bolletje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Nou m'n pc. buro uitgepakt. er zitten 67 onderdelen in. en er zijn dingen bij waar ik nog nooooooit van gehoord heb. Van een draaipaneel dat ik in elkaar moet zetten tot steunbuizen van verschillende afmetingen en diktes, een hele hoop bouten schroeven en moeren. Een metalen uittrekelement en ga zo maar door. Nou ik ga dat zondag maar eens op mijn gemakkie uitzoeken en kijken of ik het in elkaar kan zetten. En anders maar hulp vragen hoor. Dat vind ik moeilijk omdat ik het zo ontzettend leuk vind om het allemaal zelf te doen maar dan moet ik er geen hamer bij hebben liggen want als het me niet lukt klats boem.... juist ja, weg buro:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Borrie :heart::heart::heart::heart::heart: :sun::sun::sun::sun::sun: :present::present::present::present::present: Liefje, kan ik iets voor je doen ? I Hate Troubles in Paradise Dhen, zoals jij schrijft........ Goedemiddag iedereen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Bollie, jij gaat dat kunnen hoor. Zo ver ken ik je nu al wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 peops, ik log even uit.. je kent het wel het stof (haren) zuigen en dweilen. anders blijf ik te lang hangen en gebeurd er niets..laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Borretje...Proficiat meis...:sun::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Bor, dat ben ik niet met je eens, het gaat erom hoe je er zelf mee omgaat. Door te stellen dat jouw leven door buitenstaanders wordt bepaald geef je het uit handen, blijf je slachtoffer van de omstandigheden en blijf je in de verslavinggedachten. Door de omstandigheden te aanvaarden die je niet meer kan veranderen, kan je gaan werken aan wat wel goed is, waar je wel invloed op hebt en ontdekken dat wat je wel kan meer waard is dan te blijven in wat niet kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Het is hoe het voor mij praktisch is Bor en voor jou ook kan zijn en ik heb nooit gezegd dat het eenvoudig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Borretje, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Voor mijn allerliefste Borretje : Van harte gefeliciteerd en nog veel gelukkige jaren toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Voor Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 @Nien, je gaat me nu toch niet verlaten hé Borrie, je verjaart, laat je gaan Allez ja, niet op alle vlakken hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 @ Borretje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een gezond, goed en droog nieuw levensjaar toe. @ Nien: fijn dat het goed met je gaat meid. Ik vind het jammer dat je vanuit teleurstelling hier wilt vertrekken. Het blijft een heikel punt he: wel of geen reacties krijgen. Ik zit ook wel eens te wachten op iets en dat komt dan niet. Probeer dat steeds minder te doen. En Nien: er zit ook een andere kant aan de zaak: Wie weet hoeveel mensen er meelezen. En wie weet hoeveel ze aan jouw postings (en misschien de mijne) hebben gehad. Wat je ook besluit: Petje af voor jou! Je zat behoorlijk in de min toen je hier kwam en kijk nu eens! van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 vraagje... er zijn toch geen bijen meer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 volgens mij ben ik gestoken door een werkbij. ik ben al klaar met alles??? zelfs de boodschappen zijn al in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Mensen dat is wat Hannah naar Bor voelt en dat mag hier ook geschreven worden. je kan het er mee eens zijn of niet maar gelijk op Hannah vliegen dat hoeft niet hé? Nergens voor nodig als iemand z'n gevoel opschrijft. Dat mag hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 dat zeggen wij hier Wijffie, als je lekker op dreef bent met poetsen etc.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 hahahaha...heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Trouwens: ik heb niet eens goede dag gezegd! Voor allemaal dus. Gaby: ook in tha house? Lees je met veel belangsteeling! Je gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 zozo lekkel getraind en in het bos gezocht naar kaboutertjes........, als je heel goed zoekt en kijkt zie je ze......hi boodschappen gedaan, wat een hel, ik erger me zo aan mensen, brrrrrr, zal wel aan mij liggen, maar sommigen hebben zo een plaat voor hun hoofd, maar ja tegen domheid kan je niet praten.. hoe is het met de jarige job ub borr. morgen weer met maatje trainen en vanavond shoarma a la toine ( gewoon berg van restjes eroverheen ) las dat hannah vond dat sommigen wat veel aanwezig zijn, daar is dit forum toch voor? vind zo een opmerking niet sterk en niet slim. de een heeft wat meer aandacht nodig dan de ander, voelt iemand zich daarin gepasseerd, jouw probleem. allemaal even goede vrienden eten jullie? nog iets leuks doen? hoe is het jopie? ga douchelen en met mijn badeentje spelen hi:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Luitjes, Ik log weer uit. Kijken of ik hier in huis een werkbij tegenkom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: borretjeIk vind er ook niks aan.Dat hele niet- drinken.Bleechh..eentonig, saai.Op tijd eten, slapen e.d.Rust, ritme en regelmaat doen mij de das om.Ik houdt er niet van.Ik hou wel van wat spanning en sensatie.ja zo denk ik er in het echt overmaar verstandelijk kan ik niet meer drinkenwant dan maak ik alles kapot wat me lief isen doordat ik niet meer kan drinken zwelg ik in medelijden en wordt ik onuitstaanbaaren dat wil ik niet meeralles wat gebeurt is in me leven zou ik niet vergetenmaar moet het wel achter me latenkan er toch niks meer aan veranderenkan alleen proberen om niet weer die fouten te makenen er zullen heus nog depri dagen komen maar wil er niet meer in verdrinkendhenwat een mooi geschreventoen ik het las zat ik alleen maar ja te knikkenja zo wil ik heten ga het per dag doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 goedemiddag frummers, gisteren en vandaag nogal wat gelezen...dat het leven moeilijk is zonder drank... of met drank...dat er weer wegblijven omdat het goed gaat...of omdat het slecht gaat..... voor mij is dat eigenlijk vrij simpel....in het verleden heb ik zoveel adviezen en verwijten gekregen van hulpverleners en familie waar ik niks mee kon....en dat ik daardoor nog meer ging drinken... Alleen lotgenoten, van AA destijds en nu ook het forum, hebben me laten inzien en doen dat nog steeds dat ik volkomen machteloos sta tegenover een dergelijke verslaving...en ze laten me ook beseffen dat het levenslang is, toch voor mij... daarom wil, kan en durf ik het niet los te laten...en daarvoor kan ik alleen maar dankbaar en gelukkig zijn....ik hoef niet meer te drinken....ik heb geen pillen meer nodig.... en ik hoef niet meer te roken ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Rekeltje, mooi mooi Dat niet hoeven hé, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 tsja, Will.... eenmaal er van geproefd, wordt het dwangmatig... en dan weet ik niet of ik ooit nog zou kunnen stoppen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 goed zoeken hoor Primula...ze zijn er nog maar weinig..hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden