AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Gemeentepils met tropical limonadesiroop:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Mooi Jaap, komt tijd komt raad. Eerst maar deze dag droog afsluiten. Het diepe in lijkt me niets. Blij dat ik weer op het droge ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Albert, jij had het over oploslimonade. Is dat niet altijd oplosbaar. Of heb je een soort poedervorm of tabletten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Frummels/zoetekouwen!!! Geef mij maar een bitterbal met veel mayo en mosterd ofzo hoor! Ik ga afsluiten. Slaap lekker en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Kirky, waarom haal je altijd alles weg? Kan je beter niets schrijven. Zo wordt alles uit z'n verband getrokken. Je bent wat kribbig zo af en toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Het diepe in lijkt me niets.Blij dat ik weer op het droge ben.quote> Soms spookt het door mijn hoofd, kan er niets aan doen. Bang ben ik er niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Zo word het toch genoemd Soothe? cola en sinas is ook limonade maar geen oplos eigenlijk heet het limonadesiroop staat op de verpakking (ik ga nog voor je in de benen ook ken je nagaan:huh:) maar van huis uit werd het altijd zo genoemd vandaar, of ranja maar dat vind ik van die goedkope oranje suikerwater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Madelief, Bitterballen lust ik ook hoor, leg maar naast de taart van Akelei truste tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Nou ik ga maar naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Dat Karvan Cevitam is wel lekker vind ik. Dan maak ik een liter in een lege fles en zet dat koel. Zijn veel verschillende smaakjes. Maak het wel vrij slap, anders krijg ik een suikerbuik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Jaap, soms heb ik ook een flitsje. Het verdwijnt snel en is niet alarmerend. Kan je nagaan wat een hardnekkig iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hondje moet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Avond Geen spruiten gegeten. Zijn de koelkast ingevlogen (koelkast stinkt dus weer) Toch maar voor pizza gegaan . Rappe hap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ooooh, ben nog ingelogd. Soothe: Voor allen: moon; hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 slaapwel Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Keigoe van je wijfie!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Hartstikke goed gedaan Wijfie, wat zal jij goed slapen. Trusten meid:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Kirky, als dit je gevoelens momenteel zijn, dan sta je er blijkbaar niet goed voor. Ik hoop uit het diepst van mijn hart dat dit vlug voorbij gaat. Je humor vind ik altijd meer dan okay, en voel met je mee man. Geen die je kan opvrolijken, geen die je kan laten lachen. Vlug deze dag omslaan en met open mind morgen verwelkomen zou ik zeggen. Ik ben er mee weg lieverds, maandag awaits. Bazma haar buikje staat helemaal rond en ik moet met haar naar de vet voor bloedafname en staal van het water in haar buik. Duimen jullie even mee voor een goede afloop ?? Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik ben er ook ne keer mee weg. Gedaan vakantie Gedaan uitslapen night night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Kirky, what's up??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Nou ikke niet hoor Akelei, als Kirk graag geheimzinnig wil doen dan moet hij dat maar doen hoor. Willbillie je zou eens moeten kijken of ze genoeg op de bak gaat, misschien houdt ze wel veel vocht vast. ik ga zeker voor je duimen hoor. Mensen ik ga weer afsluiten voor vandaag. Tot morgen, en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 NIET LEUK KIRKY!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Wat is dit voor zottigheid? Schrijf iets of ga in de leesstand. Of nog beter, ZET JE PC UIT!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden