ekstertje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik kom even WOMAN feliciteren:) Woman, hoop dat je vandaag ergens meeleest: GEFELICITEERD! Hoop dat alles goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Eks Hoe is het meis?? Still going strong?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Jopie, heb hier al 3 keer iets neergezet en weer uitgewist. Klinken als oneliners of cliché's. Dus nu maar gewoon zonder woorden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Met mij alles goed Ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Nu iedereen Woman feliciteerd, weet iemand hier ook hoe of het met haar gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: ekstertjeMet mij alles goed Ya!quote> NICEE:heart: I LIKE!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Vandaag samen op dag 373:D Hoe klinkt dat? lekker toch? Verder inderdaad alles wel ok hier. Soms wat somberder dan moet zijn en krijg dan trek, maar koop dan maar een grote reep chocolade... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 En nu weer weg, take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 geweldig, Yaja en Eks... de dankbare nuchterheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Das een mooi getal Eks! Vandaag 373 dagen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Jopie, ik ben er stil van.... Laat ze idd een kopie bewaren. Met bewondering heb ik het gelezen. Wat een kanjer!!! Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 morrie!! Woman gefeliciteerd!! net terug van de HA... bloedsuiker was te hoog en m'n bloeddruk helemaal..pff word straks gebeld of ik daar ook weer meds voor krijg. ik heb al pillen voor de suiker, maar ik krijg hem zomaar niet onder de 8. dolletjes word ik er van!! Ya en Eks, ik vind het geweldig van/voor jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Morning Leen, toen ik bloeddrukverlagende middelen begon te slikken leek het wel of ik een stuk rustiger werd. Misschien maar een idee hoor maar het werkte wel bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 ik hoor het straks Bol.. zal wel fijn zijn als het werkt. zit natuurlijk ook al aan de AD. nou ik ga m'n dagelijkse rondje even doen met de honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Goeie morgen die Borrie. Hoe is ie? Nog steeds zo'n fijn gevoel over het vr.w.werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 onderhoudsbeurtje audidealer 950 euro zonder blikken of blozen is iedereen nu gek geworden, of zie ik het alleen ga een dikker touw zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Nou als je je net zo goed voelt als dt je hier klinkt dan gaat het wel erg goei met je Borrrrr, top hoor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 daar doe je het dan toch allemaal voor he, Borr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 iemand iets leuks te vertellen? nou eens geen zieligheid, eenzaamheid niet begrepen worden, harde wereld, boehoe dit boehoe dat gewoon iets leuks, om te lachen, iets plezierig, luchtigs hhihi dit en hahahah dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 wat wil je dan graag horen, Toine ?... dat ik het voor mezelf een weelde vind dat ik niet meer drink... dat ik niet meer hoef te drinken.... geen kalmeringspillen meer nodig heb.... dat ik intussen niet meer rook ook.... en daar zeer gelukkig mee ben..... niet meer afhankelijk van 1 of ander produkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 wow, volgens mij heb je dan een soort niveau van "zen" bereikt in je hoofd qua rust. mis je niets en vind je het niet mega saai alles. of zie ik dit verkeerd als ik dat kon, zonder het ook te missen, zou ik daar nu voor tekenen vind het knap en heb ik zwaar respect voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 dank je wel, toine.... maar ik mis er niks van...ben blij dat ik dat allemaal niet meer hoef.... en saai is het zeker niet...saai was het eigenlijk toen ik nog dronk.... altijd die stress om de diverse voorraden op peil te houden.... de volgende morgen niet meer weten wat ik gedaan had... leven als een zombie van al die pillen....hoesten als een idioot van al dat roken... dat mag ik me nu gelukkig prijzen dat ik verlost ben van al die spulletjes.... maar dat inzicht kwam pas achteraf hoor...nadat ik ermee gestopt was.... en dan maar zeggen...dat had ik veel eerder moeten doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 dus nu wacht ik eigenlijk af tot je tekent, Toine.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: toineiemand iets leuks te vertellen?nou eens geen zieligheid, eenzaamheidniet begrepen worden, harde wereld,boehoe dit boehoe datgewoon iets leuks, om te lachen,iets plezierig, luchtigshhihi dit en hahahah datquote> m'n hond is gister in de sloot gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik had gister bij de kruidenier die op de kleintjes let mijn kar vol geladen, alles door de kassa, pinpas vergeten. Leuk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden