Yvonne Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Good murning Snoep... Tsja, de sint doet aan leeftijdsdiscriminatie met die schoenen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goedemorgen Allen hier nog steeds prachtig weer, was gister zo lekker in het bos! maar vandaag weer aan de arbeid,heb lang geslapen, maar ben nog niet echt fit, zit te denken wat ik daaraan kan doen, om weer helemaal fit te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 dagpact Geertje' Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: GabyDAGPACTGeertje'GabyAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goedemorgen allemaal, Tinkerbelle nog gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 zo ik ga er vandoor! ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, geniet van het mooie weer, ga lekker naar buiten als je het moeilijk hebt, en bedenk hoe rot het ook is dat je vandaag niet drinkt, hoe fijn het wel is als je morgenochtend wakker wordt deze morgen ben ik weer heel erg blij ,dat ik gister niet gedronken heb! en dat het befaamde 'kwartje' mag vallen , NU bij een ieder waar het nog niet helemaal gevallen is, dus ook bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: YvonneGood murning Snoep... Tsja, de sint doet aan leeftijdsdiscriminatie met die schoenen he? quote> denk dat hij mijn schoen te groot vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: Gaby! en dat het befaamde 'kwartje' mag vallen , NU bij een ieder waar het nog niet helemaal gevallen is, dus ook bij mij quote> kwartjes zjn er niet meer gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ben werken mensen, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 goeiemorgen frummers en hello and goodbye Bol; werkze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Gaby, fijne dag, mooi dat het zo goed gaat nu Snoep, hij is vast bang dat hij er dan ook heeeel veel in moet proppen. OF je hebt niet mooi genoeg gezongen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goedemorgen! Gelukkig is het al 13 november, al een flink stuk op weg naar de lente. Hier is het mistig en na wat moeilijke momenten op donderdag en vrijdag, ging het gisteren stukken beter en ben ik blij dat ik niet gedronken heb. Ben het boek aan het lezen van Mariette Wijne, de eerste dagen en weken van het stoppen raadt ze aan alleen maar met stoppen bezig te zijn, dat is je prioriteit. Even geen carriere maken of andere grote dingen aanpakken. Maar rust en ontspanning zoeken. Die gedachtengang werkt wel voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 er staan 2 kratten schoenen in de bijkeuken maar Piet vond dat blijkbaar teveel van het goede, niks erin dus. Flauw he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Heel flauw, maar misschien eens met 1 schoen beginnen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: toinemaar de periodes van drinken worden steeds korter en de periodes ertussen steeds langer. de knop zal omgaan hier precies hetzelfde verhaal, kwartje valt wel, alleen tergend langzaamquote> Toine das nu precies het probleem, er zijn geen automaten meer die kwartjes herkennen, die tijd ligt alweer een eind achter ons Dus euromuntje gebruiken dan maar miss helpt dat.Goeie moggeuh allemaal en hoop dat het lekkere dag voor ieder1 wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ik ben iemand van alles of niks Josje:P en ja dat weet die Sint/Piet he staat in het grote boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: jane4ik ben iemand van alles of niks Josje:Pen ja dat weet die Sint/Piet hestaat in het grote boek.quote> met andere woorden ....EEN HEBBERT;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ja Snoep idd en ik geef het toe:D fijn dat je het herkent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 :D:D Blijven proberen dan Jane, en houd ons op de hoogte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Goeiemorgend frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Luitjes, ik ga ervandoor... zonde om met dit weer er niet van te genieten. Maak er een mooie zondag van, letterlijk... wolkendagen komen er nog genoeg waarschijnlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Moggeuh Will, hoe met jou en de "old Lady" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Oeps, zie nu Wil pas Nog nieuws over Bazma Wil?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Gaby! en dat het befaamde 'kwartje' mag vallen , NU bij een ieder waar het nog niet helemaal gevallen is, dus ook bij mij quote> kwartjes zjn er niet meer gabyquote> Tjah Snoep, of we moeten maar wat kwartjes gaan zoeken voor ze, sturen we op als ze in dit stadium zitten en dan valt zo'n kwartje met de andere post op de deurmat ofzo ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Vonneke, Diesel Wel, niet zo goed denk ik. Buikje staat terug rond, ze is stilletjes en ze steekt zich wat weg. Ik heb vanavond de nacht en morgen vroeg bel ik opnieuw naar de DA voor een finaal verdict. Ik vrees dat ik ze moet gaan laten inslapen, tenzij ze het vocht uit haar buikje krijgt natuurlijk, wat ik ten zeerste betwijfel Heb nog een foto van "ons" op fb geplaatst. Dus wie ze wil zien ...... Ik zal er hier ook nog wel eentje plaatsen van haar alleen. Voor de liefhebbers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden