bolletje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: TopperHij voelt zich zo afgewezen en gedumpt door mij. Zijn eigen aandeel in de situatie ziet hij niet of nauwelijks. Het is ook zo dubbel, je houdt van hem en 'doet hem weg'quote> Klopt Topper autisten zien nooit hun eigen aandeel in confrontaties. Mijn vriend waar ik 22 jaar een relatie mee had, had ook een vorm van autisme. Dat is gewoon heel erg moeilijk omdat hij zich niet kon inleven in andermans gevoelens. Hij was notabene klinisch psycholoog, maar dit kon hij absoluut niet. Hij was ook nooit ergens schuld aan en mopperde heel vaak.Soms denk ik, nu hij er niet meer is dat zijn kwaadheid eigenlijk een machteloos gevoel was naar zichzelf . Hij zat zo in z'n eigen wereld en de wereld daarbuiten was vaak zo eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Originally posted by: kirkyik zie m,n vrouw nog zo voor me met haar (toen) jongste kind , ze mocht eindelijk eens op bezoek in het pleeggezin , ze was de koning te rijk .tot het moment dat er afscheid genomen moest worden en wij gingen zonder haar jongste kind ........................quote> oh hemel, dit is heel herkenbaar Kirky. Waardeloos. Dit is zo'n hartverscheurend moment.Je kent het verdriet dus zeker ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Soothe En zo heb ik nog meer verkeerde strategieën aangeleerd. Heel hard werken, zonder mijn grenzen te kennen. Dwangmatigheden, Eetproblemen En controle proberen te houden over alles en nog wat. En dat alles door een zeer slechte echtscheiding. Ik heb de wetenschap dat het fout is, zaak is nu hoe er vanaf te komen en op een gezonde manier met stress om te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Bolletje Dat zegt mijn zoon ook vaak. Ik ben boos, boos op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Daarvoor ben je hier Topper, easy does it. Lekker je gevoelens delen. Altijd wel iemand met een tip of advies. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Laat ik dat gebruiken als een mooie afsluiter Kirky. Jij ook sterkte met alles. Ik spreek jullie wellicht morgen weer. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Trusten Topper en tot morgen. Mensen ik ga ook afsluiten. Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat is goed nieuws Kirky. Heb je de vingers ook even geteld. Je hoort soms rare dingen. Het komt helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat is mooi Kirky. Later zal je er niet veel meer van zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Even L&O afkijken en dan vroeg erin was rond 6 uur al aan het puinruimen hier. slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Nou heel fijn Kirk is dat met die kleine lekker over. Goeie avond allemaal trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 nou hier niet zo'n cats fan, zelfs geen cd tje ervan ;-) was vroeger wel gek met het nummer '" catscrasfever" ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Nou ieder1 een goeie nachtrust en tot morgeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 niet bijgelezen, kom alleen ff welterusten wensen, en me droog afmelden tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Lieve Snoepie, Ik log nu pas in om me voor vandaag droog te melden. De vlag uit voor je: 10 MAANDEN! :heart::heart: Zet hem op naar de 11 maanden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden