Spring naar bijdragen

donderdag 10 november

Diesel

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Topper
Hij voelt zich zo afgewezen en gedumpt door mij. Zijn eigen aandeel in de situatie ziet hij niet of nauwelijks. Het is ook zo dubbel, je houdt van hem en 'doet hem weg'quote>

Klopt Topper autisten zien nooit hun eigen aandeel in confrontaties. Mijn vriend waar ik 22 jaar een relatie mee had, had ook een vorm van autisme. Dat is gewoon heel erg moeilijk omdat hij zich niet kon inleven in andermans gevoelens. Hij was notabene klinisch psycholoog, maar dit kon hij absoluut niet. Hij was ook nooit ergens schuld aan en mopperde heel vaak.
Soms denk ik, nu hij er niet meer is dat zijn kwaadheid eigenlijk een machteloos gevoel was naar zichzelf . Hij zat zo in z'n eigen wereld en de wereld daarbuiten was vaak zo eng.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: kirky
ik zie m,n vrouw nog zo voor me met haar (toen) jongste kind , ze mocht eindelijk eens op bezoek in het pleeggezin , ze was de koning te rijk .

tot het moment dat er afscheid genomen moest worden en wij gingen zonder haar jongste kind ........................quote>

oh hemel, dit is heel herkenbaar Kirky. Waardeloos. Dit is zo'n hartverscheurend moment.
Je kent het verdriet dus zeker ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe

En zo heb ik nog meer verkeerde strategieën aangeleerd.

Heel hard werken, zonder mijn grenzen te kennen.

Dwangmatigheden,

Eetproblemen

En controle proberen te houden over alles en nog wat.

En dat alles door een zeer slechte echtscheiding.

Ik heb de wetenschap dat het fout is, zaak is nu hoe er vanaf te komen en op een gezonde manier met stress om te gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...