Gunn Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen mensen. 'k open de dagdraad maar eens. Helaas niet al te vrolijk. Geen oog dichtgedaan vannacht. 'k zit nu aan de kamillethee met honing. 'k heb de griep. *snotter, snotter* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goede morgen Gunn, vervelend dat je slecht geslapen hebt. je voelt je dan zo brak hè. ik heb vannacht ook zo`n slechte nacht gehad, maar ik geen griep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Borretje, van harte met 1 maand adb :light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hier ook baggernacht achter de rug: wat een dromen... En dan wakker worden met die dromen nog in je hele lijf, pfff, wat een humeur dan. Zit zeker in de sterretjes dat we niet goed slapen? Dussss, eerst maar een bakje koffie en een muziekje om weer helemaal 'normaal' te worden: Overigens goede morgen lui, koffie en thee staan klaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 morreguhh Von, dan ga `k ook maar aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen Myriam en Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedemorgen, Gisteren naar de sauna geweest en geslapen als een blok! Nu werken dus vlug hapje eten en in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 goedemorgen frummende lotgenoten... ik had zo eens gehoopt de dagdraad te openen...maar ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 werkse Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ach niwi jou tijd komt nog wel, Ik heb het in het verleden twee keer mee mogen maken. En als het dan gebeurt weet je ineens niet hoe je moet openen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 is dat zoiets als de blinde wil, Albert ?... er vol passie naar toe leven...en als het moment er is... denken...ach..is dat nou alles ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ja zoiets Niwi Als je denkt ik ga het met een mooie zin of spreuk openen, zit je met je vingers onder het toetsenbord:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goeie morgen superkanjers. Ik snotter iedere ochtend maar ik heb dan ook een ochtend-allergie:P Borrie van harte meis. Op naar de volgende maand. Dadelijk weer gaan werken. Ik ga niet over m'n grenzen heb ik vanochtend in de spiegel tegen mezelf gezegd. dus daar moet ik me aan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 mogge allen, hier ook bagger geslapen brr ga zo maar snel hardlopen in bos om mijn humeur een boost te geven vanmiddag ramen zemen joepie grrrrrrrr eind van de dag lekker in de sauna, kijk dat is iets om naartoe te werken vanavond vervolgt de serie downtown abbey op ned 2 gedag en maak er wat van toineneman.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 boll werken op zaterdag?? wat doe je dan voor werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Bol en toine goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goeie morgen Toine. Ik werk al zo'n 10 jaar bij de dierenambulance. Daar ligt m'n hart en ziel. Ik zou niet zonder kunnen maar weet vaak m'n grenzen niet te bepalen met het gevolg dat ik veel te veel doe. typisch alcoholistengedrag. Jou dag ziet er ook vol uit zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goede morgen andere vroege vogels Bolletje allergisch voor de ochtenden? pffff, dan maar pas tegen de middag opstaan lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Hannah1Niwi je moet dat gewoon ervaren.DOEN is het motto om bv een dagdraad te openen.Velen zijn je voor gegaan en het lijkt wel te bevallen..quote> en velen zullen nog volgen....en nog bevallen ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goeimorgen mensen ook eens vroeg aan de ontbijttafel hier. Ik heb een training in de bossen. Lekker een nachtje in een hotel en verzorgd worden, daar ga ik eens lekker uithalen wat er uit te halen valt:D Zowel uit de training als uit de verzorging natuurlijk, heb er zin in. Trouwens heerlijk geslapen, net als Myriam de hele dag in de sauna doorgebracht en daar slaap ik altijd op als een roos. Morgenmiddag lees ik pas weer bij, want er is een virus dat er voor zorgt dat de Wifi-verbinding is uitgevallen. of zouden ze dat expres doen? voor ADBverslaafden? Nou ja, scheelt sjouwen want ik heb ee grote laptop. En de B&B loopt voor geen meter, dus ik mis niks aan boekingen denk ik. Gedragen jullie je een beetje? Doe ik het ook:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jopie, heks diue je dr bent, Halloween is al voorbij hoor en ons zo stangen en lekker maken komt op het randje van sadisme:D Nou ben ik wel een beetje een masco. en gun je alles wat je beschrijft en nog wel meer ook, maar of ik me zo nog happy single durf te noemen? ga ik toch wat twijfelen. enjoy he!!! Voor 2 dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hahahaha die Vonneke das een goeie. Uitslapen is voor mij niet weg gelegd, vaak sta ik al naast m'n bed voor ik er echt erg in heb. Nee als ik wakker word heb ik zo'n zin in de dag, dan sta ik maar gauw op. Hé die Jop. ook al nie goe geslapen lieverd? Wat doen jullie dan in bed zeg? Je moet natuurlijk wel je ogen dicht doen anders lukt het niet. Moghu Superrekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 goede morgen frummels borrie van harte met je maand :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 den bolletje se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Moghu Hannah. Jane geniet er maar van meis. volgens mij hebben mensen gewoon afgesproken om bij jou niet te boeken zodat je jezelf nu lekker gaat verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden