr toch ook maar ff tussenuit nu.. Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 haha en mijn was hang buiten. TÃs bijna november zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 dat laatste zinnetje in mijn bericht was een grapje he, als je mij nu nog niet kent! meer humor aub!! ga studio voetbal kijken en lekker chill doen daarna naar de kroeg oh nee.. groeten he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 lees net even terug naar de reacties jemig lijkt wel of iedereen bij bepaalde antwoorden over elkaar heen valt, maar ja het is niet anders. brengt wel een beetje leven hier in de brouwerij "in de brouwerij" weer een grapje. ja ik schut ze erzo uit hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 he bor, op welk niveau zit jij dan qua humor? mijn hemel....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 werd net van internet gegooid vandaar dat ik niet meer reageerde! Nu ff terug om op witte te reageren maar die is vast m,n grote kadootje en slingers aant kopen! hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Beste mensen, ik ga brunchen. Beetje laat door de kloktoestand. Borsten worden natgemaakt. Beerputten die leegetrokken worden. Toine, wel fijn dat je in orde bent inwendig dan. Hou het zo en smijt er geen vergif in. Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 komt goed soothe.... ben niet gek, ben goed bezig en na deze uitslag ben ik nog gemotiveerder om deze juiste weg te volgen adieu:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Hoi, ben ff ingelogd op mijn werk en haal het zo uit mijn geschiedenis. Allen en Borretje in het bijzonder dank voor je supergoeie reactie op het figuur hier die zo leuk wil doen. Ik wil er niet eens op reageren - djeez wat een foute humor heeft die gast. Nu mijn bloeddruk laten zakken en aan 't werk. Vanavond log ik nog wel in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 eten jullie vanavond? hier salade en kip, lekker gezond. moet zeggen, ben na vandaag en gisteren gesloopt, van de pijn en spanning. zorgen maken over de toekomst, gewoon vandaag genieten en dingen goed proberen te doen, is goed genoeg. lekker relativeren en veel humor. gedag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Originally posted by: wijfie Originally posted by: JorisDagpact:AlbertGabyBolJorisPrimulaquote> WijfieHier maar weer gewoon meedoen aan het dagpact, er is veel om over na te denken voor mij, snap nog steeds niet hoe ik het in mijn hoofd haal iedere keerom te denken dat ik kan drinken, wat is dat voor vreemde hersenkronkel?quote> An...idem ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Originally posted by: adam Originally posted by: wijfie Originally posted by: JorisDagpact:AlbertGabyBolJorisPrimulaquote> WijfieHier maar weer gewoon meedoen aan het dagpact, er is veel om over na te denken voor mij, snap nog steeds niet hoe ik het in mijn hoofd haal iedere keerom te denken dat ik kan drinken, wat is dat voor vreemde hersenkronkel?quote> Zeg Wijfie, ik ken je nu al wat langer dan vandaag, je schrijft hier nu al meer dan een jaar of vijf.Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik lees nu al jaren hetzelde liedje.Zou het voor jouw niet makkelijker zijn om gewoon te accepterendat als je met de muziek mee bent, dat je dan te dronken wordt?Dat je dan de dag erna enorme hoofdpijn en spijt hebt?Dat hoort er dan gewoon bij, pech gehad.Al jaren hoor ik je elke keer na een uitbasting:"Ik doe het nooit meer, nou stop ik echt".Hoe zit dat eigenlijk bij jouw? Ga je nu nog eens echt stoppen?Zo als je nu al jaren bezig bent is het voor mij net alsofje eigenlijk alleen maar komt klagen als je weer eens een kater hebt.quote> Adam.... telt ook voor mij ...An... idem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Maar............ onze kracht is dat we gewoon niet opgeven he Wijffie. De dag komt dat de knop om is en dan gaat het gewoon lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Dagpact: Albert Gaby Bol Joris Primula Wijfie An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 je hebt helemaal gelijk Bor.... ik ben vandaag in een gelukzalige bui... net heerlijk naar de andere kant van de stad gefietst...man man wat een weertje...daar word je toch gelukkig van. gehoord dat meneer de sloper nog vast zit. en lekker spuletjes gehaald voor de Roti...dus tussen het tikken door in de pannen roeren. Balkon deur open.. sjugt..heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Heeeee Bollie, waarom sta ik er niet bij;( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Wijffie, precies!! Ik denk, ja ik denkkkkk dat ik het nu snap Adam!!! ben je er nog. Kijk bij vrouwen zit dat ook anders he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 That,s the spirit dames!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Originally posted by: yajalaThat,s the spirit dames!!!quote> girl power!! Yalala, ben je ook weer van de partij?Tot straks in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Ik wel hoor An!!! GIRL POWERRRRRRRRRR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden