Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Gewoon blijven komen Jootje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Hoe kom je eigenlijk aan een begeleider dan?? Ben hier nog niet echt bekend. Kan iemand mij helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Wat, Jootje, zou je dan met een begeleider willen? Volgens mij weet je het zelf heel goed Stick to that! En haal en deel hier wat je kunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Trouwens.. Volgens mij is het volle maan Ik zag een mooi landschap erin En dito gedragingen Echt heel mooi!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: marjoWat, Jootje, zou je dan meteen begeleider willen?Volgens mij weet je hetzelf heel goedStick to that!En haal en deel hierwat je kuntquote> weet ik niet, maar hoor sommigen steeds praten over een begeleider en vroeg me af wat dit precies hier inhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Geen idee Wrs ons hier allen Of het maatjes-gedoe Vind je bij "home" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Als je je aanmeldt voor de online training hier Jootje dan krijg je een individuele begeleider. En samen kijk je dan wat haalbaar voor je is, minderen of stoppen of een kombi, via minderen stoppen of via stoppen leren minder/matig drinken. Als je een verwijzing krijgt van je huisarts vergoedt de verzekering volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Oh dat wordt bedoeld ja Tnx Kirk Slipped through my mind.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Kan dat nog dan? Moet je wel voor januari zijn denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 @ Marjo en Jootje, Problemen met de computer, dus reageren is moeilijk. Het klopt dat ik wat minder op het forum was, want ik had het vreselijk druk. Verder oké. Jootje, hou vol hoor. Het begin is het moeilijkste. Ik ga nu uitloggen. Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ah okee Lytse Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Originally posted by: jane4Als je je aanmeldt voor de online training hier Jootjedan krijg je een individuele begeleider.En samen kijk je dan wat haalbaar voor je is,minderen of stoppen of een kombi, via minderen stoppenof via stoppen leren minder/matig drinken.Als je een verwijzing krijgt van je huisartsvergoedt de verzekering volgens mij.quote> ah okee.Dus daar moet je voor betalen dan?Waar kan ik de link vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ach.. Mikte ik eerder een vol (!) bierblikje tegen het hoofd van vriendlief Deed niet lief terug Toen liep ik alleen naar huis van het stationnetje, door de polder Met de maan en de poolster We zagen ook de boemel in de verte Het was mooi.. Ik had het niet eens door Dat ik 'm raakte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Hij slaapt Hij zei iets doms m.i. Doet ie wel vaker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Trusten lieve mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Trust! Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Hoi Akelei!!!! Nice to see joe! Hebben we hier ook dtartfafina's?! Flauw... Wie geht's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 d=t :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Nee! "s" Pgina werkt niet mee... Pfffffffffffffff!!!!!!!! Hoe moet ik dat nou uitleggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 alles gaat hier zo traag, is dat bij jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ja. En verder niet correct ook. Naar rechts wegswieberende teksten enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 valt mee vanavond alleen de domino gaat traag hier. Welterusten mensen:lips: Marjo, take care famke:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Doe ik Jane! Ik sla terug Of duik weg.. Nee serieus//Komt goed Tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Gaat ie Parel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Yep Parel I am fine Echt! Hoe gaat het eigenlijk met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden