lady jane Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 zou t m dat zijn Bol? nou dan heb ik nog een reden te meer. Ik ga dr vantussen dan dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Moggeuh gij slechte slapers, nou hier nog zo'n lapswans die bijna geen oog dicht heeft gedaan, pff me rug "nekte" me echt vanacht. Dan zo een tijd in auto om naar feessie te gaan, nou wat een mens zichzelf niet aan kan doen he :-) Ach we blijven lachen hoor en as ik teveel klagen zou wordt ik zo die auto uitgepleurd, dus kijk wel uit ;-) want met mijn uiterlijk moet je nie gaan liften, ja alleen as je omhoog wilt :-) Fijn dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen, Nog even bijgelezen van gisteren. ik heb veel gehad aan de reacties over "rouwen over het verleden' Jopie, Ik heb al jaren een vaste partner, waar ik heel veel van houd. Het lijkt me wel heel erg spannend om zo verliefd te zijn. Wat heerlijk dat je er zo van kunt genieten! Ik glimlach (merk ik) terwijl ik dit schrijf. Een nieuwe dag voor ons. Ik zit hier nu en voel me gelukkig. Dat wens ik jullie allemaal toe. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jane, Wat ben je toch altijd actief en sportief. Stimulerend om te lezen. Ik wil je ook al heel lang zeggen dat ik jouw commentaar altijd zo waardeer. Ik wend je een super fijn weekend toe. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik log uit en ga de krant lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen Frummels! Vanaf gistermiddag niet bijgelezen. Dus..... Heb ik wat te doen, met een bak koffie. Het was laat voor mij, ik ging pas om 3 uur naar bed. Heb mn bezoek bijna de deur uit moeten gooien. Daar is deze dame van 45 iets te oud voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 goede morgen Han en Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Morgen Ik ben er wel bijna zeker van dat Jaap vandaag op 8 maanden droog staat (misschien zit ik met een dag fout?) Maar toch Goed gedaan Japie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goede morgen Jane heel veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 morgeh Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ook goede morgen, Diesel, Akelei, Ingri, Fleur en Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 miaaaaaaaaaauw tijgertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 En nu hou ik er mee op hoor wat een huis vol Goede morgen allemaal verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoi Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik heb iets nieuws gevonden Als ik heel vlug kauw op mijn nicotinekauwgom, krijg ik een kleine rush Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik hou niet van kauwgum:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: fleurtjeIk heb iets nieuws gevonden Als ik heel vlug kauw op mijn nicotinekauwgom, krijg ik een kleine rush Lekker!quote> bedoel je kneuzing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Kneuzing? Ollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Tot vanavond mensen. Geniet van de dag het kan zo maar het laatste :rose:netje zijn dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goede morgen Shahire:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Succes Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ja lekker hè Sow Ik ga mijn verslaving even aanpakken, houd in dus dat ik nu even die vieze peuken moet gaan halen. tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Werkse en de groetjes daar. in het zonnige zuiden Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: fleurtjeMorgenIk ben er wel bijna zeker van dat Jaap vandaag op 8 maanden droog staat (misschien zit ik met een dag fout?)Maar tochGoed gedaan Japie!!!!quote> Het was ook weekend, net als nu. De zaternacht 5 maart heb ik toen nog wel even goed doorgehaald. Dus eigenlijk ben je een dagje te vroeg. Geeft niet, vandaag ga ik wel redden, want vandaag drink ik niet. Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Luitjes, ik ga hier aan de slag. Zit al weer veel te lang te plakken achter de laptop. Voor iedereen een fijne dag verder. Ben er weer even vandoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden