Spring naar bijdragen

zondag 6 november 2011

toine

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo word het toch genoemd Soothe?

cola en sinas is ook limonade maar geen oplos

eigenlijk heet het limonadesiroop staat op de verpakking (ik ga nog voor je in de benen ook ken je nagaan:huh:)

maar van huis uit werd het altijd zo genoemd vandaar, of ranja maar dat vind ik van die goedkope oranje suikerwater

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, als dit je gevoelens momenteel zijn, dan sta je er blijkbaar niet goed voor. Ik hoop uit het diepst van mijn hart dat dit vlug voorbij gaat. Je humor vind ik altijd meer dan okay, en voel met je mee man.

Geen :present: die je kan opvrolijken, geen :D die je kan laten lachen. Vlug deze dag omslaan en met open mind morgen verwelkomen zou ik zeggen.

Ik ben er mee weg lieverds, maandag awaits. Bazma haar buikje staat helemaal rond en ik moet met haar naar de vet voor bloedafname en staal van het water in haar buik. Duimen jullie even mee voor een goede afloop ??

Sayonara ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ikke niet hoor Akelei, als Kirk graag geheimzinnig wil doen dan moet hij dat maar doen hoor.:)

Willbillie je zou eens moeten kijken of ze genoeg op de bak gaat, misschien houdt ze wel veel vocht vast. ik ga zeker voor je duimen hoor.

Mensen ik ga weer afsluiten voor vandaag. Tot morgen, en slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...