AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Sorry Mup, Moest even wat boodschappen halen en nee heeel lang niet gegeten, moet het binnenkort maar eens gaan maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Snoep jij krijgt sowieso een gebreide muts van tante Bol!! Misschien voor jou wel 2!! En ja Witte, met tante Bol haar verjaardag gaan we heen om ons gebreide goed te halen al is het in de zomer en Qua Jane: haar zie ik als een zeer wijze grote zus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteJij hebt wel humor he ShaGoed dat ik dat nu weet...quote> Da's niet waar, ben altijd chagerijnig...ik houd niet van humor,bah wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 4=kwartet, win ik niet met scrabble dan wel hier met kwartet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik wil ook een muts!!!! Man -o-man, wat is het koud op de site! Ik heb mijn fleece ondergoed moeten boven halen. Elke dag 12 uur, binnen-buiten-binnen. Meeting binnen, controle buiten.... Morgen zet ik mijn fleece muts op onder mijn helm!! Plastieke onderhandschoenen enzo.. Tussenribspierpijn van de kou. Waat humor Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjeIk wil ook een muts!!!!Jij bent een muts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 kirky maar elf jaar is toch niet zo heel erg om te horen dat die niet echt bestaat...toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 nou bolletje jij heb voorlopig wat te doen hier voor al die mutsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 had je misschien ook beter een paar maanden van te voren kunnen doen die van mijn geloof niet meer echt ,,beetje twijfel geval en is 7 maar volgend jaar zeg ik het hem toch echt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hoi Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hoi Oscar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik ga even tv kijken tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Nichtje Sha.... Hoe is t met je, nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Heee nichtje, Alles nog droog daar?? Ik zit me suf te kauwen op wortels, ook fijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Nou maandag wordt wel zwaar voor je denk ik haha Maar goed, het kan, dus ga ervoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Sha wil je ff antwoord geven? Nu ga ik misschien rare dingen denken, na je posting van domino. Die helemaal niet waar hoeven te zijn. Dus, hoe is t met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteIk ben als eerste hoor tante Bol waar je wat voor gaat naaienIk ben tenslotte je eerste virtuele nichtje dussssssssdiesel en sha....dat jullie t maar ff wetenquote> Oeps "Witte" wou jou zeker niet voor je hoofd stoten hoor, ik weet Maar als jij mij ook als vervelende neef wil hebben graag hoor. Fijne avond allemaal trouwens, moet nog zoveel terug lezen pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 21.00 uur is overhoren Diesel opschieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Als neef wel Diesel. Laat dat vervelende er maar af, ik heb al genoeg vervelende neven;) Maarre ik maak me echt zorgen om ons nichtje... Tja, vanmiddag is de fam van tante Bol een beetje uitgebreid Letterlijk, want ze is ook nog is aan het breien geslagen. Anyway een zorgelijk berichtje dus van onze nicht en daarna is ze er vandoor gegaan..... Maar net als een goeie familie, gaan we dr wel ff in de gaten houden nu. Had ze maar geen nichtje moeten worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Neee hoor Kirk, als het jou helpt moet je gewoon blijven. Ik zal wel ff zeggen, dat ik er weinig van snap en als ik ergens niet veel snap, dan kan ik er beter weinig over zeggen ook. Dat is dus waarom ik niet reageer, verder niets aan de hand hoor (wat mij betreft dan...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: Shahire(verwijderd)quote> ach mijn pen doet het ook alstie koud is hoor, is vulpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ben boos op jou sha is maar goed dat je niet in de buurt woont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 oh oh echt foute boel dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteIk zit me suf te kauwen op wortels, ook fijn:)quote> die wortels zijn voor het paard van de sint joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden