AlbertRemmo Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Dank jullie voor de felicitatie`s, `t is toch fijn Nu ga `k douchen en zo en werken fijne dag Dagpact: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 vanavond bezoek, leuk.. maar dan toch niet in een kringetje zitten he, daar heb ik zo een gruwelijke hekel aan. als er dan ook nog een spelletje gespeeld gaat worden, kan je mij wegslepen hi oeffff:P hele fijne dag gewenst bor, geniet ervan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goedemorgen, AR Van harte met je 1e maand zonder alcohol. Borretje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :sun:: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ach Bor das dan geweldig, zo zie je maar dat er altijd wel iets leuks of moois is , zelfs ook op je verjaardag :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Bor, Dank je. Ik kom op hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goedemorgen Frummels!!! Bor, Gefeliciteerd hoor, maak er een fijne dag van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Borrie lieverd van harte gefeliciteerd. Je hebt jezelf al een heel mooi kado gegeven door zolang al weer droog te staan. Van mij krijg je een mooie bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present: en een groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 bor:heart: als ik het niet verander dan heeft het leven weinig zin nog dat klink zwaar maar zo voel ik het wel ik klink af en toe wel vrolijk maar ben het niet het leven is zonder drank ook leuk alleen zie ik het te weinig ik weet waar ik aan moet werken en hoop dat het me gaat lukken en nu gauw weg ,,naar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Appie knap werk jongen, een maand droog. Dan doen veel mensen je niet na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Wat een fijn kado Borrie dat je zoon je vandaag belt. Daar kan je naar toe leven meis, en ik hoop dat je dat gesprek de rest van de dag vast kan houden. Je kan heel trots zijn op jouw kereltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Snoep, ik weet je bent even weg, maar ik voel me ook zo. Aan de buitenkant kom ik best vrolijk over, van binnen is dat wel anders..... Komt ook nog bij dat mijn relatie onder spanning staat. Dus ik jank wat af de laatste dagen. Alleen met een kilo make-up op durf ik naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 [Quote; fijn dat je jezelf ook fijn bij voelt, wordt bijna jaloers op je. Jij kan dat ook Diesel. Heb ik al lang gezien.quote> Nou ik voel me er nog nie zo prettig bij hoor, maar als ik sommige mensen hier beluister dan mag ik niet klagen, maar toch...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goedemoregn Allen! AR gefeliciteerd met je maand .klasse! en Bor gefeliciteerd met je verjaardag Dagpact Albert Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 goeiemorgen frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goedemorgen Jane hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goedemorgen Jane hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: borretjeToch wat? Diesel?quote> Toch valt het zeker niet mee he, soort dat er een lange relatie uit gaat en jij snap niet waarom en dan zit je met lege handen en een kop vol en dan werkt je lichaam ook al niet meer mee zoals je zou willen. En dan wordt je ook nog naar buiten gestuurd om te gaan roken ;-) Maar dat er mensen zijn die dus met beide stoppen, of proberen, chappeau hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Moghu Gabs en onze rots in de branding Jane:sun:. Gabs heb je vannacht een beetje kunnen pitten meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Beetje van alles wat gabs tevredenheid en onrust kort gezegd. Bor van harte gefeliciteerd en een fijn gesprek :light::light::musicnote::light::light::musicnote::light::light::musicnote::light::light: en AR, de eerste maand weer, ga gestaag verder he dan kom je er wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Morgen Bor van harte gefeliciteerd met je 25ste verjaardag!!!! AR, super je eerste maand voorbij!! Tina Snoepje, lekker ding van me. Je weet wat je te doen staat lijkt me. Als het echt niet gaat overweeg dan medicatie. Ik lees hier soms de meest gekante verhalen over AD waar ik me helemaal niet in kan vinden. Maar dat ben ik natuurlijk. Alles op je eentje doen is sterk maar niet zo sterk als het ten koste van jezelf gaat. Lief klein katje van me Eerst iets vinden op dat slaapprobleem van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ohwww en ik ga wel naast de paffers staan zenne...ruikt lekker..ik rook dan zelf niet meer maar kan me op het moment wel vinden in het passief roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ga trainen enzo, iedereen fijne dag... groeten vanavond shoarma! broodje knoflook paparika sla blablab blab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Bor heb je al gekeken om 0.02 bericht van Jan vannacht? lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goed zo Toine that's the spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden