Primula Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Trusten luitjes: Bor: goed hoor!!! Tina: alle goeds hoor! Jeannet: ook goed!! Voor allemaal: en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Lytse en Witte: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Yek! Ik heb "niets" Maar geniet Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Originally posted by: borretjeOooh, nee, nee hoor.Jan!Nee, zo bedoelde ik dat niet.Ik bedoelde te zeggen, dat ik wat afgezopen heb.M"n hersenenen aangetast zouden moeten zijn om alles te moeten/ kunnen begrijpen in dit *&^%^landje.Maar kennelijk niet genoeg gezopen heb, want ik begrijp het nog steeds niet.Kirk heeft gelijk:)quote> Ik hoopte al zoiets:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 welterusten mensen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Zo, even laten weten, dagpact geslaagd.... En nu snel naar bed. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden