Lenie Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 ik heb trek, dus ik ga lekker eten. jullie ook allemaal eet smakelijk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goedemiddag, ik las even dat Lytse ook ellende heeft met de provider, hier hetzelfde laken en pak. Ik heb een nieuwe televisie en nu ook een HD recorder. Er is al 2 dagen iemand bezig geweest om de boel in orde te krijgen, ik heb groen beeld op de tv. Om te gillen van ellende wat een gedoe. Maar goed, volgende week komt er een monteur ik heb geen zin meer in al die toestanden. Verder niets te klagen, dit is eigenlijk een luxe probleem, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goed dat je met me meeleeft Hannah. Het kan beter, veel beter. Maar.. en dat mag ik nooit vergeten, ook slechter. Zoiets. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Nu de hond uit en eten. Ben weer helemaal bij. Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 daar moet je wel mee oppassen kirk, ander eindig je net als ik vanmiddag zo in herhaling vallend ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Dank Hannah, Ook dat kan beter. Maar het leven is een voortdurende golfbeweging. Komt wel weer goed, denk ik. Eens, op een dag. Hannah, een groet en take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Soothe, ik stuur je een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Dank Albertina. Een groen beeld is ook niet alles. Gelukkig zie je geen groene mannetjes. Wat een gedoe zeg. De eters en de aankomende eters. Eet smakelijk. Een groet. *Alles zal wa wier recht kom'n.* Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Na 4 jaar buitensporig drinken is het serotoninepeil in de hersens van een vrouw gehalveerd. Met o.a. gevolg van depressies. Bij mannen duurt het 12 jaar. (wat een discriminatie weer:o) het artikel is te lezen op Vrouw-telegraaf 16.29 op 9 nov. en het hele artikel verschijnt in januari in een vakblad, oei oei en goeiemiddag, toch:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Staat er niet bij Akelei ik denk dat ze dat blad willen verkopen in januari:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 wel handig op te schrijven dan volgende keer Akelei hebben we er ook echt wat aan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Akelei, Ik hoop dat je de drank kunt weerstaan vanavond. Als ik iets kwijt ben en het heeft me te zeer pakken dan zal ik heel erg hard proberen om het los te laten; het mag niet met mij op de loop gaan. Meestal komt het vanzelf goed. Blijf maar hier tot de trek weg is, gister ging dat bij Topper ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik mocht helemaal niet eens inloggen vandaag van mezelf mega veel te doen leuke en vreselijke dingen in die volgorde dus. Maar ik ben een forum-minderaar dus nog één keer om het af te leren dan sjonge wat is dat moeilijk he thuiswerken:$ zou het deel van de hersenen waar discipline wordt gemaakt naast de serotonine zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Soothe, Ha, wat leuk jouw reactie. Doet me goed. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: Dieseldaar moet je wel mee oppassen kirk, ander eindig je net als ik vanmiddag zo in herhaling vallend ;-)quote> Draak, hoe bedoelu ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Akelei, laat die tros bananen maar even voor wat het is, houd je maar bij je vruchtensappie. Jane, persoonlijk zou ik het omdraaien, eerst de vreselijke en dan de leuke dingen. Vast beter voor de serotonine. Zo en nu ga ik eten, ben al laat voor mijn doen. Ondertussen lees ik wat mee, beetje onrust in mijn lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Akelei weet je nog wanneer je voor het laatst dat wat je kwijt bent, in je handen hebt gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Heee Akelei je moet de heilige Anthonius aanroepen en er dan verder niet meer naar zoeken... Soms helpt dat. In ieder geval beter dan er van gaan drinken hoor. Dat slaat kant nog wal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: bolletje Originally posted by: Dieseldaar moet je wel mee oppassen kirk, ander eindig je net als ik vanmiddag zo in herhaling vallend ;-)quote> Draak, hoe bedoelu ???????quote> Ha Boll, ik bedoelde met quote, ging ff wat mis ;-) nix ernstigs dus alleen als je het forum bekijkt veel lege quotes van mijnogmaals sorrie ieder1Grthnx Draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: jane4Ik mocht helemaal niet eens inloggen vandaagvan mezelfmega veel te doenleuke en vreselijke dingenin die volgorde dus.Maar ik ben een forum-minderaardus nog één keer om het af te leren dan sjonge wat is dat moeilijk he thuiswerken:$zou het deel van de hersenenwaar discipline wordt gemaaktnaast de serotonine zitten?quote> Hihihi, ik denk het wel Jane Jij bent met forum-mindering bezig, tsjonge als je dagdagelijks aanwezig was is dat een moeilijke. Een ban die in mijn ogen onterecht was en waardoor ik ook behoorlijk eigenwijs was om mijn verontschuldiging aan te bieden heeft mij wel over de drempel geholpen. Ik hoop dat jij het op eigen kracht kan. Ik mijn lat een stukje hoger gelegd, geen fora meer, maar toch blijf ik het doen. Nu ja de ene verslaving is overgenomen door de andere denk ik dan. Verslaafd zullen we toch blijven dus dan is dit een goede oplossing. Fijne aaf en succes met al die vreselijke dingen die je nog moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 He, potato head, ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Oké Draak ik maakte me al een ietsjiepietsjie bezorgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ha die Haddock, jou heb ik allang niet meer gezien. Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Aardappeltje, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: akeleiWinkel dicht Even op de bank, die staat tenminste op zijn plekquote> Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden